Sicreti di i sciamani indiani

Puderanu ancu esse applicati cù successu oghje in diverse sfere di a vita è per risolve diversi prublemi.

Parlemu di esami, sessioni di creditu è ogni tipu di certificazioni à u travagliu. Tutti ponu esse chjamati in una sola parolla "esame". Dunque, a preparazione per un esame ùn hè micca solu di memorizà u materiale di studiu in u listessu modu chì a zuppa di cucina hè di amparà una lista di i so ingredienti. Unu di i travaglii più impurtanti di a preparazione di pre-esame hè di creà l'attitudine mentale necessaria.

***

Eccu un modu faciule per fà. Preparate in anticipu qualchì articulu adattatu per l'esame (una penna, un badge, un pezzu di vestiti, etc.), chì diventerà u vostru "talisman". Avà selezziunate e qualità è i stati chì avete bisognu per l'esame - per esempiu, calmness, self-confiance, attentiveness. Per ognuna di e qualità è stati, ricordate dui o trè casi quandu avete dimustratu (sperimentatu) più di tutti, ùn importa in quale situazione di vita. Immerse in a memoria è, quandu vi sperienze stu statu à a maiò parte, toccu u "talisman" preparatu. Ùn importa micca quantu i sorcerers parlanu di carricà un ughjettu cù fluidi, in a psiculugia classica questu hè chjamatu portà a reazione à u stimulu. Verificatu - funziona. Resta à piglià u "talisman" cun voi à l'esame è tuccallu à i mumenti ghjusti - hà da travaglià ancu quì.

Qualchidunu leghje stu cunsigliu è seguite senza pensà perchè è perchè u facenu. Questu hè normale, per scopi pratichi hè abbastanza per pruvà a tecnica è aduttà si funziona. Ma vi possu dì "da induve cresce l'arechje". L'Indiani Sioux Nordamericani anu un ritu d'iniziu interessanti chì tutti l'omi passanu à diverse età. Aghju lettu nantu à ellu in una rivista, induve una entrevista hè stata publicata cù u shaman Rain on the Face. Prima, u sciamanu rializeghja un rituali cù l'adulescenti, chì dopu à ellu pò digià caccia à un paru cù l'adulti. Allora cù i ghjovani chì sò pronti per a guerra cù i nemichi, cù i ghjovani chì sò maturi per u matrimoniu, etc. À u principiu, u sciamanu dice à l'adulescente di purtà un bastone di dui diti longu, tagliatu da un ramu di u so arburu predilettu. . Duranti a cerimonia, u sciamanu fa caccià una goccia di resina (sucu grossu) nantu à stu bastone è dà à l'adulescente uni pochi di sniffs per ch'ellu si ricurdà di l'odore. Allora li dà a bacchetta "magica" è li urdineghja di purtarila sempre cun ellu, qualchì volta a caccià da u so saccu è inalate l'odore di resina. A prossima volta, u sciamanu dripping a goccia di resina da un altru arbulu, dopu un terzu, è cusì. Per ogni ghjovanu, un gruppu individuale di resina hè sceltu è l'ordine in quale seguitanu nantu à a vara magica. Hè impurtante chì tutte e resini appartenenu à l'arburi chì crescenu induve a tribù vive.

Qualchì tempu dopu, a resina nantu à un bastone cessà d'exude l'aroma, ma un ghjovanu o un omu digià maturu, purtendu à i so narici, anu sempre l'odore ghjustu solu perchè hè abituatu à l'odore. In a furesta, raramente hà da ricurdà à l'aiutu di una bacchetta magica, postu chì tuttu intornu à ellu puzza di resina, e gocce di quale sò congelate nantu à un bastone. Ellu si vultò à ella solu quandu hà bisognu di guadagnà a fiducia in sè stessu. Tanti l'odori di a furesta è e resina nantu à a bacchetta magica li dicenu: "Sì un omu adultu, sì un cacciatore, sì un guerrieru, sì un maritu, sì un babbu, sì un capu..."

L'indianu crede in l'odori è acquista i puteri necessarii.

***

Chì, in fatti, hè tutta a "psicotecnia". E cumu hè utilizatu da i maghi muderni è l'ipnologi? Per esempiu, sì. È questu serà l'opzione più faciule senza diverse resine è una bacchetta magica. Per principià, capiscenu u significatu di u ritu di l'Indiani Sioux. U sciamanu, sguassendu a resina nantu à un bastone, assucia certe qualità o roli umani cù l'odori, cum'è dicenu, "scrivi" in a mente di un ghjovanu. È sta cunnessione hè mantinuta è mantene in tutta a vita. Un omu hà bisognu à esse inspiratu à luttà, caccià a so bacchetta, a mette in u locu ghjustu à a narice, è u travagliu hè fattu.

