Scale di nove celi

Dopu avè cumunicatu cù sta persona, capisci chjaramente chì u Regnu di u Celu hè pigliatu cù una lotta, chì ci hè furia è dolore in u percorsu spirituale, ma ci hè ancu a gràzia di truvà a strada, paragunabili à i dulori di a nascita fisica. . E pare chì tuttu ciò chì hè ardente, freneticu in a ricerca spirituale - tuttu hè cascatu à u lottu di Taras Zhurba, chì era un studiente di u dipartimentu di storia, un campanile à u campanile di a Cattedrale di a Santa Trinità, un omu politicu PR, l'autore di una tesi di Ph.D. chì hà difesu bè cù a filusufia di a pulitica è di u dirittu. Ma, in più, era disattivatu per una malatia neurochirurgica è per più di vint'anni era una "vittima" di una malatia shamanica chì principia in a zitiddina. À l'età di cinque anni, u zitellu hà cuminciatu à debilitante mal di testa è visioni spaventose. I genitori andavanu à i medichi è i sorcerers - nunda hà aiutatu. Tuttavia, Taras stessu hà sappiutu à piglià postu in u mondu cunnisciutu per noi, è per truvà a strada per una realità assai speziale. Ùn ricusò micca u rigalu, ùn rinunziò micca u sigillo di a so alterità, ma à u stessu tempu ùn hà micca currettu dopu à e tentazioni di u misticismu à pocu pressu, in i miraggi di quale certi charlatani abbastanza bè, mentri àutri alimentanu l'ego cù manifestazioni di a so pazzia.
Pocu prima di difende a so tesi di Ph.D., à l'età di 26 anni, Taras hè vinutu prima à Tuva, induve scontru u shaman biancu Tash-ool Buuevich Kunga è divintò u so studiente. È avà a so propria sperienza sciamanica di 37 anni di pratica di unu di i più antichi insegnamenti spirituali hà superatu i primi deci. A nostra cunversazione hè di scuperte longu à sta strada è parechje altre cose. Tronu viotu. - Partemu da a zitiddina, da u mumentu chì fenomeni strani sò entrati in a vostra vita. Cumu l'avete trattatu - voi è i vostri genitori? - Iè, qualchì volta aghju avutu sperienze strane, fantastiche, cum'è in un sognu, ma à u listessu tempu reale cum'è in a vita di ogni ghjornu. Aghju vistu criaturi scunnisciuti, mi strappavanu u stomacu, pusonu u so manghjà. Dopu aghju ricunnisciutu alcuni di i mo invitati quandu sò diventatu un apprentice di sciamanu. Ma micca solu l'incubi psichichi eranu familiari per mè, ci eranu ancu sperienze felici. I zitelli à a prima età percepiscenu u mondu in modu diversu di l'adulti, perchè anu a capacità di vede à Diu - mi ricurdò di sta grazia infantile per un bellu pezzu. È i mo parenti m'hà amatu assai è pruvatu à fà tuttu per ch'e aghju cresce una persona sana è felice. Ma ciò chì m'offrunu ùn era micca a medicina ghjusta, era una cura per una altra malatia. È per via di u nostru amore per l'altri è di l'incomprensione, l'acutezza di u cunflittu era assai forte à l'epica.
- Chì ghjè u principale quandu ùn sapete ancu quale site, quandu ci sò dumande solidu senza risposte in l'internu ? - Pensu chì in a furmazione di a so propria persunalità, u principale hè a capacità di gestisce i so pinsamenti. Cumu hè cumunimenti cridutu da i credenti, una persona hà "un anghjulu pusatu nantu à una spalla, un diavulu nantu à l'altru", è questu hè veru: a maiò parte di i pinsamenti chì sona in a testa di una persona ùn sò micca i so propiu, sò inspirati da varii. entità incorporee. Per esempiu, i timori ponu esse mandati da u dimòniu di a seduzzione - "rogue", u dimòniu di a morte - "haze". Ci hè ancu "momona" - questu hè un dimòniu di percepzioni, chì hè basatu annantu à u timore di perde a terra sottu à i pedi, u materialismu spirituale. Fantasie sò mandati da u dimòniu "horlol", un velenu traduttu da u Mongolian, in l'Ortodossia hè chjamatu "incantu". Stu mostru disgraziatu appare nantu à u palcuscenicu di a vita quandu avemu a paura di ùn esse realizatu in questu, di ùn esse micca in u centru. E poi empiemu a vita cù surrogati di bisogni micca realizati o pruvate à rializà questi surrogati in a vita di ogni ghjornu. "Khorlol" hè soprattuttu periculosu ultimamente, in a forma di un cultu di capacità umane, un cultu di successu. Intricatu da i dimònii, tormentati da furia è paure, simu in una prufonda hibernazione annantu à noi stessi. Ùn dumandemu micca a quistione "quale sò?", è senza ellu ùn puderà micca mette u prossimu - "quale site per mè?", allora - "chì hè u mo scopu?", allora - "chì hè u mo scopu?" significa chì aghju bisognu di ottene stu scopu?" è, infine, a quinta dumanda : « cumu possu sparghje stu sintimu à quelli chì mi circundanu, basta chì a satisfaczione hè ghjunta. Dunque, a quistione di a disciplina di a mente hè fundamentale, è i sforzi di l'omu per truvà a so propria mente sò a so scola principale. È solu avanzendu in questu passu à passu, pudemu cuntà a cumpressione di scontri.
- L'avete veramente pensatu à l'età di 16-17 anni ? - Di sicuru, pochi pirsuni hannu sta cunniscenza subitu, salvu forsi individui assai spiciali, cum'è u nostru Maestru, u sciamanu ereditariu White. In a tradizione à quale appartene, hè generalmente accettatu chì Diu hè a vera mente, u veru "I" di una persona, chì ùn hè micca identificatu cù u flussu di pinsamenti in constantemente cambiante. Puderaghju esse superatu da certe imaghjini di mè stessu, sò in constantemente cambiante, ma ci hè un veru "I", quella surgente di cuscenza chì hè capace di percive sè stessu. Hè chjamatu Eternu Blue Sky - Tengri, Firmament - una mente indestructible. A parolla russa Nebo, chì vene da "senza dimòniu - ùn aghju micca paura" hè assai adattatu per questu. Tengri hè in ogni criatura, hè ancu chjamatu l'Orsu - u primu antenatu di Khaiyrakan. U restu di u mondu, un sughjettu di l'avvenimentu, hè a Mamma Terra. Di solitu vedemu chì i nostri pinsamenti ci portanu induve volenu. Se un pensamentu dà piacè, una persona corre dopu è teme di perde sta fonte. Se un pensamentu hè dispiacevule, una persona scappa da ellu, è questu porta ancu à a perdita di l'osservatore internu, à un statu di unfreedom è soffrenu. Quandu una persona dorme, i.e. ùn dumanda micca a quistione "quale sò io", pigliendu cum'è una risposta a tutalità di l'etichette chì l'altri appiccà nantu à ellu - questu hè u principale ostaculu per esse felice.
- Cumu cuntrullà i vostri pinsamenti, cumu filtrà u rumore di a cuscenza? Si deve scrive sti pinsamenti? - Fate a quistione - "quale sò?", Hè u più impurtante, hè cum'è un pollice, hè un elementu di u spaziu, etere o metallu. S'elli sò dumandati currettamente, si pò vede a basa luminosa di a mente. A mente umana hè cum'è u celu chì cuntene u mondu sanu: i fenomeni atmosferichi sò in u celu, l'astri cambianu i so posti, ma u celu hè sempre u listessu, ferma immobile è indestructible. E funzioni mentali chì si sviluppanu in funzioni corporali è suciali ponu esse chjamate quattru altre dite: l'amore, l'inimicizia, a cooperazione, a rivalità. Iddi currispondenu à: indice - aria, mediu - focu, senza nome - acqua, finger - terra. Denotanu ancu i quattru tendenzi di u tempu, i quattru stagioni, primavera, veranu, vaghjimu è invernu. L'orrore di a ghjente muderna hè chì a nostra cuscenza hè identificata cù l'esperienza, cù i pinsamenti. Avemu assai pocu di l'altitudine da quale pudemu osservà i nostri pinsamenti. Avemu pocu Re in a nostra testa, hè debule, cusì simu guvernati da i nostri servitori. A quistione eterna hè simplice : esse o micca esse. O sò dorme, è e mo aspirazioni, e mo fantasie o influenze esterne ponu fà ciò chì volenu cun mè, o aghju l'uppurtunità di vede u mo prublema è truvà un modu adattatu per risolve. Chì ci dà à ottene l'osservazione cuntinua di ciò chì succede in a mente, a nascita di a luce interna? Prima di tuttu, sollievu, perchè osservendu ancu l'esperienze più dolorose, ùn diventemu micca u so schiavu. Ùn avemu più agisce in a voce passiva di a nostra persunità, ma cuntemplate in a terza persona. È tandu ci hè a brama di sparte a to gioia, a gioia di vince a soffrenza. Diventa più faciule per mette in cuntattu cù l'altru perchè vede a tensione in a mente di l'altri è sapete un modu per sbarazzarsi di elli. L'anime resonate, l'intelligenza nasce, i scopi cumuni appariscenu, cusì chì a cuntradizioni trà l'internu è l'esterno, trà "I" è "noi" hè sguassatu. A cuscenza di e diverse persone diventanu più cumpletu, perchè u "I" di ogni persona hè basatu annantu à un antenatu - Khayyrakan. Ma per passà à questu livellu di percepzioni di a realità è stà nantu à questu, avete bisognu di pricà assai da u core.
