Zhalsanova Lyubov Tsybenzhapovna, sciamane Buryat

sciamane Buryat
Distrettu Autònumu Aginsky Buryat
Hè natu in u 1954. Veni da a famiglia Zhinkhyn-Galzut.
Finu à a prima mità di l'anni 1990. hà travagliatu cum'è maestru. In u 1991, hè stata malata cù una malatia shamanica; hà aduttatu u sciamanisimu in u 1996.
In l'estiu di u 2004, da u Decretu di u Presidente di l'Astrologia Tradizionale Mongola, L.Ts. Zhalsanova hè stata premiata u titulu di Duttore di Scienze Astrologiche.
In u 2007 - participant à u simposiu internaziunale in a capitale di a Republica di Buriatia, Ulan-Ude.
À a fine di u 2008, per rializazioni eccezziunali in u studiu di l'astrologia mongoliana, hè stata ricunnisciuta cum'è u "Best in a professione" è hè stata premiata u titulu di "Accademician".
L.Ts. Zhalsanova hè stata premiata u più altu premiu di u Guvernu di Mongolia: a medaglia d'oru di Gengis Khan è a medaglia d'argentu di a Mamma di Gengis Khan - Oulen.
Possede tutti l'attributi shamanichi, cunduce rituali in a forma tradiziunale, è usa a tecnica di infusione ongon (spiritu). U so maritu agisce cum'è assistente durante i riti.
Vive in paese Aginskoye, Aginskiy BAO.

Zhalsanova Lyubov Tsybenzhapovna, sciamane Buryat
Zhalsanova Lyubov Tsybenzhapovna, sciamane Buryat
Zhalsanova Lyubov Tsybenzhapovna, sciamane Buryat
Zhalsanova Lyubov Tsybenzhapovna, sciamane Buryat Zhalsanova Lyubov Tsybenzhapovna, sciamane Buryat Zhalsanova Lyubov Tsybenzhapovna, sciamane Buryat



Home | Articles

January 19, 2025 18:54:58 +0200 GMT
0.004 sec.

Free Web Hosting