Shaman Buryat ereditariu, hà 5 iniziazioni
regione Irkutsk
Natu u 27 di marzu di u 1959 in u paese di Tonta, District Olkhonsky, Regione Irkutsk, pocu luntanu da u lavu sacru Baikal. Veni da a tribù Bulagat Buryat, u clan Buyan, u subgenus Khagdaishuul, u ramu Bargaitan. A so famiglia include 19 generazioni di sciamani. Da a nascita, hà a marca chjamata shamanica - un pollice furcatu (una falange extra à a manu diritta).
Finu à l'età di sette anni, Valentin hè statu criatu da a so nanna, Manyukhai Mangutovna, è u so missiavu, un sciamanu, Hagdayn Badi, chì, inseme cù u sciamanu Abzai Alganaimbee da u clan Buyan, facia riti secreti in a muntagna.
Dopu avè graduatu da una scola di nove anni in u 1975, intrì in una scola di sera per a ghjuventù chì travaglia, à u listessu tempu si graduò da u GPTU in Ulan-Ude cun un diploma in turner. Prima di l'esercitu, hà travagliatu cum'è turner in a pianta LVRZ in a stessa cità. Da u 1977 à u 1979 servitu in l'esercitu in u battaglione di tank di u Territoriu Primorsky in a cità di Spassk-Dalniy. Da l'esercitu, nantu à un bigliettu Komsomol, aghju andatu à a custruzzione di u BAM. In 1980 turnò à a pianta; per u travagliu di scossa hè stata premiata u tìtulu "Travagliatore di u travagliu cumunista" cù a presentazione di u certificatu è u badge appropritatu.
In u 1985, intrì in l'Istitutu di Cultura di l'Est Siberian State in Ulan-Ude. Dopu avè graduatu in u 1989, V.V. Khagdaev hè statu attribuitu a qualificazione di "urganizatore-metodologu di l'illuminazione culturale". Duranti i so anni studianti, era capu di u pianu, presidente di a cummissione interuniversitaria per u settore di l'abitazione è cumunale, è cumandante di a squadra Komsomol di l'istitutu. Per u travagliu suciale attivu, era ripetutamente incuraghjitu da lettere è ringraziamenti.
Dopu à a distribuzione, ghjunse à u so distrittu nativu Olkhonsky, in u paese. Elantsy, regione Irkutsk, induve fù numinatu direttore di a Casa di Cultura riggiunali. Aiutò attivamente à cullà u folklore, hà urganizatu un inseme di folklore Buryat, chì dopu vinciu premiu à i festivals di cultura di u distrittu è regiunale.
Hè cusì chì V.V. Khagdaev parla di a so intruduzioni à u mondu di i spiriti: "In quellu mumentu aghju riparatu u tettu di una banda di vacche in Elantsy, cascò, cascò, dislocatu u mo bracciu, finì in un hospitalu, cascò in l'oblio. À u principiu, mi sentu un dulore terribili - era u mo spiritu siparatu da u corpu. Aghju cunnisciutu a mo anatomia, alluntanata da ogni ossu, ogni musculu, ogni tendinu. U più stranu era di vede mi da fora. Fora di u nostru mondu. In quellu mondu spirituale incomprensibile, mi sò state fatte centinaie di dumande, è a mo cuscenza li rispose. (Tutti i nostri atti, s'ellu u male o bè, ùn pò esse ammucciatu da a nostra cuscenza, a nostra cuscenza.) Certi entità senza forma da lichen moss accuminciaru a masticà nantu à mè, è poi pusonu l'osse spirituali è rinviatu in una forma rinnuvata. Ci hè statu un mumentu: aghju vistu una luce bianca brillanti chì ùn mi brusgiava micca l'ochji. Sentu è sapia chì ci hè, in questa luce, un oceanu di cunniscenza è saviezza infinita ".
Hè da nutà chì ancu prima di a nascita di V.V. Khagdaev, i soothsayers predichendu chì a tazza di u clan Buyan "avè esse in una manu". À quellu tempu, ci era dui anziani in a famiglia, chì realizanu riti è rituali shamanichi. Unu di elli hà realizatu rituali sciamanichi in Ulan-Ude, è u sicondu - in u campu ancestrali di Imyksy-Buusa. À l'insistenza di l'anziani, agiscenu in cunfurmità cù a predizione ricevuta, V.V. Khagdaev hà accettatu a so prima iniziazione in u 1990 à l'età di 31 anni è hà ricevutu u statutu di "shaman errante" ("yabagan-boo").
Da u 1991 à u 1995 V.V. Khagdaev hà travagliatu cum'è maestru in una scola rurale, hà insignatu a storia lucale, hà pigliatu i zitelli in caminata, li hà intruduciutu à i leggende è tradizioni antichi, è hà instillatu l'amore per a so terra nativa. In u 1995, addivintau un diploma vincitore in u cuncorsu di uligershins (narratori) à u festivale etno-culturale di i populi mongoli "Gesariada - 1000 anni".
In u 1995 - 1999 hè un studiente post-graduatu à tempu pienu à l'IMB&T BSC SB RAS. Duranti i so studii post-graduatu, hà participatu attivamente à l'urganizazione di un simposiu internaziunale nantu à u sciamanisimu in Ulan-Ude, tenutu in u 1996, sottu a guida di Dottore in Filusufìa I.S. Urbanaeva.
