A New Frontier

In una era quandu a maiò parte di a superficia di a terra hè stata esplorata è esplorata, l'umanità sente a necessità di suddisfà a brama innata per l'avventura è sperimentà u piacè di a scuperta andendu oltre a Terra à e regioni inesplorate di u spaziu esterno, chì una volta era chjamatu. "spaziu esterno". Ma ci hè un altru spaziu chì ùn hè ancu ricunnisciutu. A maiò parte ùn l'anu intesu parlà o ùn li dete micca impurtanza, ma certi si preparanu per riceve è attraversà. Ùn hè micca menu tentativu di u viaghju spaziale per l'astronauti, ma u so successu ùn hà micca bisognu di costi finanziari enormi è di furmazione longa è tediosa, purtendu u corpu fisicu à i limiti di a resistenza. Inoltre, ùn hè micca u lottu di uni pochi selezziunati. Hè dispunibule per tutti è cuntene assai infurmazioni utili per u sviluppu persunale. Esplorandolu, aprirete i posti di cunniscenza. Questa zona hè u regnu internu di u shaman.
Per un sciamanu, u spaziu ùn hè micca un "nunda" trasparente, un voluminu enormu di vacu, chì hè familiar à a nostra intelligenza. Per u sciamanu, u spaziu hè "qualcosa" chì hà certe qualità, in u stessu sensu di a materia fisica. Esisti micca solu intornu à e cose è trà e cose, ma ancu in e cose. Cum'è a scienza hà dimustratu, a materia fisica, malgradu u so aspettu "densu", ùn hè in ultimamente micca densu, ma hè custituitu di atomi, chì à u turnu sò principalmente di vacuità. Stu "spaziu internu" pò esse percepitu è esploratu. Hè quì chì u regnu di u sciamanu, chì studia micca i pianeti distanti di u Cosmos esterno, ma l'essere non fisicu di i mondi oculati: u Cosmos internu.
Per mezu di a so ricerca, u sciamanu pò percive ciò chì ùn hè micca visibile à l'ochju ordinariu, è espansione i cunfini di a so cuscenza, in cuntattu cù una realità chì si trova fora di u mondu ordinariu di i fenomeni fisichi. Essendu in stu regnu di a "realtà inusuale", u sciamanu scopre chì u tempu ùn scorri micca cum'è ci pari. Ùn hè micca permanente, cum'è cumu si crede, ma hà "elasticità" è pò esse cumpressu è stendu cum'è una banda di gomma. In questa nova dimensione, a cuscenza di u sciamanu trascende e limitazioni fisiche è supera i limiti di a mente logica, superendu assai e capacità intellettuale di l'omu. Ma prima di cumincià à spiegà u mondu di i sciamani, prima di definisce quale hè veramente un sciamanu.
Antropologi è etnologi anu cunclusu chì i sciamani eranu implicati in l'affari umani assai prima di a prima evidenza storica di a so esistenza. L'etnologi crede chì a tradizione shamanica vene da i populi di l'Asia di u Nordu è Centrale, chì a so vita spirituale centrava intornu à u shaman tribal - una persona chì hà sappiutu influenzà a vita di a cumunità attraversu u so presunta cuntattu cù e forze "secrete" di a natura.
In u so travagliu "The Way of the Shaman", u famosu antropologu americanu Michael Garner dichjara chì a parolla "shaman" vene da a lingua di u Tungus di u Nordu di Siberia. U so significatu uriginale pò esse traduttu cum'è "travagliu cù u calore è u focu; calore o brusgiate", è in relazione à una persona a parolla pò esse interpretata cum'è "convertitore d'energia", perchè u focu ùn solu rapprisenta l'energia, ma serve ancu com'è cunduttore di cambià. Siccomu u sciamanu era cunsideratu una persona capace di a più grande trasfurmazioni - da u fisicu à u spirituale - a definizione pare esse abbastanza apprupriata.
