Per principià, decidemu ciò chì ci vole à fà - perde lentamente a nostra individualità, affundendu in a depressione è si trasforma in criaturi capaci di sforzà solu per u benessiri materiale o di campà a so propria vita persunale nantu à a terra, svegliendu ogni matina in un inusual, è qualchì volta solu mondu magicu?
Di sicuru, assai volenu campà a so vita piena di una persona felice.
Tali temi sò longu lasciati à a misericòrdia di l'antropologi. In i so articuli, pieni di citazioni secche da autori riputabili, ogni volta hè dimustratu più è più fermamente chì l'umanità muderna hè nantu à a strada bona, è hà righjuntu alti incredibili in u sviluppu di a so cuscenza, "fendu felice" tutti è tutti. Ma, qualchì volta, cuminciate à dumandassi, hè veramente cusì ?
In u nostru picculu travagliu, pruvaremu micca assai per pruvà à scuzzulate l'opinioni stagnanti, chì, da u nostru puntu di vista, sò per a maiò parte assai difettu è in parechji casi micca solu inutilità, ma ancu dannusu à a psique umana. Parleremu di i cosiddetti "Spiriti di a zona". Simply put, circa divinità chì campanu in diverse parti di a natura è cuntrullanu tuttu ciò chì succede in u so duminiu. Sta forma di visione di u mondu appartene à i "primi formi di credenze" è hè generalmente cunsideratu cum'è una reliquia di u passatu. In ogni casu, si scorri l'ultime pagine di a maiò parte di i media, avemu sempre nutatu chì l'interessu in i culti antichi ùn hè micca seccu, hè in grande dumanda in a nostra sucità civilizzata. Di sicuru, una longa esistenza di "preghjudizii" hè basatu annantu à u so significatu praticu in i nostri ghjorni.
Parechji articuli è testimoni oculari nantu à "Spiriti di a zona" o "Maestri di a zona" prima di tuttu dicenu chì un tali paradisu di spiritu pò esse truvatu solu in i lochi pocu populati, in quasi tutti i cantoni di a natura salvatica, in a muntagna. in i fureste. I nostri antenati in ogni modu pussibile cunvincevanu tali pruprietarii personificati di l'area, facendu offerte per ottene u cumpletu di i so desideri. In parechji lochi, strutturi spiciali sò stati ancu eretti per elli, in forma di pilastri rituali, tempii, è l'arbureti, petri o rocci induve tali spiriti stavanu sò chjamati sacri. Cum'è i psiculoghi assicuranu, questu hè un tipu d'autosuggerimentu, perchè dopu tali offerte à i spiriti, u timore di una persona hè stata eliminata, a fiducia apparsu in i so azzioni, chì hà realizatu in u territoriu di u "Maestru". Questu solu hà purtatu à u fattu chì a maiò parte di l'avvenimenti, dopu à tali cerimonii, finiscinu favorevolmente.
U fattu chì i "maestri di a zona" esistenu hè innegabile. Pruvaremu di pruvà è sparte e nostre osservazioni. Ci anu purtatu à cunclusioni incredibili. Se pudete ripetiri a nostra sperienza, sarete ancu cumplettamente cunvinta di questu.
Ricurdemu di i lochi tipici di u locu di i "Maestri di a zona". Prima di tuttu, questi sò assai evidenti, micca prubabilmente belli, o assai strani o spaventosi. In ogni casu, sti lochi attiranu immediatamente a nostra attenzione cù a so originalità. Hè u sintimu di "inusualità" chì indica u locu induve si trova u "Maestru".
Cume u tempu passava. Induve prima c'eranu fureste impenetrabili, i paesi crescenu, dopu e cità. Nantu à i terreni prutetti, e fabbriche crescenu, edifizii residenziali è blocchi interi di cità sò stati custruiti. I lochi sacri sò cusì « intarrati » sottu à una strata di asfaltu, ferru, cimentu è tempu ! Parechji generazioni anu cambiatu. L'ultimi di quale anu longu cessatu di crede in tali fiabe. Anu cessatu di crede... Ma intantu, u tarrenu nantu à quale andemu, ancu coperto cù una strata di rena, ghiaia è asfaltu, ferma sempre in locu. È se pensate chì l'anzianu "Maestri" partianu, spaventati di a civilizazione in novi spazii intatti, allora vi sbagliate. Tutti sò stati in i so pusizioni antichi è à u stessu tempu hà sappiutu à occupà pusizioni micca menu significativu chè seculi fà. È questu ùn hè micca difficiule di seguità mentre caminava, per dì, in Mosca o in una altra grande cità o un picculu paese. In certi lochi vi sentirete a pace è a tranquillità, è questu ùn hè micca necessariamente un parcu o un bancu di stagnu, ma ancu parte di una zona residenziale ordinaria, è in altri lochi, truverete un sentimentu d'ansietà o ancu horror. Prima, assai edifici sò stati eretti in cunsiderà tali caratteristiche di u terrenu, ma avà, in i nostri cundizioni, ùn hè micca pussibule di piglià questu in cunsiderà nè quandu si custruianu zoni residenziali, nè quandu si custruiscenu imprese industriali, custruendu strade o spazii di recreazione per i citadini. . I pruprietarii di l'area, cum'è prima, cuntinueghjanu à disturbà, intimidate, o viceversa - per pacificà i nostri citadini.
Dopu avè sbarazzatu di i preghjudizii antichi, i nostri cuntimpuranii avà simpricimenti sperimentanu tutta a gamma di sensazioni, pusitivi è negativi, liendu i cambiamenti d'umore solu cù i so currenti emotivi interni. Immaginate chì esce ogni matina è cumincià à sperienze u panicu prima di u ghjornu imminente. Appena partite da a casa, cuminciate à sentu diversu. È cusì - ogni ghjornu, mese, annu, tutta a mo vita! Tutta a nostra vita, invece di truvà i causi di a nostra ansietà è di sguassà da a nostra vita, cuntinuemu à passà nantu à u listessu rake ogni ghjornu. Avà ci hè dettu chì a cosa principal hè di superà sè stessu, furzà è tuttu sarà bè. Ci hè sempre dettu chì a basa di i nostri fallimenti hè in noi stessi! Iè, questu hè veru, ma pruvemu à chjarificà tali cunsiglii! Induve sò esattamente e cause di a nostra preoccupazione? Permettimi di fà una dichjarazione modesta - i motivi di e nostre preoccupazioni è preoccupazioni sò in u desideriu di distrughjini a cunniscenza di l'antichi, in u desideriu di apparisce superiore à quelli chì stavanu in questi stessi lochi parechji centu anni fà.
Per cumincià à campà in modu diversu - senza timore è dubbitu, pruvate à vede in u vostru propiu currettu, accantu à a vostra impresa, in u vostru uffiziu - u locu induve, cum'è centinaie d'anni fà, vive u "Maestru". A maiò spessu, in e cundizioni di a cità, truvaru refuggiu in munumenti, munumenti, sculture, rocce, figure di lignu nantu à i parchi di ghjocu, o simpricimenti, se parlemu di una stanza, in e radiche di una pianta di casa. Fighjate più vicinu, sentite "Lui" è pruvate à dà "Lui" ciò chì sta Creazione si merita. Dopu tuttu, simu avà nantu à u "U so" territoriu, avemu aduprà tuttu ciò chì "Hè" ci dà. Mostra u rispettu "Him" - porta fiori à a scultura, rimpiazzà un vasu di fiori crackatu, pulisce a basura intornu à u munumentu. Fighjate stu locu sacru è assai prestu, a bona furtuna vi venerà. Micca solu, pudete ancu dumandà l'aiutu di sti criaturi invisibili prestu. Qualchissia pò dì chì tuttu questu hè idolatria, tuttu questu hè un passu in daretu, è cetara è cetara, ma simu civili ! È hè per quessa, usemu per migliurà a nostra vita ciò chì veramente benefiziu è ùn importa micca quellu chì hà l'opinione nantu à sta materia. A cosa principal per noi hè ciò chì veramente ci aiuta. Pruvate è vi vede chì a venerazione di i "Spiriti di l'area" porta à una vita più riescita chì un disregard cumpletu per i precetti antichi.
Suppone chì una tale direzzione cum'è Feng Shui hè stata assai vicinu à risolve stu prublema. Ùn manca solu un pocu toccu per compie u disignu di a so idea attualmente velata - l'idea di creà una "divinità di l'abitazione". U cuncettu principale in Feng Shui hè u Qi Chinese. Significa energia di vita, energia di vita è solu "spiritu". In l'India, sta struttura hè chjamata "prana", in a cultura occidentale stu cuncettu significa a parolla "forza di vita".
Feng Shui hè u primu passu inconsciente di a civilizazione muderna versu un tentativu di ricuperà una parte integrale di l'essenza umana, per acquistà una filusufìa di a vita, a felicità, un sensu di appartenenza à tutti l'esseri viventi, appartene à sè stessu. Resta solu à fà un passu più avanti per u cumpletu logicu di sta direzzione.
Ùn hè micca? Forsi duvete pruvà à aduprà l'esperienza di l'antichi in i nostri ghjorni?
PS: si pò dubbità e caratteristiche, l'urìgine di questu o quellu spiritu, ma a so stessa esistenza ùn pò esse nigata.
Home | Articles
January 19, 2025 18:55:46 +0200 GMT
0.007 sec.