Hà una seria di publicazioni in publicazioni scientifiche è populari nantu à u tema di u sciamanisimu Buryat è a storia lucale. In u 1998, hà publicatu a monografia "Shamanism and World Religions", chì hè una continuazione di a ricerca scientifica di famosi shamanologists M.M. Khangalova, T.M. Mikhailova, D.S. Dugarov è altri scientisti Buryat. U sughjettu di u studiu era u sciamanisimu: e so radiche storichi, influenza mutuale è rilazioni cù altre religione mundiale, esistenza muderna, riflessione nantu à u passatu è u presente di u sciamanisimu Buryat.
V.V. Khagdaev hà attraversatu quattru iniziazioni più, l'ultima di quali, "hesete boo" ("shaman with a tambourine"), hà fattu à principiu di u 2000.
Da u 1999 à u 2007 V.V. Khagdaev travaglia cum'è direttore di u museu di storia lucale in u paese. Elantisy. In u 2000, diventò vicepresidentu di l'associu di sciamani Buryat "Boo Murgel" in Ulan-Ude.
In u 2000, addivintau unu di i sviluppatori di scrittura è un participante à u Festival Etnocultural di Yordyn Games, tenutu vicinu à a muntagna sacra Yord nantu à a riva di u Lavu Baikal. Dapoi u 2001 - freelance di u Parcu Naziunale di Pribaikalsky è membru di u Cunsigliu di a cumunità di u sciamanu Ust-Orda "Sahilgan".
In u 2002 hè statu invitatu à a cità di Basilea (Svizzera) à u Cungressu Scientificu Internaziunale "Psy-Tage", dedicatu à i fenomeni anomali è paranormali. Dapoi u listessu annu, hè un membru di a Liga di Scientisti Russi "Rays of the Epoch". In u 2003, cù u prugettu "Tradizioni à campà", divintò u vincitore di u cuncorsu di prughjetti significativu suciale "Reunione provinciale di u publicu di a regione Irkutsk".
In u 2003, a cumunità di a Terra Sacra V.V. Khagdaev hè statu invitatu à una riunione di i populi indigeni di Siberia è di i Stati Uniti per chjarificà i prublemi cumuni di i populi indigeni è sviluppà pruposte adatte à l'ONU UNESCO. Scontru cù i capi è i sciamani di parechji populi indiani. In u 2004, hà participatu à u festival di i culturi tradiziunali di i populi asiatichi in Corea di u Sud (Incheon, Seoul). Dapoi u 2004, hè un diputatu di a Duma regiunale di u distrittu Olkhonsky di a regione Irkutsk, è da u 2006 hè statu assistente di un diputatu di l'Assemblea Legislativa di a regione Irkutsk.
En 2005, à l'invitation de l'I.A. Viner, era in Grecia cù a squadra russa di gimnastica ritmica. In u 2008 - hà tenutu una seria di cunferenze nantu à temi di storia lucale in Pulonia. Da marzu 2009 - Membru di u Cunsigliu di Shamans di a Regione Irkutsk in Irkutsk.
Hà participatu à simposii internaziunali scientifichi è cunferenze in diverse cità russe: Novosibirsk, Krasnoyarsk, Vladivostok, Irkutsk, Ulan-Ude, San Petruburgu, Mosca, Sochi, etc.
Hà una seria di publicazioni nantu à temi di storia lucale; unu di i co-autori di a guida "Around Baikal". Autore di parechji articuli nantu à a religione, tradizioni è costumi di i populi chì abitanu a regione Baikal. Scrive puesia, chì parechji sò publicati in a cullizzioni Young Poets of Buryatia.
Hè bè versatu in i costumi lucali, dà cunferenze nantu à a storia è a cultura di i populi di l'Asia Orientale è Centrale. Hè stata ripetutamente incuraghjitu da a dirigenza di u distrittu Olkhonsky, u dipartimentu di a cultura di u distrittu Olkhonsky, a regione Irkutsk è altre urganisazione publica. Cunduce cerimonii tradiziunali è rituali, predice secondu u libru di divinazione "Zurhay", cunduce u trattamentu secondu i metudi di a medicina tradiziunale.
"A scienza è u sciamanismu coexistanu perfettamente", dice V.V. Khagdaev. "A mo fede hè a strada di e vechji tradizioni di u mo populu. Credu chì l'essenza di u Tengrianismu è u sciamanisimu si trova in l'amore è a reverenza per a lingua nativa, u folklore, e tradizioni tribali è leggende, tradizioni è costumi di u populu. Questu hè un cultu di u focu sacru di i Grandi Antenati, i Signori di l'area, u Celu, a Terra, u Sole è a Luna. Questa hè a venerazione di u Criaturi di l'Universu - Natura - Mamma. Questa hè a vita in armunia cù sè stessu, cù a ghjente circundante, cù tutta a Natura. Questu hè quandu una persona ùn faci micca à l'altri ciò chì ùn vulia micca per ellu stessu.
Vive in paese Elantsy, distrettu Olkhonsky, regione Irkutsk
Home | Articles
January 19, 2025 18:58:10 +0200 GMT
0.008 sec.