Da Nidal à Castaneda.
- Formulate tuttu cusì chjaramente, ma ùn avete micca subitu subitu à una tale chiarezza. Ci hè stata una ricerca, è ci eranu i so principali tappe. - Hè tipicu di a nostra generazione chì ci simu scuzzulati quì è culà. Prima di truvà una fonte di alimentu spirituale benignu, avete da rake, scusate, vinaigrette spirituale. Quandu hà studiatu à l'università, hà travagliatu cum'è campanile in a Cattedrale di a Santa Trinità per ottu anni. Pensu à diventà un monacu, ma u shegumen Jerome in u monasteru di Sanaksar in Mordovia m'hà benedettu per circà più. Ricevutu trasmissioni buddisti da u 14th Dalai Lama, Bogd Gegen Rinpoche, Namkhai Norbu Rinpoche è Lama Ole Nidal. Aghju ancu lettu à Carlos Castaneda è praticava a tensegrità. - Sentu direttamente ch'ellu ùn pudia fà senza Castaneda. Ma eiu, per esempiu, in i so insignamenti, assai cose sò alarmanti. - Aghju lettu i libri di Castaneda un pocu dopu à u boom generale, quandu mi sentia ch'e aghju avutu almenu un criteriu minimu di a verità internu, ci hè una quistione cù quale possu caccià qualcosa di valore per mè da l'insignamenti di don Juan. Castaneda era impurtante per mè in quantu hà suscitatu a quistione di a necessità di sobrietà è disciplina, ancu s'ellu per qualchissia u so insegnamentu hè diventatu, prima di tuttu, una scusa per fumà più marijuana. In generale, ci hè assai egocentrismu è aggressività in a tradizione di i maghi Toltec. Ma ponu esse capitu, per parechji seculi anu sopravvissutu, ammucciatu, spessu esistenu à u fondu di a sucetà, per ùn esse sterminati. Tanti in l'insignamenti di Don Juan per una persona russa chì hà una ànima larga pare in qualchì manera cobarda è media. Ma a prucedura stessa di Castaneda si trova in u fattu chì hà pruvatu à mette in a tradizione un scopu sfarente, hà pruvatu à rende l'arti di i maghi accessibili micca solu à un gruppu limitatu di persone, ma à una pruprietà larga. Mitta l'omu solu cù a so propria forza è a so debulezza. Ellu disse: siate impeccable, si dorme, mori solu prestu, hè tuttu. Hà pruvatu à spinghje a ghjente in modu chì a ghjente si svegliassi. Hà spavintatu, è ingannatu, è hà fattu ride, i so libri sò una trappula cuntinuu. Castaneda ùn deve esse pigliatu literalmente in ogni locu. Per ottene una stampa più voluminosa di u mondu, hè pussibule paragunà l'insignamentu Toltec cù u ritrattu buddista di u mondu, cù l'Ortodoxa. Ma per questu avete bisognu di fà un pocu sforzu è capisce l'essenza di diversi sistemi.
Caminu à u sciamanu.
- Vecu ch'ùn natà micca in u mondu, cum'è in una pozza di muffa, ma fate e cose. A to vita s'assumiglia à un viaghju, micca marcatu u tempu: cusì aghju pensatu questu, allora questu, è forse duverebbe leghje un tali libru o un altru. Quale hà aiutatu à furmà l'intenzione?
