Reincarnazione

A maiò parte di i grandi asceti, prufeti è santi cunnisciuti trà e diverse tradizioni spirituali sò celestiali incarnati in corpi umani. Spiriti discendenti da u celu è campanu in corpi umani. Facenu questu per diversificà i roli in u ghjocu chì ghjucanu - per agisce cum'è e persone chì guidanu. In u mondu umanu, u tempu passa più veloce, chì permette di passà per qualchi lezioni più veloce ch'è pussibule in u celu. Ci hè assai più soffrenu in u mondu umanu chè in i mondi celesti. Lezioni particularmente impurtanti per i divinità quì sò quelli chì sò ligati à u sviluppu di un antidotu à l'abitudine di i spiriti per riceve intensi esperimenti pusitivi da a vita. U fattu stessu di piacè ùn hè micca cundannatu. Diu vole chì tutti l'esseri viventi sò liberi da u soffrenu. In ogni casu, l'abitudine di ottene felicità senza sforzu, chì hè cumunu à parechji spiriti è persone impegnati in a pratica religiosa, hè un fattore chì limita u putenziale di questu esse. A capacità di fà qualcosa per u benefiziu di qualcunu malgradu u so propiu soffrenu hè un modu per sviluppà a participazione à a vulintà di Diu, u Creatore. L'azzioni spirituali ponu esse quelli chì sò mutivati micca solu da u bè propiu, ma ancu da u bonu di l'altri esseri viventi. Siccomu i so interessi, u desideriu di suddisfà sò assai limitati, rispettivamente, è a gioia assuciata cù a so satisfaczione hè assai limitata (hè impussibile di manghjà più di ciò chì u stomacu pò tene). Mentre chì a satisfaczione di l'atti per u benefiziu di l'altri o per a gloria di u Celu ùn hà micca limiti, rispettivamente, è hè a strada chì pò fà a gioia di una persona veramente putente.
L'autosacrificiu chì l'esseri spirituali mostranu quandu si incarnanu in i mondi più bassi per u scopu di l'aiutu praticu è l'educazione di i so abitanti hè una forma di u so altruismu perfettu. In cunsiquenza, a ricumpensa per a devozione à a so fede è per una vita sàvia nantu à a Terra hè esse in u celu in una sucità cù mentori sàvii, in cundizioni induve ùn ci hè micca soffrenu.

U Shamanismu hè chjamatu Fede Negra. Siccomu a fede hè a pussibilità principale di sopravvivenza in questu mondu, induve l'ignuranza sempre supera a cunniscenza umana.

Reincarnazione
Reincarnazione
Reincarnazione
Reincarnazione Reincarnazione Reincarnazione



Home | Articles

January 19, 2025 18:49:43 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting