Avvisemu subitu quelli chì volenu pruvà l'azzione di sti conspirazioni chì quelli Spiriti chì saranu chjamati per aiutà ùn anu micca aduprà a so energia. L'energia necessaria per aiutà vi sarà pigliata da voi o da i vostri parenti è amichi. Questu dependerà di a cundizione di e persone è s'ellu anu l'energia eccessiva. I spiritu pò piglià più tardi, quandu pudete rimbursà i "debiti", ma per avà aduprà a vostra energia. E, sicuru, anu da piglià ancu per i servizii resi à voi.
Hè ancu bisognu di sapè chì per a vostra ricuperazione hè necessariu chì analizà a situazione chì hà causatu l'iniziu di a malatia in u vostru corpu. Se capisci, capisci chì u successu di a vita di ogni ghjornu hè spressione quant'è chì riesce à capiscenu a situazione è sinceramente pentite.
Un accordu nantu à u pagamentu di l'energia serà fattu trà i Spiriti è u vostru doppiu. In ogni casu, pudete esse sicuru chì questu accordu ùn serà micca direttu contru u vostru benessiri, perchè u vostru doppiu agisce da a vostra parte.
Accettate chì questu hè ghjustu è onestu. Qualchidunu di noi cun voi ùn sparghjerà è distribuisce u so risparmiu dritta è manca. A salute hè una merce cum'è tuttu. Un'altra cosa hè chì ùn avemu micca trattatu bè. "Energia per a salute" hè distribuitu secondu u principiu residuale: a cosa principal hè per a famiglia è l'affari di soldi, è poi ciò chì resta - per a salute. Ùn hè micca ghjustu! Truvate un locu degnu per questu articulu di u vostru budgetu energeticu!
Parechje circannu di cercà sorcerers è sciamani, scurdendu chì parechje generazioni anu travagliatu per lascià in ognunu di noi a capacità di cuntrullà noi stessi, a nostra cuscenza, senza l'aiutu di nimu da fora.
Ci sò cumminazzioni spiciali di soni - chjavi, utilizendu chì, senza nutà noi stessi, truvamu antichi fonti di putenza in u fondu di a nostra cuscenza. Hè nantu à sti pruprietà di a cuscenza chì avemu basatu, cunspirate. Ùn publicemu micca cunspirazioni - viulenza. Ùn saria micca ghjustu à quelli chì ùn anu micca tali informazioni. Inoltre, sementà u male ùn hè micca parte di i nostri piani. Ci sò stati abbastanza esperimenti chì mostranu u periculu di ghjucà cù u male contr'à qualcunu.
Avemu patitu più d'una volta da e nostre azzioni irragionevuli, è ùn era micca solu soffrenu, era camminendu nantu à un filu di rasolu sopra un abissu. Per via di a passione per l'esperimenti, avemu cascatu in questu abissu più di una volta, ma dopu qualchì tempu avemu cuntinuu u travagliu chì avemu principiatu novu, ma cù più prudenza.
Cunspirazioni cumincianu à operà u terzu ghjornu dopu a lettura. Per distrughje a trama, duvete leghje in ordine inversu micca più tardi sette ore prima di a data prevista prima.
Home | Articles
January 19, 2025 19:07:41 +0200 GMT
0.007 sec.