- In parte libri, in parte i nostri sforzi, ma ci hè ancu un distinu, ci hè ciò chì hè scrittu per voi, datu da sopra. Sì una persona si vultò à u celu è dice: dammi a luce, aghju un eccessu di bughjura, è mi sentu male, è quelli chì sò vicinu à mè ùn sò micca assai boni, ma mi cercu, dammi ! Allora venenu i indizii. Aghju cunvintu chì u mo maestru deve esse un sciamanu. Cercava una tale persona attraversu diversi canali in Mosca. Da quì, in u 1996, hà apertu a strada di Tuva. Aghju lasciatu, tagliatu tutti i ligami, compru un bigliettu di sola andata. Aghju scontru u mo maestru in a cità di Kyzyl una settimana dopu avè parlatu cù i maghi lucali. Nantu à i Sayans, aghju vistu un desideriu sinceru di restaurà a so tradizione culturale. Stu impulsu nobili, sfurtunatamenti, spessu trasfurmatu in ghjoculi infantili di sciamanismu, o charlatani sofisticati. Dunque, quandu aghju scontru cù Tash-ool Buuevich Kunga in u centru shamanic "Dungur" (tambourine), aghju pruvatu à pruvà sta persona in modi simplici, s'ellu era un charlatan. In risposta, m'hà dettu parechji fatti di a mo biografia, hà dettu chì era in i mo sacchetti. A notte, m'hà tiratu fora di u lettu in l'osteria di a cità à u Novu Celu, m'hà dettu chì u mo destinu era di esse un sciamanu lamaista è m'hà datu l'iniziazione.
- Hè paura di esse in u Novu Celu ?
- Innò, quì ogni mumentu hè pienu d'essere intensu putente. Hè quì chì vive, cum'è in lana di cuttuni, è quì - u cristallu sonante di una verità cumpleta. U valore di ogni mumentu ci hè parechje volte più altu. M'hà lasciatu in stu spaziu solu cù l'"abitanti" quì. Eru persu cumplettamente, aghju ghjuntu in un altru locu, u splendore hè statu rimpiazzatu da u crepusculu, è pensu chì mori, perde a cuscenza. Ma tandu hà riesciutu à sentesi ind’un lettu inzuccatu di sudore. A sera prima, avemu accunsentutu à scuntrà nantu à a riva di u Yenisei è cunduce un "ritu shamanic dimustrativu cù l'amichi", dopu chì puderia esse pigliatu cum'è studiente. A matina dopu, ùn hè micca apparsu, lassendu solu cù a quistione, aghju fallutu l'esame d'ingressu è aghju campatu a mo vita in vain? Dopu un mesi di ricerca in a muntagna, in a taiga, senza soldi, aghju trovu novu questu omu - avà per sempre. I sciamani sò raramenti intruti da a so propria vuluntà, è a strada hè raramente dolce. Questu hè u modu per e persone disperate. Hè significatu chì avete da campà cù un sintimu di disperazione cumpleta tutta a vostra vita, cumpetendu cun ellu solu cù a vostra fede.
- Quale hè u to maestru, dimmi.
- In u mondu hà passatu assai mistieri, era un fotografu, un pulizzeru, un orologeria, un custruttore, un artista in un ghjurnale, un ufficiale di a silvicultura Tes-Khem. Hè un maestru insuperabile di a scultura di cornu d'alce è d'igname. Ma u principale hè ch'ellu hè un shaman ereditariu biancu, u guardianu di a tradizione di a Fede Negra (u cultu chjamatu di u Celu, una di e più antiche tradizioni spirituali di a Terra). U so nome hè White Dragon. Hè natu in u 1940 in una famiglia kirghisa di cacciatori, ferrughji è guaritori nantu à u territoriu di u sumon Kachik di l'Erzin kozhuun di Tuva, vicinu à a fruntiera Mongolia di Russia. Kunga significa "grande benedizzione" in tibetanu. U nomu di u babbu era Buu, in Mongolian - "bullet". U figliolu fù chjamatu Tash-ool - "solidu". Da l'età di cinque anni, u zitellu hà dimustratu capacità miraculose. I lamas tibetani, chì avianu appena ghjuntu in Mongolia, cunfirmanu in u zitellu a rinascita di u Rè Shamanicu - u guardianu di l'insignamenti, è l'hà cunsigliatu per ammuccià. Questu era assai necessariu: in quellu tempu, più di trè mila sciamani è sette mila monaci buddisti sò stati sparati da l'NKVD è i cumbattenti di u populu. In u situ di l'assassiniu di massa di shamans, a guariscenza Nine-jet spring di Arzhan hà cuminciatu à batte, ma ci era solu uni pochi di veri seguaci viventi di a tradizione, è avianu da ammuccià. Per decennii, Tash-ool hà aiutatu à i so cumpagni di a tribù in sicretu, è in u 1987 hà fattu a prima riunione di shaman, cum'è a tradizione suggerisce. Hè statu arrestatu da u KGB, ma liberatu cù u sustegnu di l'amichi. Cuminciò a legalizazione di l'attività sciamanica, aprendu a strada per a risturazione di pasticchi culturali. Hà custruitu tempii buddisti è stupas, avà riunisce studienti di sciamani da Russia è da l'esteru. Tash-ool Buuevich hà sette studienti. À mezu à noi ci sò i guaritori populari è i neri, i.e. sciamani nativi. Avemu da ottene a nostra educazione cullà a scala di i Nove Cieli passu à passu. È u nostru maestru hè digià un sciamanu di u Novu Celu da a nascita. Apparentemente, questu hè unu di i stadi più altu in u sviluppu di e capacità umane. Cù i so pinsamenti, u sciamanu di u Novu Celu hè capaci di influenzà u mondu in una misura grandiosa, postu chì a so vulintà è i so brami, disciplinati da l'impersonale "aspettu di l'Orsu", ùn sò micca incatenati da i dimònii di a mente è sò inscritti. in u coru multidimensionale di interessi di tutti l'esseri viventi intornu à ellu. È l'esseri di tutti i Nove Celi, i signori di l'universu, aiutanu.
- Parlemu di l'essenza di a duttrina.
- In a cosmogonia sciamanista u centru di u mondu hè u Mont Muddle. In russo, a cunfusione hè un scioccu, ma in fattu hè u centru di l'universu, induve tutti i significati sò intrecciati, hè u musculu di Diu, in a lingua di a Bibbia, o l'Aquila (in i termini di Castaneda), hè ancu l'Arburu di u mondu. I rami sò sfere celestiali, induve, cum'è in una casa multi-entrata, ci sò ranchi angeli di diversi testamenti chì cuntrolanu l'universu. Intornu à u troncu, i.e. in u mondu mediu, persone è animali campanu, in i radichi - dimònii è martiri infernali. L'abitanti di e sfere celestiali sò spartuti in trè gruppi: quelli chì cuntrolanu u destinu di un clan o nazione; chì guvernanu i corpi celesti è i prucessi di u tempu. È, finarmenti, ci hè u Novu Celu, induve u tempu hè manifestatu à pocu pressu, ci sò solu l'esseri più perfetti chì, per mezu di a traduzzione di u so pianu, dicenu à u mondu un certu pianu, chì hè cumunicatu à ogni persona. U sciamanu di u Novu Celu, chì abita spontaneamente in u mondu di e persone, hè a benedizzione di i capi di l'universu à u nostru mondu peccatu.
- In a mente ordinaria, un sciamanu hè una persona piuttostu spaventosa chì o canta canti salvatichi, o fuma alcune erbe sospette, o manghja agari di mosca ...
- In fattu, u sciamanu hè traduttu da e lingue turche cum'è "quellu chì vede chjaramente". In a nostra tradizione, l'alucinogeni sò maltrattati. Un sciamanu in Tuva, s'ellu hè un veru sciamanu, hè impegnatu in a medicina, a divinazione, l'esorcismu è a correzione di situazioni difficili di a vita, è a furmazione di un cursu favurevule di l'avvenimenti. E so funzioni includenu ancu vede i morti, cunsacrà i tratti di terra, è, s'ellu hè necessariu, punisce a magia. Tuttu u largu spettru di l'attività di u sciamanu vene da a so filusufia silenziu, chì studia e cause chì guvernanu u mondu, è a fede, chì dà u putere di a crescita murali. Shamans hà datu u mondu un simbulu yin-yang, chì in turcu sona cum'è "kara ak sagysh" - questu hè un pensamentu biancu è biancu natu da cuntemplazione di cambiamenti in u mondu è a cuscenza, è ancu da l'osservazione di e fasi di a luna. I sciamani ùn anu mai pruvatu à scrive stu insignamentu, affittendu à a comprensione diretta di a verità. Tuttavia, l'insignamentu hè statu trasmessu à l'anticu imperatore cinese Fu Xi, è hà servitu com'è a basa per a scrittura di u primu libru in a storia di l'umanità - "U Libru di i Mudamenti".
L'amparera hè ligera.
- Tuva hè un locu interessante ?
- Iè assai. Prima di a rivoluzione, era chjamatu u Principatu Uryankhai, da a parolla "Uriankhai" - un ragamuffin. L'energia di stu locu inizialmente spinghja a ghjente à cummette azzioni in furia, è micca à pacificà è accumulà, cumpresi i materiali. Eiu stessu aghju vistu parechje volte: appena un pensamentu arrabbiatu nasce, avvenimenti abbastanza periculosi cumincianu à accade fora. Hè ovvi à tutti quì chì u pensamentu hè materiale, è ancu i cacciatori una volta ùn anu micca una pistola. U tassu di crimine hè abbastanza altu. Ma à u listessu tempu, questu hè un locu sacru, puru, tuttu ciò chì pensate quì hè vera. L'erbe crescenu simpliciamente unicu: atrysh, o juniper, hè assai bonu per espulsà un dimòniu, hè un cunduttore di e forze di luce, più forte di l'incensu, una altra pianta unica, cura u cancer. Quandu cullate e piante, assicuratevi di offre un sutra dedicatu à u spiritu di stu locu. Hè ntirissanti chì tandu sarà definitu piovi o neve, ancu in l'estiu - questu hè u Maestru di a Terra chì mostra chì tuttu ciò chì hè accadutu in questu locu ùn hè micca solu chì hè impurtante.
- Avete un tamburinu è altri arnesi specifichi ?
- Ci hè un tamburinu, hè statu fattu per mè da un maestru di u Teatru Taganka. Aghju purtatu a pelle di un cervu muscu, è un tamburinu hè sempre fattu da maral, cervu muscu o caprettu di muntagna, l'animali più mobili. U spiritu di l'animali uccisu ferma in u tamburinu, camina intornu à u sciamanu è l'aiuta. Ci hè un vestitu manchak, ci hè un specchiu kuzungu, m'hà datu u Maestru. Hè statu fattu di lega di bronzu in i seculi XIII-XIV in Mongolia. Un specchiu per un sciamanu hè un veggente internu, un rè in a testa, chì dà a capacità di percive e cose cum'è sò, cumpresu di dì a verità à sè stessu, indipendentemente da s'ellu ci piace o micca. È durante u trattamentu, hè una spada chì taglia i spiriti maligni da u paziente. È se una persona seriamente vole esse trattata, hè necessariu di principià cù a preghiera è a purificazione, è poi piglià a medicina. In u nostru travagliu, usamu largamente l'astrologia di u sistema Zurha cum'è una scienza universale di u tempu, perchè u tempu ùn hè micca uniforme, hè assai prucessi, micca un flussu lineale. Hè assai fiumi o relazioni causali custruiti intornu à diversi tipi d'azzioni, intornu à diversi elementi, metalli, aria, focu, terra è acqua. Induvemu ancu nantu à 41 pietre - huanac.
- Cumu va a furmazione ?
- Duru abbastanza, almenu spiegazioni. Tutti, dopu avè ricivutu a parte introduttiva, deve amparà in u cursu di a pratica indipendente. Andemu à Tuva una o duie volte à l'annu, visitate i lochi sacri, ricevemu novi preghiere, è cullettemu erbe medicinali. In generale, quandu u Maestru hà cuminciatu à insignà à mè, tutte e mo cunniscenze, chì esistevanu in isolamentu, cuminciaru à piglià una forma cumpleta. Quandu si senti à u livellu di u cori, cù ogni vertebre, cù ogni cellula, chì questu hè qualcosa chì pudete cunfidà, senti una fiducia senza limiti. Esse in u campu di u Maestru veramente apre novi canali di energia. Questu serà dettu da tutti quelli chì almenu una volta anu tenutu a manu di u Maestru. Trè à cinque ghjorni in cumunicazione cun ellu hè spessu abbastanza per esse saturatu di innocente mansuetu infantile, lavatu ogni peccatu, è ricaricate cù a determinazione di un guerrieru chì ùn cunnosci micca dubbitu. È dopu finu à l'estiu dopu, i studienti "salvanu a benzina" è suppurtà a pressione di u celu, chì diventa più forte è più forte annu per annu.
- Avete mintuatu a disperazione chì accumpagna u sciamanu, ma à u mo parè, tuttu và assai felice per voi avà. Perchè disperazione?
