U celu hè a mente chì si percepisce è prisente in ogni esse vivente. Hè Un, eternu, immutabile è immobile. Hè u putenziale di tutti i cambiamenti esistenti in u mondu. I liggi più generale di l'universu pò esse chjamatu a teoria di l'elementi primari. Queste liggi permeate i livelli macrocosmichi è microcosmichi di l'essere, esse riflesse in u pensamentu umanu è in i fenomeni naturali è a vita di a cumunità umana. Quandu da a cuntemplazione si manifesta in u mondu di l'azzioni, allora u so primu attu di creazione hè l'emergenza di duie forze polari, dui pinsamenti Ak sagish è Kara sagish. White and Black power, white and black thinking. Cunnisciuta cum'è yang è yin. Questu hè un cumpunente subjective è ughjettivu di percepzioni. U prossimu attu di a so interazzione, vale à dì, l'azzione diretta chì si faci trà sti dui forze, hè l'emergenza di quattru tendenzi mentali, e liggi di l'interazzione sò descritte da a teoria di i cinque elementi primari.
Ciel eternu. Questu hè Um. Hè immobile. Si cuntempla perchè ellu hè prisente in ogni locu. Hè chjamatu ferru perchè hè indestructible. Forma l'elementu spaziu.
Da u celu eternu venenu u celu-babbu è a mamma-terra. Formanu a cima è u fondu. U celu è a terra, u pensamentu biancu è u pensamentu neru. "Ak - Kara sagysh."
U celu-babbu è a Mamma-Terra nascenu quattru cambiamenti, dà nascita à quattru direzioni di u mondu è quattru volte di a vita. Questi cambiamenti sò chjamati elementi o azzioni basi, l'Elementi Primari, vale à dì l'energii di u Celu Eternu.
Grande biancu, picculu biancu, Grande neru, picculu neru.
Focu, acqua, aria, terra.
Cumu si manifestanu i quattru tendenzi di a mente pò esse vistu in un esempiu assai simplice. Pigliate un vetru è fate a mità cù acqua. Allora dumanderemu à l'osservatori esterni per risponde à una quistione assai simplice, hè stu vetru à mità pienu o à mità viotu, o ci sò altre risposte. Hè abbastanza chjaru chì l'ughjettu di sta cunsiderazione hè u listessu. Tuttavia, cumu definiscemu per noi stessi, definendu e nostre azzioni in relazione à questu, significarà universi completamente differenti. Ci ponu esse quattru risposti pussibuli à stu vetru d'acqua, o à u listessu ughjettu.
U primu hè mezzu pienu.
U sicondu hè mezzu viotu.
Treya hè di affirmà chì u vetru hè pienu è viotu ugualmente.
U quartu hè di dumandà chì, per chì stu vetru sia chjaramente definitu, deve esse sbilanciatu, vale à dì, deve esse pienu o viotu.
Quattru modi diffirenti di discrive u stessu ughjettu suggerenu chì ogni pensamentu chì nasce in a mente cuntene diverse mutivi chì pudemu esse guidati.
In u primu casu, u desideriu di rializazione, aspirazione.
In u sicondu casu, u desideriu di devastazione, vale à dì, disgust, ripressione
In u terzu casu, serà u desideriu di sparte.
In u quartu - u desideriu di paragunà cù un certu standard (pienezza o vacuità).
Sta sfarenza in a definizione di u stessu sughjettu serà ancu più evidenti quandu, in u prossimu passu di "definisce" stu vetru, avemu fattu un attu in cunfurmità cù ciò chì era chjamatu. Vale à dì, l'avemu riempitu, sviutata, dividite à a mità di novu, versendu in un altru vetru, o effettueremu stu ciculu di "definisce un vetru" una volta più.
Pruvemu avà di vede a cumplessità di e metamorfosi cù a cumpunente obiettiva di stu vetru, mettendu da parte a nostra valutazione quant’è pussibule. Indipendentemente da quale è per quale raghjone influenza stu vetru, pudemu distingue e fasi seguenti in l'esistenza di questu "biccheri d'acqua" oggettu:
da completamente viotu hè pienu à a mità,
da meza piena à piena
da tuttu viotu à a mità
da a mità piena à cumplettamente viotu.
