A vita umana si svolge à almenu trè livelli di realità. Prima, questu hè u livellu di a mente, u sicondu hè u livellu di l'energia, è in terzu, u livellu materiale. Sò interrelati, ma micca identici l'un à l'altru. Puderanu esse discrittu partendu da l'ultimu, u più ovvi, ciò chì hè cumunimenti chjamatu realità obiettiva.
I cinque elementi primari anu creatu stu mondu, è hè faciule d'observà. Tuttu u solidu hè a terra, tuttu hè atmosfericu, u mobile hè l'aria, l'acqua hè fluida, u focu hè caldu, è cusì.
U livellu di u spiritu o di l'energia di stu mondu hè evidenti à quelli chì anu e cumpetenze apprupriate per percive, innate, cum'è un grande shaman biancu, o acquistatu, cum'è un shaman neru. Stu livellu hè pussibule per a percepzioni quandu una persona vede a luminosità di e persone, a so aura, è l'energia di tutti l'altri criaturi cum'è flussi di filamenti di luce, certe vibrazioni di luce. Inoltre, stu livellu di percepzioni diventa dispunibule quandu u spiritu umanu pruduce sta percepzione. Hè di solitu attraversu u spiritu chì sognu. In a maiò parte di i casi, per e persone, queste sò l'impressioni di u ghjornu, processate capricciosamente da l'inconsciente. Per e persone chì u spiritu hè sviluppatu cumplettamente, in particulare, per un grande shaman, a fruntiera trà u sognu è a realità hè sguassata. Perchè ellu hè capaci di cuntrullà u so spiritu, u corpu di u sonnu, cum'è cuscenza è deliberatamente cum'è u corpu fisicu, è à quellu tempu esse cumplettamente svegliatu. Hè capace di viaghjà a cuscenza luntanu in mondi non umani abitati da entità spirituali. Questu hè, ciò chì per una persona "ordinariu" hè un sognu, una illusione senza significatu micca sottumessu à u cuntrollu, per ellu hè un spaziu di vita di ogni ghjornu. È à u stessu tempu, u mondu familiarizatu per noi, à quale sò attribuiti i pruprietà di a versione finale di a realità, palesa à ellu tutte e qualità di una illusione immateriale, un sognu cumunale di parechje altre persone. U grande sciamanu pò vulà. Per mezu di u spiritu, ognunu hè capaci di sperienze una tale sperienza.
U livellu di energia permea l'universu sanu. In u mondu di a ghjente, hè percivutu cum'è una fluttuazione luminosa di u vacu, chì "acquistà" forme materiali, chì sò più una funzione di a capacità di percezione di i cinque sensi di u corpu umanu chè una funzione fundamentale di a materia stessa. I stessi elementi energetichi chì vedemu in a natura creanu ancu i currenti energetichi di l'essere umanu, nantu à quale u corpu "cresce". E persone è l'animali anu corpu fisicu, per via di u fattu chì l'elementu di a terra in u nostru mondu hè fundamentale. In u nostru sistema còsmicu ci sò una grande quantità di mondi abitati da abitanti, è tutti sò creati in a radiazione di l'energia. Unipochi di elli ponu esse percepiti da e persone.
U livellu di a mente hè l'aspettu più sottile di l'universu chì pò esse percepitu da l'omu. E divinità di i celi più alti sò in un statu di esse chì esiste interamente in questa dimensione. I sciamani di u nuvimu celu anu a capacità di fà cuntattu cù stu mondu. Per una persona chì vive in a Terra, a Mente hè u so ligame principale cù Diu.
Sicondu i tendenzi di i tempi, l'esseri viventi in l'universu seguitanu i "sei camini".
U focu - dimònii chì ùn ponu manghjà, perchè l'alimentu hè cum'è carboni caldi.
L'acqua - esseri di l'infernu chì soffrenu di un turmentu insupportable, perchè ùn anu mancu una maghjina chjara di elli, per via di u so disgustu per u mondu,
Terra - animali, perchè a so mente libera hè cum'è un sonnu senza sognu,
Terra - a ghjente, perchè sò fieri di u so intellettu, chì, essendu un derivativu di diversi elementi, hè subordinatu à l'elementu di a terra di u corpu,
Spaziu - divinità chì sò in una stasi beata cunservata cuntemplazione,
Air - semi-dii, titani chì invidianu e divinità, è volenu catturà è superà in tuttu u tempu.