In certi dizziunarii, a parolla "shaman" hè tradutta cum'è "una persona sàvia" o "quellu chì sà", ma quessi sò definizioni assai incomplete. Un significatu più precisu hè "quellu chì hà cunnisciutu l'estasi", postu chì hè l'esperienza estatica chì distingue u shaman da l'altri populi. U shaman hè cuscente di l'infurmazioni, riceve guida, aiutu è cunsiglii nantu à a guariscenza è l'accumulazione di u putere persunale per via di a so cunnessione cù l'essenza interna di e cose. Percive una altra realità oltre l'operazione di e lege fisiche è chimiche: a realità di u spiritu, da quale vene a realità di a materia.
U sciamanu capisce chì a vita hè in tutte e cose è chì ci sò parechje manere di percive. A percepzione umana hè solu unu di elli. U sciamanu sapi chì altre forme di vita - animali, uccelli, pesci, arburi, insetti - percepiscenu a vita cum'è hè, ma da a so propria perspettiva. Cusì, u sciamanu tratta tutte e cose viventi cù rispettu è ampara à ricunnosce u soffiu di vita in tutte e cose. Fendu questu, * vene à capisce l'integrità di ellu stessu è a dependenza mutuale di tuttu ciò chì esiste.
U sciamanu hè cuscente chì una persona hè in una pusizioni assai privilegiata, postu ch'ellu hà u putere di cambià o di creà cose à vuluntà. Facemu un esempiu: un diamante hè furmatu in l'intestione di a terra annantu à parechji millai, se micca milioni d'anni. Ùn si pò micca move da sè stessu è deve stà in u locu, per sempre oculatu da u sole. In ogni casu, una persona, à a so vulintà, pò scavà una mina, truvà un diamante è purtalla à a luce. Una persona pò raffinà un diamante è tagliatu, dendu l'apparenza di un diamante, chì ùn pudia mai fà per sè stessu. In più, un diamante pò esse inseritu in un anellu è finiscinu nantu à u dettu di a donna, induve a so percepzione entre in una relazione stretta cù a percepzione umana, almenu à u livellu di l'absorzione di l'emanazione umana. Chì pò dà un diamante in cambiu di una tale ricchezza di percepzioni? Pò dà a so bellezza radiante à tutti quelli chì u vedenu. Dà piacè è, in virtù di e so proprietà inherenti è u valore indestructible, dà fiducia à u pruprietariu.
U sciamanu aprende à vede ogni aspettu di a vita à a luce di a dependenza mutuale è di u sustegnu mutuale, cusì ottene l'armunia cù tutte e cose. Prima o dopu avemu capitu chì a sopravvivenza di a razza umana dipende da a Terra, è ella stessu hè un esse vivente in u vastu organismu di l'Universu.
Quandu a cuscenza di u sciamanu cresce, vene à capisce chì l'essenza di a vita si trova in l'invisibule, chì appartene à una realità altru ch'è u fisicu. Cum'è una persona pò dà à un diamante una nova percepzione è stabilisce un spiritu d'armunia trà una petra preziosa è a vita umana, cusì i sforzi fatti per ricunnosce u spiritu di a vita in tutte e cose sò ricumpinsati da u spiritu stessu, chì palesanu a so essenza più internu. u sciamanu. In u risultatu, u sciamanu ottene a percepzione di realità chì differenu da quelli ordinali; a cunniscenza di sti realità li dà una cunniscenza assai prufonda è vera di u mondu di ogni ghjornu. U spiritu di a vita apre e porte per u shaman per percive altre realità, altre perspettivi è mostra cumu si pò aduprà a so sperienza per u benefiziu di ellu stessu è di l'altri populi.
A parolla "sciamanu" avia una altra definizione: "quellu chì cammina trà i mondi". Questa hè una interpretazione prufonda perchè identifica u shaman cù altri tipi di realità. Diversi mondi sò in cuntattu cù u mondu fisicu ordinariu, ma restanu ammucciati da l'organi cunnisciuti di a percepzione sensoriale, cumu esistenu in altre dimensioni. Questi altri mondi ùn ponu esse ghjunti da i voli nantu à vasti distanzi in u Cosmos esterno per longu periodi di tempu; ponu esse percive solu per una prughjezzione nantu à a dimensione di u Cosmos internu, induve u tempu hè praticamente irrilevante.
