Omu à mezu à i Spiriti. U ghjocu di u spaziu

A causa di l'ignuranza di a so propria natura, l'incapacità di esse cuscenza di e so azzioni, a sonnula di a mente, una persona permette à a so mente di distractà da a so basa divina luminosa. In un mondu di cambiamentu, hè impussibile di gode di a felicità per un bellu pezzu, perchè finisce rapidamente, è a malatia, a vechja è a morte sò inevitabbili. I passioni umani, a pigrizia, l'orgogliu, l'insaziabilità, a gelosia è a rabbia sò distrazioni di a mente da a so propria natura. Essendu identificatu cù u non-eternu, una persona hè disappruvata in e so aspittà è soffre. Ogni pensamentu lascia a so marca. Entra in a situazione dopu, una persona tende à reagisce à questu in u listessu modu cum'è in u tempu precedente. Cusì, u so caratteru hè furmatu, è a tendenza di u so prossimu rinascimentu, una di e sei strade, hè furmatu. Mori, hè natu di novu, face piani per a so vita, hè disappuntu da parechji di elli, è mori di novu. A so tendenza hè ossifying. Hè sempre più difficiule di rompe stu cerculu.
Solu cessendu di pruvà à truvà l'eternu in l'eternu, una persona pò ridivà di i sentimenti chì interferiscenu cun ellu, è torna à u so statu uriginale, unclouded by any oscurations. Hè carattarizatu da a clarità di capiscenu ciò chì succede, l'assenza di timore è dubbitu, è felicità incessante. Hè derivatu da l'ignuranza divina, l'essenza di quale hè una comprensione chjara di l'absenza di u so propiu individuu immutable "I" è l'identificazione cù u "I" di l'universale.
Essendu u regnu in u mondu di l'animali, ammansendu alcuni di elli cum'è domestici, distrughjendu qualcunu per u scopu di materie prime è alimentariu, l'omu stessu hè l'alimentariu è l'animali di cura in relazione à diversi spiriti è divinità.

Omu à mezu à i Spiriti. U ghjocu di u spaziu
Omu à mezu à i Spiriti. U ghjocu di u spaziu
Omu à mezu à i Spiriti. U ghjocu di u spaziu
Omu à mezu à i Spiriti. U ghjocu di u spaziu Omu à mezu à i Spiriti. U ghjocu di u spaziu Omu à mezu à i Spiriti. U ghjocu di u spaziu



Home | Articles

January 19, 2025 18:47:23 +0200 GMT
0.005 sec.

Free Web Hosting