Aydin, sciamanu iniziatu di l'Altai

Iniziatu u shaman Altai
Republica Altai
U babbu di Aidyn morse vicinu à Stalingrad in u 1942. Mamma sola hà criatu cinque figlioli, campava da a manu à a bocca. Quandu Aydin avia 7 anni, hà cuminciatu à pasce a banda di pecuri di a splutazioni cullettiva. Allora hà ricevutu u rigalu di pruspettiva da un vechju scunnisciutu. Una volta, quandu Aydin era pastore, u celu era di colpu cupertu di nuvole, un ventu friddu s'arrizzò è caduta neve pisanti. Facendu u so modu à traversu u sudario nevoso, Aydin slittò è cascò in u fiume. S'hè battutu u capu forte è perde a cuscenza. Mi svegliu in una capanna, pusatu accantu à un vechju scunnisciutu cù una barba bianca. Risultava ch'ellu era stata inconsciente per dui ghjorni. U vechju u truvò nantu à a riva è u purtò in casa soia. Li dumandò in detail nantu à a famiglia, è hè stata chì u vechju cunniscia bè u so missiavu Aydin. Allora disse: "U futuru vi sarà apertu". Purtatu fora di a capanna è mustrò a direzzione di casa.
Un annu dopu à l'incidentu, Aydin hè statu mandatu à a scola di u distrittu. Una volta, mentre studiava in a seconda scola, hà vistu un focu in un sognu è si svegliò. Cuminciò à sveglià i so cumpagni di stanza è à gridà: "Va da quì". Escendu in carrughju, tutti anu vistu un focu ardente in a stanza di u guardianu. In seguitu, s'hè risultatu chì u vigilante hà sbattutu una lampada di kerosene è hè mortu in u focu stessu.
Dopu avè graduatu da u sestu gradu, Aydin partì per a splutazioni cullettiva è torna à travaglià cum'è pastore. E so capacità cum'è un indovinu si manifestavanu ripetutamente, ancu mentre serve in l'esercitu. Hè statu ancu prupostu di entre in a scola KGB, ma ellu ricusò. In u vaghjimu di u 1978, in a caverna Tungushskaya daretu à u passaghju di Semensky, Aidyn hè statu iniziatu in shamans.
Possiede u cantu di gola, cù l'aiutu di quale si pò immerse in un trance è vede u futuru. I rituali ùn sò micca realizati regularmente. In u principiu di l'anni 1990 hà cooperatu cù a polizia per truvà u maniacu. Allora Aydin hà dettu u tempu è u locu apprussimativu di u prossimu crimine. A tragedia ùn pudia esse evitata, ma u criminale hè statu arrestatu micca luntanu da u locu indicatu da Aydin.
Vive cun. Chemal, Gorny Altai.

Aydin, sciamanu iniziatu di l'Altai
Aydin, sciamanu iniziatu di l'Altai
Aydin, sciamanu iniziatu di l'Altai
Aydin, sciamanu iniziatu di l'Altai Aydin, sciamanu iniziatu di l'Altai Aydin, sciamanu iniziatu di l'Altai



Home | Articles

January 19, 2025 18:52:22 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting