Bashkir shaman
Republica di Bashkortostan
Natu u 21 d'aostu di u 1971 in a cità di Beloretsk, Bashkir Republica Soviètica Soviètica Autonoma. Veni da a famiglia Tolmenev, l'abitanti indigeni di a regione Beloretsk. Dapoi a zitiddina, si sentia a so dissimilarità da a ghjente intornu à ellu, era "micca di stu mondu". In u 1986 hà graduatu da a scola secundaria N ° 14 in Beloretsk, è in u 1989 - a scola prufessiunale n ° 25 in Beloretsk. À questu tempu, a so furmazione hè fatta, ci hè una brama di cumunicazione cù a Natura, per e tradizioni antiche di i populi di u Nordu. Dopu, cù una pausa per serve in l'esercitu, entra in l'Accademia Minera è Metallurgica Magnitogorsk.
In u 2006, Ivar, durante a so visita regulare à a muntagna sacra Iremel in l'Urali miridiunali, scontra un vechju di 80 anni, duttore in Scienze Tecniche, anticu decanu di a facultà tecnica di l'Università Magnitogorsk, viaghjà cù un cuteddu è u salinu. . Dopu à sta riunione, a vita di Ivar cambia radicalmente. "L'avvenimenti cuminciaru à aghjunghje unu à unu", dice Ivar. - Aghju cuminciatu à nutà, sia in l'ambiente sia in mè stessu, un flussu cuntinuu di simboli indicatori. Mi sentu cum'è "svegliatu" da un sonnu longu è prufondu. U flussu di a realità circundante hà cessatu di esse qualcosa inevitabbile per mè, aghju capitu chì u cursu di l'avvenimenti pò esse furmatu da mè stessu ... A capacità di cumunicà cù l'animali, l'arburi, i petri, a Terra, e forze di a Natura, l'Universu. apparsu.
Attualmente, Ivar hè un istruttore per l'escorta di gruppi turistici in l'Urali Meridionali, u fundatore di l'associu United World.
Vive in a petra b / o Arsky, distrettu di Beloretsky, Republica di Bashkortostan.
Home | Articles
January 19, 2025 18:52:50 +0200 GMT
0.007 sec.