U mondu di a realità fisica cuntene diversi regni: minerali, vegetali, animali è umani. Altri mondi sò in altri livelli, o appartenenu à altre emanazioni di l'essere. I sciamani ponu espansione e fruntiere di a percepzione movendu a so cuscenza in questi mondi internu attraversu e tecniche di viaghju spirituale, o viaghju di l'anima. U sciamanu hà a capacità di fà un certu travagliu attraversu un viaghju spirituale à u Munnu Inferjuri di a realità subconsciente o attirà a cunniscenza è l'ispirazione attraversu u viaghju di l'anima à u Munnu Superiore di a realità superconsciente. In tali viaghji, u sciamanu usa a so forza di vita è pò cumunicà cù qualsiasi forma di vita chì scontra in a listessa manera chì cumunicà cù altre forme di vita in u mondu fisicu - cù l'animali, l'arburi, o ancu i petri è i rocci. Cumu succede questu? Per mezu di u cuntattu cù u so "spiritu", a so Forza di Vita, o a so cuscenza interna. Un tali cuntattu hè pussibule perchè u spiritu umanu, cum'è u spiritu di ogni esseru vivente, hè una manifestazione di a stessa Forza di Vita, per quessa, hè cunnessu cù tuttu ciò chì esiste da fili invisibili. Per esempiu, un arbulu è un sciamanu utilizanu a stessa Forza di Vita, ma a so persunalità l'arrangia in modu diversu, in cunfurmità cù e lege di a so spezia.
Cusì, tuttu ghjoca a so parte in stu schema glubale di e cose è hè cunnessu à tuttu u restu. U sciamanu scopre chì l'altri forme di vita anu una "cunuscenza" innata di u so locu è u so propiu è agisce secondu i so instinti è riflessi in i limiti imposti da a Legge Cosmica. Tuttavia, a ghjente ùn si sente micca sti restrizioni è agisce in cunfurmità cù a vulintà libera, cusì anu bisognu di realizà u so postu è u so propiu novu.
A parolla "sciamanismu" hè diventata assai di moda trà e persone interessate in misticismu in u pensamentu chjamatu New Age è diversi sistemi per migliurà a vita. Tuttavia, hè sbagliatu à aduprà sta parolla cum'è sinonimu di l'occulte, o religione chì divinizza a natura, o cultu esoteric. Per definizione, u sciamanisimu hè u studiu è a pratica di principii è metudi sciamanichi. Si tratta di a cunnessione chì esiste trà u spiritu umanu è l'essenza di tutta a vita, sia una altra persona, animale, pianta, minerale o ughjettu celeste.
U Shamanismu cunnetta l'individuu cù a natura è altri livelli di esse; fendu cusì, ùn cerca micca manipulazione, cuntrollu, o sfruttamentu, ma piuttostu a cooperazione vuluntaria è u sustegnu attivu di tutte e forme di vita in u prucessu mutuale di crescita è sviluppu chjamatu evoluzione spirituale. Cusì, per a so natura, u sciamanisimu hè una ricerca puramente individuale.
U Shamanismu ùn hà nunda di fà cù i fenomeni supranaturali. Ùn hè micca una nova religione, o ancu una versione rinvivita di una vechja religione. Ùn hè micca un sistema di credenze, cum'è u sciamanisimu ùn prupone micca duttrini. Ùn hè micca basatu nantu à a fede, ma nantu à l'acquistu di a cunniscenza persunale - vale à dì, a cunniscenza chì pò esse realizatu da un individuu. A diffarenza trà un shaman è una persona religiosa hè chì u cuncettu di verità in una persona religiosa hè basatu annantu à a credenza in e parolle o l'autorità di l'altri populi è dipende da l'interpretazione di sti paroli, orali o scritti. U cuncettu di a verità di u shaman hè basatu annantu à l'esperienza persunale. Per esempiu, una persona religiosa crede in l'esistenza di regni oltre l'esistenza fisica è spera per una vita futura in unu di sti regni. U sciamanu sapi di a so esistenza, perchè ellu stessu li percive in un statu alteratu di cuscenza.
In u sciamanisimu, nè a fede nè a perfezione intellettuale sò cundizioni necessarii. In u sciamanisimu, fate solu per sapè; a cunniscenza vene da l'azzione. Ùn avete micca accettà un sistema di credenze prima di passà; ùn ci hè bisognu di ligà cun dogmi è credenze; senza bisognu di studià è leghje e Scritture; ùn hè micca bisognu di ubbidì à una ghjerarchia rigida; ùn ci hè bisognu di fà ghjuramentu è ghjuramentu. Una persona hà bisognu solu u svegliu di a forza interna è qualchì guida per mustrà a strada.
Perchè u sciamanisimu, in generale, hè cusì pocu cunnisciutu in e società tecnologicamente avanzate è ben educate? Una ragiuni hè chì l'insignamenti sciamanichi sò stati suppressi per seculi da l'intolleranza religiosa è l'intolleranza. Inoltre, sò stati scurdati o persi in u prucessu di cambiamenti pulitichi, industriali è suciali chì anu purtatu à l'urbanizazione è l'alienazione di e persone da e so radiche sciamaniche. Oghje, a maiò parte di noi chì vivemu in una sucità tecnologica anu pocu cuntattu cù l'ambienti naturali è nisun cuntattu cù a pulsazione di a vita nantu à a Terra stessa. E cunsequenze di sta ignuranza sò avà troppu evidenti. L'ecologia hè stata seriamente affettata, e spezie intere di piante è animali sò mori. Ancu u pianeta stessu hè minacciatu, è cun ellu, sicuru, a vita di tutta l'umanità.
Parechji di i prublemi ambientali più pressanti sò ghjunti per u risultatu di i nostri sbilanciamenti persunali in grande scala. A terra soffre da ignuranza umana è sfruttamentu implacable. L'equilibriu pò esse ristabilitu solu cù un rispettu rinnuvatu per a natura, a terra è tutti i so abitanti; dunque, l'antichi insignamenti di i sciamani ùn anu mai statu cusì impurtante per a vita di a ghjente ordinaria cum'è oghje.
Cumu ricunnettà cù questa cunniscenza sciamanica "sminticata" o "persa" ? Cumu ricunnosce? Unu di i modi hè cunsideratu à esse u studiu di a Rota Shamanica - u patrimoniu spirituale è i metudi pratichi di i shamani indiani. U fattu hè chì l'indi sò storicamente più vicinu à e so radiche sciamaniche chè noi. A saviezza sciamanica nativa americana hè stata praticamente invariata per millenni, profondamente arradicata in a terra è vicinu à a natura, in cuntrastu cù e tradizioni mistiche di alcune altre culture, chì anu subitu cambiamenti significati sottu l'influenza di e religioni monoteistiche mundiali. Inoltre, a Rota Shamanica furnisce un mezzu efficace per apre u so propiu percorsu in u sistema glubale è multidimensionale di u Cosmos.
Per l'indi americani, a parolla "medicina" significava assai più cà un mezzu di guariscenza è di rinfurzà u corpu fisicu**. Implica a cunniscenza è u putere, dotendu tutte e forme di vita cù equilibriu è armunia. A cunniscenza hè stata interpretata micca solu cum'è infurmazione, ma cum'è una verità interna cumpresa da a percepzione. Per "putere persunale" hè stata intesa l'energia chì una persona puderia indirizzà per fà un compitu specificu. Per quessa, a Rota Shamanica pò esse definita cum'è "un cercolu di cunniscenza chì dà a capacità di realizà i travaglii chì portanu à a realizazione di l'armunia è l'equilibriu".
A cunniscenza cuntenuta in a Rota Shamanica ùn solu permette à i so circadori di truvà u scopu è a direzzione in a vita, ma ancu furnisce l'accessu à altre dimensioni di l'esse. Pò esse ancu vistu cum'è una mappa o un dispositivu sciamanicu per capiscenu e realità fisiche, mentali è spirituali. A tradizione sciamana di i populi indigeni di Gran Bretagna è di l'Europa di u Nordu utilizò un mandala tondu simili, ancu s'è più tardi u so significatu hè statu distortu da strati di cuncetti mistichi stranieri è idee religiose.