Cusì facenu l'Indiani, chì sò abituati à campà in e fureste. L'altri, chì si sò stallati nantu à a piaghja, cambiavanu sta tecnica, rimpiazzà i bastoni cù resina cù sacchetti di erbe steppe. Sapianu chjaramente in quale casu, à quale ora è chì tipu d'erba per ottene, strofinate in e so palme è inhale u so odore. U principiu principale hè u listessu. Sè vo campate in a campagna o viaghjate assai, pudete vulete pruvà à coglie i vostri propri profumi (per a bacchetta magica nativa americana è i sacchetti di erbe). Forsi i guaritori è i guaritori ponu cunsiglià qualcosa, si sò vicinu. Ancu s'è, per esse onestu, ùn aghju mai scontru nimu cusì. Ma vi possu dà un cunsigliu basatu annantu à a mo sperienza. Se ti piace à coglie funghi o bacchi, o se fate u vostru propiu erbe medicinali, tisane, etc., fate u seguente. Dopu l'esempiu di l'Indiani, creanu un "bastone di funghi" o "bacca". In quelli lochi induve truvate assai funghi è bacchi, cullighjate più foglie da l'arbureti è l'arbureti circundanti, siccate è mette in sacchetti di tela (hè megliu micca piglià polietilene, a natura suffocate in questu). Inoltre, drip resins nantu à un bastone frescu pianu s'ellu ci sò coniferi in quelli lochi. E s'ellu ci sò solu l'arbureti caduti, ma visitate queste "parcelle" tempu dopu à u tempu, dopu in a primavera (circa in marzu-aprile), fate tacchi nantu à i tronchi è cullate un pocu di sucu. À questu tempu, l'arbureti si sveglianu, è u zuccu scorri rapidamente à traversu i tronchi, ci hè assai. Allora sintonizza per circà funghi o baga, inhaling l'odori di u boscu, guardatu in u vostru "fungu" è "bacca" è sacchetti di erbe è foglie. Allora ind'è a furesta è in u campu audace - "caccia" da u tempu à u tempu diventerà più è più successu. U vostru sensu di l'olfattu, a vostra vista diventerà più forte, a natura antica di un cacciatore o un cacciatore, un cugliera o cugliera di funghi, baga, erbe è radiche, dorme in a prufundità di u subconsciousu, si svegliarà. Svegliarà è, ancu s'ellu si unisce in parte à a vostra cuscenza, rinfurzà a vostra intuizione, cumincià à dà indizi chì ùn avete mai sunniatu, ùn avete mancu pensatu ...

***

E quale benefiziu darà e cumpetenze indiane à quelli chì ùn piacenu micca a riunione, chì partenu in natura solu per "respirare", alleviate u stress da u focu, manghjà shish kebab è beie vodka? Iè, noi abitanti urbani simpricimenti ùn avemu micca bisognu di parechje cumpetenze di l'Indiani di l'America di u Nordu. Inoltre, a nostra vita hè cusì cambiante chì hè simplicemente periculosa di codificà una volta per tutte, associendu cù certi odori. È u nostru sensu di l'olfattu hè assai più debule chè quellu di l'indi. Per quessa, hè assai più còmuda di utilizà micca u sensu di l'olfattu, ma sensazioni tattili. Sapemu sempre à sente è à sente.

U fattu hè chì ùn hè micca necessariu di "registrà" l'infurmazioni in u modu indianu, cù resina, foglie è erbe. Pò esse "arregistratu" in ogni locu è nantu à qualcosa, se, sicuru, pudete leghje sta infurmazione. Hè megliu aduprà u vostru propiu corpu per questu. Hè sempre cun noi è sempre risponde à u nostru toccu. A manera più faciule d'utilizà a tecnica di l'Indiani hè d' amparà cumu si tratta di e depressioni è di depressione. Ùn importa micca per quale mutivu vi sperimentà un sensu di gioia, elevazione, piacè. Hè impurtante di "scrivite", per esempiu, nantu à u dettu di a manu manca o diritta. Almenu hè cusì cumu fà. Ma micca in tuttu perchè questu hè u megliu postu per "registrà" l'infurmazioni, ma perchè l'ipnologu di Mosca Pyotr Petrovich Moshkov m'hà amparatu cusì. Pudete sceglie un altru locu, sempre chì hè sensibile è apre rapidamente à risponde à u to toccu. Per attivà un locu magicu, hè abbastanza per strofinallu (aghju frettu u mo dettu cù u polzu) in quelli mumenti quandu si senti bè, è cunnetta mentalmente u sentimentu chì hè ghjuntu à l'internu è u sensu in u dettu. Nantu à un dettu, pudete "scrivite" qualcosa. Tutti i sentimenti è sensazioni piacevuli, allegri, rinfurzanti, pacìfichi è altri chì sperimu. Allora sarà abbastanza per strofinallu (un locu magicu), è sta semplice azzione vi farà ricurdà qualcosa di assai bonu. In i tempi difficiuli, stu picculu truccu aiuta assai. Ogni prublema, se praticata, pò esse cuntrata cù una piacevule. È a vita diventerà più luminosa!

Sicreti di i sciamani indiani
Sicreti di i sciamani indiani
Sicreti di i sciamani indiani
Sicreti di i sciamani indiani Sicreti di i sciamani indiani Sicreti di i sciamani indiani



Home | Articles

January 19, 2025 18:57:17 +0200 GMT
0.005 sec.

Free Web Hosting