Un mudellu interessante hè spessu osservatu da i ministri di u cultu tradiziunale Buryat - e persone chì anu travagliatu in l'agenzii di l'infurzatori di a lege diventanu shamani. U nostru eroe hè a prova di quessa. S'ellu ci hè qualchì providenza divina in questu hè scunnisciutu. Ma quandu si dumanda s'ellu hè pussibile in qualchì manera correlate una carriera è un rigalu sciamanicu, Eduard Makhutov dice chì queste cose sò incompatibili. Nisuna di e pusizioni più altu nantu à sta terra pò esse paragunatu cù a più alta missione di u shaman.
Un impiigatu inusual
Hè statu sceltu da a culla. Sessant'anni fà, u missiavu-sciamanu, chì ùn cercava micca l'ànima in u so niputu di sette mesi, praticamenti ùn lasciò micca u picculu omu chì hè ghjuntu in stu mondu in anticipu. À stu mumentu di a so vita inconsciente, Eduard Makhutov hà ricevutu u so rigalu. Ùn cridendu finu à avà in i segni sciamanichi, hà dedicatu parechji anni à una di e professioni più prosaiche è difficili - un pulizzeru. In ogni casu, questu ùn hà micca ombra u rigalu da sopra.
- Dopu tuttu, finu à l'età di dodici anni, aghju ghjucatu cù Iddi, ghjente di quellu mondu, i vitti accantu à mè. Eranu i stessi figlioli per mè ... - Makhutov ricorda i mumenti di a so zitiddina apparentemente ordinaria è à u stessu tempu spiciale in u paese di Ulei, u distrittu di Osinsky, a regione Irkutsk.
Tuttu ciò chì hè accadutu ùn hà micca scantatu u zitellu. Paria di sente u patronu di i so antenati, chì u preparavanu per qualcosa. Duranti a ghjuventù Komsomol, serviziu in a pulizza, Makhutov si alluntanò da ciò chì hè accadutu in a zitiddina. In l'urgani hà fattu una carriera decente. È hà cuminciatu cù un pulizzeru ordinariu. In i tempi suviètici, assai cridutu in un futuru brillanti, u cumunismu, ma micca in Diu. È u sciamanisimu era generalmente chjamatu reliquia. I vechji pricava pianu pianu, chjamendu i so antenati. Questu hà causatu perplessità trà i ghjovani, cumpresu Edward.
Tuttavia, u so donu si manifestava sempre. Parenti, amichi è culleghi sò stati sorpresi da e so capacità.
- Spessu m'affacciava: lasciami dà un massaggio ... L'aghju sempre sventatu, - a moglia Vera Zhigzhitovna surrisa. Hè tistimuniatu chì u so maritu puderia veramente guarì, senza sapè cumu hà fattu. Inoltre, l'energia miraculosa esigeva una via d'esce - e so mani cuminciaru à gonfià è ferite se u futuru shaman ùn guarì micca per un bellu pezzu.
À u limitu di a morte - à una nova vita
Avà Makhutov guarisce quasi tutti: i malati di cancru è l'alcoolichi ... Turnanu à ellu micca solu da Buryatia, ma ancu da altre regioni è ancu paesi. A so moglia hè ironica: avà l'affaccia cù richieste di "trattà". Ma u mo maritu ùn hà micca abbastanza tempu.
"Allora aghju sunniatu di chjappà cù un libru in u paese in ritirata, ma hè risultatu chì, à u cuntrariu, principia una vita ancu più attiva", dice u sciamanu.
Una forte chjama sciamanica l'hà vintu ghjustu dopu à a fine di u so serviziu in a pulizza in u 1995. Dopu si ritirò da una pusizioni solida in u Ministeru di l'Affari Interni di a Republica di Bielorussia cù u gradu di maiò. È tandu a so famiglia hà cuminciatu à perseguite disgrazia. Nimu hà suspettatu chì a necessità di un shaman era a causa di tutte e malatie, prublemi è ancu morti in a famiglia. Allora, à a mità di l'anni 90, u so fratellu Gennady morse tragicamente. Per ottu anni ci era una striscia nera ... Eduard Nikolaevich stessu hè stata culpita da un colpu. Hè statu datu u sicondu gruppu di disabilità. I medichi scrollavanu e spalle, incapaci di spiegà e cause di a malatia. Dopu à a ceremonia di l'iniziu, tutti i prublemi sò spariti cum'è per magia.
U sciamanu dice chì hà subitu sentitu u putere. Ma sta nova tappa di a vita avia da principià da zero. À u principiu, ùn avia micca mentori capaci di spiegà l'incomprensibile. Makhutov ùn sapia mancu a lingua Buryat à u livellu propiu è per quessa hà studiatu duramente. Aghju capitu a storia di u sciamanisimu cù u famosu scientist, Doctor of Historical Sciences Taras Mikhailov, à quale sò assai grati.
"Diventendu un sciamanu, sò diventatu un Buryat in un novu modu", ammette Makhutov.
Cuntinuò i so studii in Mongolia. Eventualmente, diventò un Shaman Fully Titled Blacksmith dopu avè sottumessu nove iniziazioni sciamaniche.
In a vita mundanale, essendu un omu in uniforme, hà aiutatu à e persone di turnu per parechji anni. Addivintatu un sciamanu, cuntinuò stu serviziu difficiule. Solu à un livellu diversu. Diverse persone si ponenu in a so sala d'attesa. Parechje naziunalità, diverse età, status suciale.
"Ùn possu ricusà nimu, ùn importa ciò chì a persona hè. A cosa principal hè chì vene cun fede, è micca per interessi. Sì qualchissia hà inciampatu, allora avete bisognu di aiutà à alzà, ùn l'hà micca calpestatu più, - Makhutov hè sicuru.
Tuttu u mondu hè preoccupatu di prublemi mundani ordinali - travagliu, soldi, vita persunale. Spessu venenu quelli chì dumandanu benedizioni in u cumpletu di pinsamenti micca sanu puri.
- Ci sò tali persone... Si vede subitu perchè sò ghjunti. Puderaghju à sente à elli, ma in a mo cumunicazione cù i puteri più altu, mi prefessu à indicà in a direzzione ghjusta. Allora elli stessi venenu è sò sorpresi chì anu cambiatu per u megliu, - assicura Makhutov.
Anziani culleghi, pulizzeri, si giranu ancu versu ellu, dicendu chì avà capiscenu tuttu, ricurdendu l'abilità inusual di u so anzianu cullega chì li maravigliava in u passatu.
Home | Articles
January 19, 2025 18:51:09 +0200 GMT
0.008 sec.