Pudemu ancu paragunà ciò chì hè statu chjamatu cumpunenti subjectivi è oggettivi di u tempu. In fatti, in i dui casi avemu trattatu cù quattru tippi d'azzione, cù quattru tipi di energia, chì sò universali. Inoltre, ogni tipu di fenomenu o prucessu, ogni currispundenza trà "I" è "Tu" in un mumentu particulare in u tempu serà un certu ajuste di sti forze. l'interaczione di e forze polari è dà nascita à i tendenzi principali di u tempu è u spaziu, chjamati l'elementi. Ùn ci hè micca un "I" o "Tu" separatu, ci hè un certu settore di energie in quale una sola mente crea l'universu in una interconnessione inseparabile di macro- è microcosmu. Questu hè l'identità di u micro è u macrocosmu, u tempu internu è esternu.
Sè avemu pruvatu à cunnette u tempu internu è u tempu esternu, chì pò succede?
L'identità di i macro- è micro-elementi di a realità suggerisce chì l'universu in a so scala grandiosa è a vita di un individuu individuali sò guvernati da i stessi mudelli. Questi regularità sò designati da a teoria di l'elementi. L'elementu principale di ogni percepzione chì si trova in u centru di sta croce hè u spaziu. Altrimenti, hè comunmente chjamatu ferru. Questu hè fattu perchè chjamà inviolabilità, fermezza. Siccomu stu elementu hè in u ciculu di l'altri, chì suggerenu un certu muvimentu, azzione, significa micca azzione, una pausa in azzione, chì palesa a natura indistruttibile immateriale di a mente chì crea l'universu. Hè qualcosa chì cuntempla l'urìgine di sti tendenzi cambianti di u mondu. Appiicatu à l'esperienza umana, questu elementu significa a capacità di a mente per esse in un statu di cuncentrazione senza pinsamenti, permettendu cusì l'emergenza di ogni tipu di percepzioni è ogni tipu d'attività. U restu di i tendenzi universali sò chjamati aria o legnu, focu, terra è acqua. Sò in alternanza cuntinua, creendu in e so influenze mutuali una varietà infinita di fenomeni di u nostru mondu.
L'autore suggerisce chì sta croce, è a manera chì esiste in parechje tradizioni spirituali, hè u simbolicu di a crucifixion. Pensu chì u simbolicu di sta croce, cum'è a crucifixion di Ghjesù Cristu, significa i seguenti. Ogni persona hè cundizionata da u tempu. A nascita, a vechja è a morte sò inexorable è ancu a forza di gravità è u cambiamentu di stagione. In più di e cause esterne di u soffrenu umanu, ci sò internu. Solu un pensamentu hè natu in a mente di una persona, cum'è l'energia emuzionale sottumessa provoca un ballu incontrullabile di e so passioni. Appena da a cuntemplazione di a mente infinita è ovvia, nasce un sguardu fora, in un locu duv’ellu ci hè forse qualcosa di degne d’attenzione fora di sè stessu, nasce subitu a scelta, sia d’avè o micca. È a rota cumencia à girà. Sta rotazione, rispettivamente, si farà in u sensu orariu o in u sensu antiorariu.
In u primu casu, sarà cusì. L'aria eccita, inspira cù qualcosa attrattiva. Allora accumincia a brucia - a brama, a dumanda di ottene. A forza di stu desideriu mette in muvimentu u travagliu di a terra - pensendu è pianificà u pianu di implementazione. Allora l'acqua farà sta azzione, scegliendu una di l'opzioni pussibuli è alluntanendu l'altri. U prossimu turnu di a rota di u tempu serà u muvimentu di l'aria, per sapè s'ellu a satisfaczione hè stata ricevuta o micca. Sì sì, allora a rotazione cuntinueghja in a listessa direzzione. In questu casu, u circhiu ripetutu accadirà longu a trajectoria digià rotulata. Questu hè, a fiamma brusgiarà più forte, postu chì serà inflata da i signali di l'aria nantu à u piacè passatu, è ancu u timore di esse lasciatu senza questu sta volta. A Terra hà da pruvà à rallentà stu muvimentu, allargendu u sensu di piacè, cunservà. È l'acqua aspittà per l'uppurtunità di ribellu è suscitarà una tempesta, esprimendu insatisfazione cù una di e fasi precedenti è impediscenu u muvimentu longu una trajectoria diversa.
Se, quandu sceglite l'opzione di u prossimu turnu di a rota di u tempu, l'aria ùn soffia micca in u centu di u focu, ma in u sensu antiurariu - versu l'acqua, questu significarà u seguente. A mente invidiosa scoprerà chì in qualchì locu ci hè qualcosa di megliu ch'ella hà, è andrà in furia, sintindu ingannata. Ci sarà una certa azione arrabbiata chì sguasserà sta situazione percepita ingiusta. Dopu à a tempesta, venerà u tempu di cullà i frammenti di u sensu cumunu nantu à a riva solida di a "terra". Truvà e più pussibulità di a situazione serà rimpiazzatu da l'intenzione di ottene sempre ciò chì vulete, flaring up à u "focu". Un nemicu scunfittu è analizatu serà attiratu in un sistema di subordinazione, chì l'obliga à furnisce tutti i necessarii "desiderati". È infine, l'aria, dopu avè fattu parechji movimenti rapidi in avanti è in avanti, rappurtarà quantu a situazione hè diventata più ghjustu, cunfortu, o più in linea cù u standard.