Adattamentu di a Rota Shamanica cum'è una mappa per truvà a direzzione in a vita persunale è per capiscenu a realtà fisica, mentale è spirituale U sciamanisimu hè u più naturali di tutti i sistemi filosofichi è metafisichi. Funziona in cunfurmità cù e lege cosmiche è hè strettamente ligata à i cambiamenti ciclichi in i flussi di energia chì si trovanu in a natura. U sciamanisimu mudernu pò esse chjamatu "u modu di vita efficace" perchè l'applicazione di i so principii è l'implementazione pratica di i so metudi migliurà è arricchisce a nostra vita. U sciamanisimu, chì include a percepzioni oltre u mondu di i fenomeni fisichi, pò ancu esse chjamatu una nova scienza di u Spìritu, chì permette à l'umanità di vene in cuntattu cù una fonte di cunniscenza è saviezza chì supera assai e capacità di l'intellettu. U Shamanismu ùn hè micca una religione o un cultu, ùn hà micca dogmi o regule rigide, ma cuntene parechji principii impurtanti: 1. U Principiu Divinu, u Gran Spìritu, Diu, o qualsiasi nome chì demu à a Fonte Assoluta è u Cosmos - tuttu ciò chì esiste, esiste è esisterà, hè eternu è immutable. A materia è l'energia sò una. 2. Ogni particella di l'essere hè cunnessu cù tutti l'altri. Questu hè qualcosa più di crede in l'unità di l'universu. Piuttostu, hè a capiscitura chì tutte e cose sò interconnessi in a grande reta energetica di u Cosmos. Hè sta cunniscenza chì permette à una persona di viaghjà da un livellu di l'esse à l'altru è di cunnosce e cose attraversu una cunnessione diretta cun elli. 3. Tuttu u circondu hè vivu. Tuttu emette vibrazioni energetiche: animali, arburi, piante è ancu petre. Ogni criatura -. parte di a vita di un altru esse, è ognunu hà una vita propria, o un modu di spressione idee in a mente di u Gran Spìritu chì hà datu l'esse. L'altri forme di vita anu una urganizazione chì hè diversa da l'omu è serve un scopu specificu, cumpiendu u so scopu. Ognunu di elli hà una cuscenza chì hè sfarente da a nostra, ma quantunque arrange u mondu in u quadru di a so percepzione. Una volta amparatu, stu principiu cambia a relazione di l'omu à a Terra è à u so ambiente. 4. Ci sò zoni internu di a realità chì regulanu a percepzione esterna è l'influenzanu. In questi regni internu ci sò aiutanti, cunsiglieri è maestri abilitati à purtà un cambiamentu in a realtà esterna. Quelli cresciuti in a sucità muderna, assai influinzati da a scienza materialista è a religione monoteista, sò stati insignati à crede chì vivemu in un mondu tridimensionale. A nostra percepzione di a realità hè basatu annantu à l'infurmazioni ricevuti attraversu i sensi - nantu à ciò chì pò esse "pruvatu", visualmente dimustratu o deduciutu in una manera logica. In u quadru rigidu di stu sistema di pensamentu, tuttu deve avè un principiu è una fine; Ogni effettu deve avè a so causa. A cultura occidentale hè essenzialmente materialista, malgradu i sfumature religiose. Hè presumitu chì l'umanità vive in un ambiente ostili chì deve esse esploratu è subordinatu à i so scopi, è a Terra stessa hè in un universu ostili, luntanu da ogni vita intelligente chì pò esse in altrò. A divinità, dotata di attributi di u sessu maschile, esiste separatamente da a so creazione o entra in questu, pigliendu una forma umana. U sciamanu agisce secondu viste completamente diverse: - L'umani ùn sò micca solu, ma sò interconnessi cù tutte e forme di vita cù quale sparte un ambiente. - Nunda esiste in isolamentu; tuttu hè interconnessu. - Daretu à tuttu ciò chì esiste hè a Mente Suprema, chì i shamani indiani chjamanu u Gran Spìritu, chì esiste micca solu fora di a creazione, ma ancu in l'internu. - A Creazione face parte di a mente di u Gran Spìritu, è noi, cum'è esseri umani, esprimemu u pensamentu chì nasce in a mente di u Gran Spìritu. - U Gran Spìritu hà limitatu a so espressione à e Leghji Sacre è dunque hà stabilitu limiti per ellu stessu. Tuttu hà sviluppatu in cunfurmità cù e lege di u so propiu esse. - Tuttu u putere vene da l'internu. Dunque, per sperimentà i principii sciamanichi per sè stessu, avete bisognu di mette da parte e credenze convenzionali è apre a vostra mente. Questu ùn significa micca rinunzià e credenze religiose o credenze filosofiche. Hè necessariu di mette da parte l'idee amparate per qualchì tempu per accettà novi principii senza preghjudiziu è pudè fighjà u mondu da una perspettiva sciamanica. Per mezu di una cunniscenza di u sciamanisimu, pudete: - Per capisce l'essenza di e forze è l'energie chì esistenu oltre i sentimenti ordinali, è amparà à travaglià cun elli. - Perceive dimensioni non fisiche in . à ellu stessu è à tutti l'esseri viventi, ch'elli sò persone, animali, piante o minerali. - Amparate a visione interna, chì vi permetterà di percepisce ciò chì succede nantu à i piani internu di l'essere è influenzà ciò chì passa in u mondu di i fenomeni da u regnu di l'immanifestatu. - Sviluppà a cunniscenza cù una profonda cunniscenza di a natura è e caratteristiche di a parsunalità umana attraversu a cunniscenza sciamanica di a medicina terrena. - Sviluppà e cumpetenze pratiche in i settori di profilazione di personalità, previsione, divinazione è guariscenza à distanza. - Cambia a vostra cuscenza à altri piani di esse. - Sbarazzarsi di pruibizioni è restrizioni indesiderate. - Sbarazzate di l'illusioni o di e false credenze chì vi ponu caccià è schiavi. - Aperte e porte persunali per ottene u putere è u cuntrollu di a vostra vita. - Amparate à trattà cù l'adversità di a vita chì vi fermanu è evite ostaculi inutili o insurmontabili. - Espandete a vostra perspettiva di vita. - Assorbe l'energie curative di l'Universu; diventa più energica, ricettiva è responsiva. - Amparate a lingua di a mente subconsciente è "I" internu; travaglià cù imagine naturali è simboli. - Sviluppà l'arechja interna per sente e voci di a natura. - Liberate u vostru putenziale oculatu è sviluppà capacità creative. - Attivate a vostra imaginazione è rende i vostri sogni è aspirazioni più salvatichi. - Amparate à gestisce a vostra vita è smette di esse vittima di e circustanze. - Migliurà e vostre rilazioni persunali cù l'altri populi. - Truvate l'armunia cù a Terra, l'energii terrestri è e forze cosmiche in l'Universu. L'iniziu tradiziunale di un shaman tribale implicava una seria di prucessi duri, spessu brutali dopu un longu periodu di apprentice. L'apprendisti sò stati scelti da un shaman espertu, o ereditatu stu rolu da i genitori o parenti. Ma ci sò casi in a storia quandu una persona divintò un sciamanu di a so propria scelta, qualchì volta dopu una sperienza mistica, una sperienza vicinu à a morte, o per via di cunvinzioni internu. In a Nova Epoca, l'alba di quale hè ghjustu ghjunta, u sciamanisimu ùn serà micca u lottu di uni pochi selezziunati, ma diventerà apertu è accessibile à tutti. Ancu s'ellu ci sò diversi approcci sciamanichi per capiscenu u Cosmos, in generale guidati da i costumi tribali, tradizioni culturali è memoria razziale, ci sò parechje similitudini. In prova di prisentà una visione shamanistica di u mondu per e persone chì vivenu in a sucità urbana muderna, aghju avvicinatu à sti cuncetti in u spiritu di un shaman errante. I sciamani erranti eranu quelli chì viaghjanu oltre i so cunfini tribali è qualchì volta razziali in cerca di a verità induve si trova, aghjunghjendu novi cunniscenze à u digià cunnisciutu è sparte a so intelligenza cù tutti quelli chì avianu l'arechje per sente è l'ochji, per vede.

A New Frontier
A New Frontier
A New Frontier
A New Frontier A New Frontier A New Frontier



Home | Articles

January 19, 2025 19:13:13 +0200 GMT
0.009 sec.

Free Web Hosting