Sciamane Evenki ereditario di antica pratica
Distrettu autonomu Evenk
Natu in l'anni 1930. in taiga. Veni da una famiglia antica di persone-cigni Gaivul, da quale hè furmatu u cognome Gayulsky. Duranti a ripressione suviètica, vulianu piglià u so missiavu, u sciamanu Bogotu, in paese. Baykit. Bogotu hè statu pigghiatu, è dopu vedenu ? invece di un omu guidanu un cervu à cavallu.
U nomu Evenki Kute significa "felice", "furtunatu". Ancu in a zitiddina, Kute era determinatu, sicondu i segni spiciali, per esse un shaman. "In a primavera, quandu tutti i fiumi s'inchineghjanu in l'inundazione è l'acqua girava in funnels, per una certa ragione a mo testa hà ancu cuminciatu à spine, ? si ricorda Kute. ? I cervelli giravano. I medichi dicenu chì era nervoso, malatu mentale. Per quessa, ùn pudia studià à a scola, aghju amparatu solu lettere. È dopu hà cuminciatu à trattà a ghjente, i cervi ".
Kute hè cunsideratu u guardianu di l'arpa ancestrale? filu stella di a vita. Un cunniscenza di a mitulugia Evenk, pussede a tecnica di a visione di raghji X. Realizeghja rituali senza un costume di shaman, tamburinu è nymngandyk (una pesta speciale cù l'imaghjini di i spiriti è l'Arburu di u mondu). A so moglia face cum'è assistente? Gayulskaya Elena Alekseevna (Lolbikta), un duttore di educazione.
Vive in paese Surinda, Evenk Autonomous Okrug, Territoriu Krasnoyarsk.
Home | Articles
January 19, 2025 19:15:32 +0200 GMT
0.008 sec.