Iniziatu u shaman Altai
Republica Altai
U babbu di Aidyn morse vicinu à Stalingrad in u 1942. Mamma sola hà criatu cinque figlioli, campava da a manu à a bocca. Quandu Aydin avia 7 anni, hà cuminciatu à pasce a banda di pecuri di a splutazioni cullettiva. Allora hà ricevutu u rigalu di pruspettiva da un vechju scunnisciutu. Una volta, quandu Aydin era pastore, u celu era di colpu cupertu di nuvole, un ventu friddu s'arrizzò è caduta neve pisanti. Facendu u so modu à traversu u sudario nevoso, Aydin slittò è cascò in u fiume. S'hè battutu u capu forte è perde a cuscenza. Mi svegliu in una capanna, pusatu accantu à un vechju scunnisciutu cù una barba bianca. Risultava ch'ellu era stata inconsciente per dui ghjorni. U vechju u truvò nantu à a riva è u purtò in casa soia. Li dumandò in detail nantu à a famiglia, è hè stata chì u vechju cunniscia bè u so missiavu Aydin. Allora disse: "U futuru vi sarà apertu". Purtatu fora di a capanna è mustrò a direzzione di casa.
Un annu dopu à l'incidentu, Aydin hè statu mandatu à a scola di u distrittu. Una volta, mentre studiava in a seconda scola, hà vistu un focu in un sognu è si svegliò. Cuminciò à sveglià i so cumpagni di stanza è à gridà: "Va da quì". Escendu in carrughju, tutti anu vistu un focu ardente in a stanza di u guardianu. In seguitu, s'hè risultatu chì u vigilante hà sbattutu una lampada di kerosene è hè mortu in u focu stessu.
Dopu avè graduatu da u sestu gradu, Aydin partì per a splutazioni cullettiva è torna à travaglià cum'è pastore. E so capacità cum'è un indovinu si manifestavanu ripetutamente, ancu mentre serve in l'esercitu. Hè statu ancu prupostu di entre in a scola KGB, ma ellu ricusò. In u vaghjimu di u 1978, in a caverna Tungushskaya daretu à u passaghju di Semensky, Aidyn hè statu iniziatu in shamans.
Possiede u cantu di gola, cù l'aiutu di quale si pò immerse in un trance è vede u futuru. I rituali ùn sò micca realizati regularmente. In u principiu di l'anni 1990 hà cooperatu cù a polizia per truvà u maniacu. Allora Aydin hà dettu u tempu è u locu apprussimativu di u prossimu crimine. A tragedia ùn pudia esse evitata, ma u criminale hè statu arrestatu micca luntanu da u locu indicatu da Aydin.
Vive cun. Chemal, Gorny Altai.
Home | Articles
January 19, 2025 18:52:22 +0200 GMT
0.008 sec.