I Yakuts anu una legenda chì in u 16th - 17th seculu, Alexei Anisin (Annyyhyn) hà campatu nantu à u territoriu di Nyurba mudernu, era un grande shaman.
Alexei Anisin ùn hà micca avutu i zitelli per un bellu pezzu. Solu dopu à u so appellu à i più alti putenzi celesti, hà finalmente avutu un figliolu, Nose, è una figliola. Hè stata uccisa da un sciamanu rivale à l'età di 18 anni. Tuttavia, Anisin hà prutettu u so figliolu è dopu chjamatu Alexey u nome russu, ancu s'ellu in a vita di ogni ghjornu era chjamatu Nos Oleksey. A famiglia di Alexei Anisin campa sempre in u distrittu di Nyurbinsky.
U putere magicu di l'ammirazione per u nome di Alexei Anisin hè cusì chì i vechji lucali di Chappanda è i so circondi, ancu centinaie d'anni dopu à a partenza di u shaman in un altru mondu, anu a paura di pronunzia u so nome à voce alta. Per un bellu pezzu ùn lascianu micca i so figlioli è nipoti in l'area di Balyga suoh, induve a cendra di u vechju hè intarrata. Per parechji anni, i cunduttori di trattori è i cunduttori anu preferitu per andà in questu locu, perchè più d'una volta eranu cunvinti chì i mutori di i so cavalli di ferru eranu "apagati da qualcunu" se u percorsu curria vicinu à u locu di sepultura di u grande shaman.
Home | Articles
January 19, 2025 19:11:55 +0200 GMT
0.008 sec.