U putere di a Terra. Scott Cunningham

Autore: Scott Cunningham
Questu hè un libru nantu à a magia di u populu, a magia di a ghjente ordinaria. Differisce ancu di quasi ogni libru publicatu nantu à u sughjettu. In questu libru ùn truverete micca l'inscription di simboli nantu à pentaculi di cera, spade ardente in un triplu circhiu, l'invocazione di spiriti terribili in grotte di u desertu. Contene magia più simplice è menu complicata.
In i vechji, guasi tutti cultivavanu legumi è graneddi è allevavanu l'animali, tissevanu i panni è cusìanu panni, quandu tuttu o guasi tuttu si pudia cultivà, fà o scambià, in quelli tempi l'omi, e donne è i zitelli travagliavanu da l'alba à u tramontu per manghjà è esse prutettu. Tuttu era fattu a manu in quelli ghjorni, cusì era a magia è a religione.
U populu anticu pussede tutta a Terra. Vivanu, respiravanu è travagliavanu cun ella ogni ghjornu. È ci anu lasciatu un legatu chì hè solu avà scupertu - a magia di a natura. Stu libru descrive solu alcuni di l'usi di a magia di a natura, incantesimi di u mare, fiumi è fiumi, u sole è a luna, u tronu è a pioggia, specchi, nodi è arburi. Quì hè descrittu a magia chì qualcunu pò aduprà per a stregoneria, i risultati di a quale sarà piacevule sorpresa. Ma questu hè più cà un libru di incantesimi, perchè e parolle solu nantu à queste pagine mentiranu.
I veri sicreti di a magia sò i sicreti di a natura. L'usu di sti incantesimi tocca a natura, è travagliendu cun elli, qualcunu pò scopre i so sicreti. A natura, a Terra è l'Universu sò grandi ispirazioni è hè à elli chì duvemu vultà per apre l'ochji è vede ciò chì ci hè intornu.

U putere di a Terra. Scott Cunningham
U putere di a Terra. Scott Cunningham
U putere di a Terra. Scott Cunningham
U putere di a Terra. Scott Cunningham U putere di a Terra. Scott Cunningham U putere di a Terra. Scott Cunningham



Home | Articles

January 19, 2025 18:57:54 +0200 GMT
0.007 sec.

Free Web Hosting