U ferru pò esse presente in questu carrusel cum'è a cuscenza di l'autore di a cundizione di sti azzioni di situazione, a cunniscenza di a so temporalità, l'equilibriu nantu à a scala di l'assurdità ecstatic è u ghjocu senza cura. Iron hè cumu u celu eternu si manifesta in u mondu di i cambiamenti chì hà permessu. Iron prima di tuttu significa a capacità ereditata da Diu da l'individuu per cuntemplà i cambiamenti di u mondu senza identificà cù a situazione. Questa capacità ùn hè micca per sente influenze da fora. O hè prisente in l'azzioni, facendu manere, o micca. In l'ultimu casu, significa u sonnu di a mente. Questu hè u performance inconsciente di qualsiasi azzioni, o u listessu rifiutu inconsciente di elli. U ferru esiste cum'è u centru di rotazione di sta rota. U centru di cambiamentu ùn hè micca sughjettu à cambià. Ùn ci hè tempu.
U più vicinu à a periferia, u più forte a pressione di a forza centrifuga, u più altu l'intensità di u tempu è a densità di u spaziu. Grandi sciamani o sciamani di u Novu Celu sò quelli esseri chì sò in u centru di stu cerculu. Questu hè, anu a capacità di fighjulà a rota di u cambiamentu spin da u centru. Osservanu u mondu da u viotu, da quellu locu induve ùn ci hè nunda eternu fora di u Celu, sta mente. E ciò chì pò esse chjamatu "I" è "u mondu intornu" hè una cumminazione temporale di elementi. U pensamentu, l'energia è a materia à questu livellu di percepzioni sò unu. Per quessa, i grandi shamans ponu vulà in u so corpu fisicu, trasfurmà in qualcunu, o influenzà a materia in una manera magica, per esempiu, materializà l'uggetti, move e muntagne, etc. In ghjustizia, ci vole à dì chì ci sò prubabilmente solu uni pochi di tali sciamani attualmente. È per dimustrà tali miraculi in a maiò parte di i casi, cunsidereghjanu mala forma. L'abilità miraculose ùn sò micca u scopu di a so strada. Sò una cunsequenza di u fattu chì una persona, dopu avè sottumessu e so passioni, hè andatu oltre i limiti di a prigiò induve a cuscenza di a maiò parte di noi vive. Per questu mutivu, cuntrolla i so pinsamenti, è ùn u cuntrullanu micca. Per a maiò parte di noi, a relazione trà u nostru pensamentu è a situazione di a vita in quale ci truvamu hè a seguente. Quale di e passioni sopra prevail in noi serà prughjettatu nantu à a nostra vita di ogni ghjornu, in forma di aspetti incontrollable di a situazione di a vita.
I ghjilosi si precipiteranu in furia è ùn sentenu micca i frutti di u so travagliu.
I passiunati sperimenteranu a sensazione chì a situazione si move più veloce ch'elli ponu reagisce. Per esempiu, accidenti di vittura, accidenti, incendi. Si brusgiaranu.
I fieru soffreranu perchè sò in prigiò. Siccomu l'elementu overdeveloped di a Terra forzà tuttu u spaziu liberu da u so esse, è u prucessu di a so vita interna serà incatenatu da un lattice di ghjudizii di valore ossificati.
È a ghjente arrabbiata duverà affruntà situazioni in quale ci hè una minaccia di viulenza. Andaranu "cum'è nantu à u ghjacciu magre" in mezu à a mala vuluntà è u risicu di esse "inzuppatu".
Dà una discrizzione di e pruprietà di ognunu di l'elementi, o raggi di sta rota, deve esse dettu chì l'emutivu, cumpunenti internu di l'esperienze umane sò in ligna cù u fattu chì i so manifestazioni esterni visibili.