U livellu di a mente è l'energia diventa cumplettamente dispunibule per una persona à u mumentu di a morte. Dopu chì l'elementi grossi chì custituiscenu u settore funziunale di u corpu disintegrate, una persona percive a visione di l'elementi cum'è luci di culori è intensità differenti. Prima, l'elementu di a terra si dissolve in l'acqua, dopu l'acqua in u focu, dopu l'aria in u spaziu. Una persona diventa capace di vede a Mente cù tutti i so attributi. À u mumentu di a morte, u corpu diventa prima numb, dopu tutti i liquidi escenu da ellu, poi u calore lascia, è infine, a respirazione si ferma.
Dopu à quessa, visioni di luci appariscenu à una persona, chì in u futuru serà rimpiazzatu da visioni di quelli mondi chì sò urganizati intornu à un certu elementu, a luce di quale una persona vede. U giallu hè a terra, u turchinu hè l'acqua, u rossu hè u focu, u verde hè l'aria, u biancu hè u spaziu. Sicondu a pusizione da quale una persona percepisce stu mondu, quantu serà in u centru di sti sperienze, vale à dì, micca identificatu cun elli, u so futuru destinu dependerà. Rinascerà in unu di sti mondi. Hè pussibule chì i so patroni celesti, avè datu l'uppurtunità di sopravvive à stu periodu da ellu stessu, è di passà per ellu cum'è una spezia d'esame, più tardi piglianu u so spiritu è u mettenu in una di l'abitazioni celestiali per a purificazione è più. rinascita in terra.
Una rinascita favurevule sia in una di e sfere celestiali, sia nantu à a terra, in una famiglia nobile, induve l'insignamenti spirituali sò valutati, pò esse realizatu solu per i so sforzi, chì sò stati fatti in tutta a vita terrena.
I grandi shamani ereditarii rinascenu, in regula, in e famiglie di i so parenti stretti. Spessu un shaman ereditariu hè u so nipote o bisnipote. Questu succede in tale manera chì, cù l'aiutu di i so patroni celesti è grazia à a clarividenza realizata, cunnosce u tempu di a so morte. Puderà sia, dopu a morte, trasfiriri a so cuscenza à u ventre di una donna di u so tipu, o ancu, essendu in u so propiu corpu, trasfiriri u spiritu à u so ventre à u mumentu di a so cuncepimentu da u so maritu. Ci hè ancu casi di shamans ereditarii, quandu dopu à a morte hà ghjuntu à u nuvimu celu è dopu à stà quì per qualchì tempu, per esempiu, u nostru Maestru, per 17 anni, torna torna in terra in a so famiglia. Una tale persona mantene a cuscenza piena durante tutti issi muvimenti è dopu à a nascita da i primi anni ricorda sta sperienza è hà capacità eccezziunale. Prima di tuttu, si manifestanu cum'è purità di pinsamenti, senza paura è saviezza di sta persona, è ancu talentu magicu speciale.
E persone chì cercanu di campà nantu à a terra in bona cuscenza è praticà l'insignamenti spirituali anu l'uppurtunità, grazia à u putere di i patroni celesti, di rinasce in a so famiglia, o trà l'amichi cù quale anu una cunnessione cori prufonda. A fede sciamanica, chì implica una grande varietà di spiriti chì vivenu in mondi diversi è aiutanu à e persone in a vita terrena, hè un sistema dinamicu di rinascita di l'esseri in u mondu di e persone è in u celu cù u scopu di u più efficace in quantu à l'esperienza di vita viva.
E divinità sciamaniche apprezzanu a vita nantu à a Terra cum'è un ghjocu istruttivu chì aiuta in pocu tempu à esse purificatu da soffrenu di tendenzi innecessarii di a mente, cuntrolla currettamente ogni passu di i so guardiani è fà tuttu ciò chì hè pussibule per ùn piglià micca a so esistenza à cortu termine. troppu seriu, ma cherish it com'è una bona opportunità per un scherzu istruttivu, è, soprattuttu, per l'autosacrificiu in l'interessi di l'altri esseri viventi.
Home | Articles
January 19, 2025 18:55:27 +0200 GMT
0.007 sec.