- Quandu capiscu da quale tipu di parsona imparu, à volte mi toglie u fiatu. Prima, capiscu cun orrore quantu sò sempre luntanu da a perfezione di u mo Maestru. Ma st'orrore, cum'è una frusta, ti fa muviri in un tunnel scuru versu a luce. Ma qualchì volta mi tremu di disperazione, perchè ùn possu micca capisce perchè questu hè un tesoru vivente, vogliu dì u Dragu Biancu, u guardianu di i sicreti universali, u guvernatore di u tempu è u prutettore di e persone in a faccia di l'ira di Diu, perchè hè. sta persona cusì pocu apprezzata in Russia ? ! Sò veramente disperatu per l'indifferenza umana è l'abitudini materialistiche di pensamentu. M'arricordu chì una volta aghju ghjuntu in unu di i circuli di l'infernu, era durante a seconda guerra cecena. Una notte una visione hè stata aperta à mè, o megliu, hè stata data una escursione à u Munnu di i Morti, induve aghju pussutu vede cù i mo ochji u prezzu chì a ghjente paga per una guerra senza Diu. Ci era l'ànima di i suldati suviètici chì sò morti in Afganistan. E circustanze dolorose di l'ultimi minuti diventonu l'impressioni più vividi di a so vita, è dopu a morte nimu hà fattu una preghiera per i morti per elli cù u putere. Chistu li furzò à traslassi in un locu induve nimu ùn hà un sensu chjaru di u corpu, invece - un fantasma chì scoppia cù u dulore, u turmentu di ardente cuntinuu, vistutu di parche di camuflage. Ùn ci hè micca un organu sensu cumpletu, tuttu hè percive à traversu u core, u sestu sensu, chì urla da u colapsu di tutti l'ideali di vita, significati, scopi, tuttu ciò chì pò causà almenu una certa gioia in una persona, o almenu micca. causa un ululu isterico cuntinuu. Si arrampianu cum'è gattini cechi l'un à l'altru in una pignatta tamanta. È u putere di ogni soffrenu hè intrecciatu in un coru unicu, da quale ùn ci hè micca manera di esce. Tutti quelli chì ci ghjunghjenu cumincianu à affucà in stu griddu di a morte eterna, scurdendu quale hè, ciò chì hè è perchè. Aghju pruvatu à caccià qualcunu fora di quì. Allora aghju fiascatu. Tanta soffrenza in terra. Ci sò datu da a vulintà di u Celu, questu hè una lezziò chì deve esse amparatu. È se cumminciamu à guidà bè in questa scola, a soffrenza diminuisce. Ma per passà à un novu livellu d'urganizazione, suppurterete novi prucessi. È solu a ghjente più perfetta ghjunghje à un tali statu quandu ùn ci hè micca soffrenu, perchè ùn ci hè nimu chì soffre. U so ego si dissolve in l'attenzione cuntinuu di a prufundità di a mente luminosa è hè scontru da u silenziu di cristallu tranquillu di l'Orsu Celeste.
- I vostri primi pazienti, vi ricordate ? È chì aspetta da a vostra strada ?
- U sciamanu guarisce micca solu ellu stessu, i spiriti chì dumanda di guarisce. U più puru u guaritore, u più liberu da a rabbia, l'avidità, a pigrizia, i spiriti più putenti l'aiutanu. U mo primu paziente era u figliolu novu di un amicu chì s'affocava di notte da u malu ochju. Da e preghiere, si ricuperò subitu. U sicondu era un ghjovanu cun cancru di a linfa. À quellu tempu, ùn avia micca manera di aiutà u so corpu, aghju pruvatu à rinfurzà u so spiritu. Oghje, forsi, sapendu di u babbu, a cunversazione puderia esse diversa. In i vechji tempi, u shaman era u capu di i so cumpagni di tribù davanti à u celu eternu. Avà hè un mediatore trà e persone è i puteri superiori. Un sciamanu hè, prima di tuttu, quellu chì permette à e persone di ricurdà u so primu antenatu è stabilisce u sistema ghjustu di priorità in a vita. Questu hè esattamente ciò chì cercu di ottene per mè stessu.

Scale di nove celi
Scale di nove celi
Scale di nove celi
Scale di nove celi Scale di nove celi Scale di nove celi



Home | Articles

January 19, 2025 18:53:20 +0200 GMT
0.009 sec.

Free Web Hosting