Nisun avvenimentu, nisun fenomenu di u mondu pò esse cumplettamente identicu. Questu significa chì, ancu s'è tutti i fenomeni passanu per i stessi fasi di u tempu, significatu da elementi primari, però, a durata di sti fasi serà individuale per ognunu. È una fase separata si distingue cum'è a tendenza temporale principale di stu fenominu. Inoltre, per via di u fattu chì à u nivellu sicretu ùn ci hè micca divisione in "I" è micca "I", ùn ci sò ancu cunfini insurmountable trà l'esterno è l'internu. Si condizionanu mutuamente. Se una persona stà in un certu groove di u tempu per un bellu pezzu, allura sta tendenza cumencia à prevale in a situazione esterna ancu.
I fenomeni di u cursu naturali di e cose tendenu à spustà in u sensu orariu. A benedizzione hè l'aria, a sottumissione hè u focu, a multiplicazione hè a terra, u tagliu hè l'acqua. Avvenimenti in a vita di e persone prucede in cunfurmità cù un muvimentu di u tempu cum'è a primavera, l'estiu, u vaghjimu, l'invernu. Questu significa chì una persona diventa prima saturata d'interessu in qualchì tipu d'azzione, poi custruisce un sistema di esigenze o intenzioni in relazione à una altra persona o a situazione in generale, custruisce a situazione in tuttu, è poi sbarazza di l'innecessariu. .
A tradizione sciamanica hè tradiziunale famosa per a implicazione di e persone in un muvimentu "manumanu", in senso antiorario. Taglià, multiplicà, sottumessu, benedizzione. In altri palori, invernu, vaghjimu, veranu, primavera. Questu significa chì a prima reazione di una persona à una situazione serà a rabbia è u rifiutu, allora pensarà à ciò chì hè utile in questu, allora ellu dumandarà, è infine, hà da piacè ciò chì succede.
Sti dui camini sò prisenti in ogni insignamentu. Sicondu a strada chì una persona sceglie, hè riferitu o cum'è un populu "pacifico" di a manu diritta, o cum'è un "arrabbiatu", un populu di manca. Pudete chjamà in cundizzioni sti divisioni secondu quale preferisce quale fini di u pepino per manghjà. U primu - da u dolce, u sicondu - da l'amaru. U primu caminu hè più suave è più armoniu in a relazione di una persona cù u so ambiente, più affidabile, graduale è lento. U sicondu hè più periculosu, difficiule è veloce. U compitu di sti camini hè u listessu - per spustà l'attinzioni di una persona da a periferia di a rota di rotazione à u so centru. A rota di u tempu pò esse vistu in a metàfora di una centrifuga. A periferia hè u locu di più pressione nantu à l'individuu, questu hè u locu induve ci hè a quantità massima di soffrenu. Hè stu locu induve a cuscenza hè identificata cù u so filler, è una persona hè privata di a pussibilità di sceglie un caminu. Perchè u so bisognu emutivu l'hà prisentatu cum'è un otage à sta passione da a so propria cuscenza, è ancu i so riflessioni in u mondu materiale. U più vicinu à u centru di sta rota, u più liberu una persona da a so forza centrifuga. Questu significa chì a cuscenza ùn hè micca identificata cù u so filler. Una mente pura è libera hè capace di osservà u so statu emutivu da l'esternu, cum'è hè cuscente di ciò chì succede fora di questu. Sta pussibilità hè una realità per ellu in quantu ellu hè capaci di osservà cumu i pinsamenti appariscenu da a basa luminosa di a mente, è cusì sparisce in questu senza traccia. Cum'è i nuvuli in u celu, appariscenu è spariscenu. Pò piovi o neve, u Sole è a Luna si rimpiazzaranu, solu sparendu senza traccia da u campu di vista. Seranu sti cambiamenti cambià u spaziu in u quali anu fattu? Per un essendu senziente, un sguardu direttu in questu abissu simplice è cuncrettu di a so propria mente, prisente quì è avà, significa a pussibilità di a libertà da ogni "I" è micca "I", da qualunqui vogliu è ùn vogliu micca, deve. , etc. - da a pressione periferica. È un sguardu da quì, da questu capitu è scupertu infinitu viotu à stu mondu, chì hè tissutu da a rotazione di i raggi di a rota - libertà da u soffrenu. Siccomu ci hè soffrenu, ma ùn ci hè nimu chì soffre, allora u soffrenu ùn hà micca destinatariu. U tronu è i lampi ponu dannà u celu ?
In cunsiquenza, l'esseri viventi di u nostru mondu pò esse discrittu quantu luntanu o vicinu sò à u centru di u cambiamentu, à u Celu Eternu, è in quale di i settori di a rotazione di a rota di u tempu anu un centru di gravità.
Home | Articles
January 19, 2025 19:06:38 +0200 GMT
0.008 sec.