Questu hè un nodu di energia glubale, a vulintà di tutti l'esseri viventi si interseca in questu, e lege di l'azzione è a retribuzione sò purtate in forza. U so vettore risultatu si manifesta cum'è u mondu materiale. U centru di l'universu hè ancu chjamatu u Fiume Celestial, chì scorri à u stessu tempu. Hè ancu chjamatu l'arburu mundiale. I so rami formanu u "Upper World", a cupola celeste, abitata da i dii di i novi celi, è ancu da i semidii guerrieri chì sò in guerra cun elli.
I semi-dii continuamente godenu u so putere, ma soffrenu di u fattu chì ùn hè micca grande cum'è quellu di i dii di i novi celi. I dii godenu a so vicinanza à l'unicu Diu, percepiscenu u mondu cum'è un ghjocu educativu divertente, ma sanu chì un ghjornu a so felicità finisce cum'è tuttu in questu mondu, è ùn ponu micca evità u soffrenu.
"Middle World" hè situatu in a zona di u troncu. Hè abitata da persone, animali è spiriti - i pruprietarii di a terra è di l'acqua. Questi spiriti sò i primi esseri viventi à abbità sta Terra. Venenu da divinità chì discendenti da u celu. Vivenu in i so mondi, chì anu intersezzione cù u nostru mondu. Parechji di elli sò i patroni di fureste, muntagne, fiumi, tratti di terra individuali, interferiscenu in a vita di l'animali è di e persone chì abitanu un territoriu separatu.
L'animali sò criaturi chì campanu da i bisogni di u corpu, ùn anu micca cuncetti. Soffrenu di u fattu chì si manghjanu l'altri. A causa di a mancanza di a so intelligenza, l'animali diventanu vittime di e persone chì i criavanu per i so propiu scopi è manghjanu. L'omu sò animali suciali chì anu fieru di a so intelligenza. A malatia, a vechja è a morte causanu inevitabbilmente u soffrenu in u nostru mondu. E persone, però, anu una felice opportunità di utilizà u tempu di a so vita per capisce a Legge Celestiale.
I radichi di u World Tree formanu - "Lower World". Ci sò dimònii è abitanti di u regnu di i morti - nove inferni caldi è novi friddi. In l'infernu, ancu i dimònii ùn anu micca corpu fisicu. Quelli chì vedenu solu e cose male intornu à elli, è ancu causanu assai dannu à elli stessi è à l'altri, vanu à l'infernu. Soffrenu di l'esperienza frequente di e circustanze di a morte è l'incapacità di cambià sta situazione.
Diventanu un dimòniu quand'elli volenu fermamente qualcosa, è ùn ponu esse soddisfatti, è ancu quandu ùn ponu micca cunvene cù a perdita, a perdita di un statu còmode.
Home | Articles
January 19, 2025 18:58:15 +0200 GMT
0.006 sec.