In a tradizione indiana - "mara u figliolu di i dii", in l'Ortodossia - "incantu". Cresce da a tendenza di a mente per esse distractatu da a cuncentrazione, rimpiazzà e cundizioni reali di a situazione cù quelli imaginarii. Invece di circà modi fora di quelli circustanze di a vita in quale u celu hà postu una persona, una persona casca in i refugghi di a so propria versione di ciò chì succede, chì pò esse assai luntanu da l'uggettività. U gradu di patologia pò esse differente. In regula, si manifesta o cum'è sordi di ogni ghjornu, ignurà l'opinioni di l'altri, u desideriu di superà tutti è tuttu cù e so forze, perfezioni è capacità, o cum'è sognu di ghjornu, chì, però, ùn escludi micca l'altri. Una persona invidiosa, di lingua tagliente, chì caminava per a vita, travagliendu cù i so coddi, spingendu insidiosamente è stalking i più talentu è capace - u demoniu horlol esige tali servitori. Pò ancu significà a dissoluzione cumpleta di a psique in i sogni dolci, i sogni è i fantasii, induve i bisogni naturali di una persona chì restanu insatisfacenti in a vita di ogni ghjornu sò soddisfatti in una forma esagerata. Per l'asceti spirituali, sta malatia hè sempre stata una difficultà particulari. È parechji di elli, prima ch'elli pudianu superà, sò stati custretti à stà per anni in sonnii di sonnu, induve sò stati tentati da ogni tipu di tentazioni chì li distractanu da a cuncentrazione di preghiera.
U velenu porta à a vita tipi idolatri di cumpurtamentu di a parsunalità, custruitu annantu à l'identificazione ceca cù u so idolo. Provoca l'ubriachezza è l'addiction à a droga, privà una persona di a determinazione di fà cose impurtanti senza sti crutches psicologichi. U dimòniu di u velenu, o u figliolu di i dii, mantene in a sucetà i sogni cullettivi di a superiorità di u gruppu, a scelta, è una certa autorità per cunquistà u mondu per un scopu altu. Questu hè duvuta à u fattu chì l'intelligenza creativa di a situazione hè rimpiazzata da u seguitu meccanicu di un tali mudellu di cumpurtamentu, chì hè faciule d'ompli cù un narcisismu sofisticatu. L'imaghjini di u duru, pigliatu da i filmi - un ghjocu di zitellu ghjucatu da un omu adultu, un biorobot - hè u platu predilettu di u dimòniu di l'exaltazione. Stu dimòniu hè u progenitore di u cultu di a guerra è u fetichismu di l'arme, i cuncetti di scunfighja l'inimicu cù pocu sangue in u territoriu straneru, è ogni tipu d'utopia suciale è rivoluzione, chì generalmente portanu à un cultu di a parsunalità è a tirania suciale. U dimòniu di l'exaltazione, cum'è chjamatu ancu, ùn lascia micca e donne cù a so attenzione. I cundizioni muderni di l'emancipazione offrenu assai opportunità per a divinizazione di e so capacità. E donne sò pruposti una larga gamma di ghjoculi suciali in l'affari, a pulitica, in u screnu è in u sportu, induve ponu cumpete micca solu cù l'altri, ma ancu cù l'omi. Riviste glamour è televisioni simili, ispirati da u "velenu", li cunvincenu chì a pornografia è a prostituzione o a mistica pruvinciale pretenziosa sò occupazioni assai più prestigiose è significative chè mantene una casa di famiglia è serve l'Onniputente. Una forma estrema di deviazione psicologica hè u dimòniu di schizofrenia velenu. In u corpu umanu provoca malatie di u ventu, attaccu di cori.
Ongons, patroni celesti, anu ancu i so ghjoculi cù quale stimulanu a ghjente à l'auto-sviluppu cum'è un antidotu per u "velenu" di u demoniu, è un mezzu per rinfurzà u spiritu umanu "medicina celeste", è per quessa, a credenza di una persona in u so. cunnessione cù l'assolutu. L'omu, da a vulintà di u celu, hè in una situazione induve i so cunfini ùn sò micca evidenti. È trà i numerosi rumori informativi è l'ambiguità di l'intelligenza di u stessu attu, quandu i criteri per u bè è u male sò indistinguibili, una persona face una scelta in u so caminu. Ellu sceglie ciò chì u so core l'attrae, è micca a prissioni di e circustanze esterne, è u riempie cù u significatu chì scorri da ellu.
Sta capacità di s'appoghjanu nantu à a fede o svegliate, sta qualità di a mente hè chjamata saviezza creativa, perchè permette di capisce u significatu di esse per mezu di a so propria sperienza di travaglii è sbagli. L'orizzonte semanticu di a gestione di a rabbia, chì include a gelosia è e vibrazioni emuzionali distruttive, hè in u sistema di termini "tentazione" o "tentatore" (dimòniu "velenu") - è abilità o cercatore (u putere di "medicina celeste"). Tutte ste parolle nascenu da a stessa radica "pretende". In russo, sta parolla hè cunnisciuta per denotà una certa necessità, una situazione d'interessu in qualcosa, una mancanza d'infurmazioni nantu à questu, o piuttostu a presenza di falsi infurmazioni - da una banda. Per d 'altra banda, l'abilità, o l'abilità di risolve un cumplessu problematicu esistenti, l'arti cum'è un inseme di mezi per questu, è un cercadoru - quellu chì trova è mostra a strada per un statu più sanu.
U simbulu materiale principale di a vocazione sciamanica è u strumentu di u travagliu hè "kuzungu" - un specchiu celeste. Il s'agit d'un disque de fusion, moins souvent forgé, de 5 à 20 cm de diamètre, parfois fourni avec inscriptions, prières tarin ou images d'animaux sacrés ou d'autres symboles. À u principiu hè stata fatta da u metalu di meteorite cullatu in i Monti Sayan, più tardi - da l'aliati speciali basati in bronzu. Per mezu di kuzungu, un ritu di purificazione di u spiritu umanu hè realizatu, quandu catturà è taglia l'energii dannosi chì anu intrutu in u corpu di u paci. Per quessa, hè un tipu d'arma contr'à u diavulu - a spada di u shaman. In un sensu più largu, kuzungu hè a capacità di utilizà e qualità di una superficia riflettente quandu una certa forza hè appiicata à questu. U specchiu di a mente pò dimustrà ciò chì hè, quale sò i tendenzi principali di ciò chì succede, induve si va. Riflette ancu ciò chì succede, vale à dì, a luce chì casca nantu à ellu dirige in una direzzione diversa da prima, è cusì taglia altre opzioni.
Per esse impregnatu di a filusufìa di kuzungu, a visione di u mondu di a distruzzione creativa, una persona pò spessu cambià u tipu di a so attività prufessiunale. Questu cuntribuisci à u fattu chì ellu sviluppa a capacità di apprendimentu cuntinuu. Puderà veramente toccu l'esperienza di vita di i so cumpagni di tribù, aduttà, è ancu capisce ciò chì guida i so cumpagni di tribù, quali sò i so prublemi è cumu si ponu esse risolti. Sciamani spessu, in più di e so attività principali, puderanu maestru è studià diversi articuli è articuli di i so cumpagni di tribù. Ùn ci hè micca una scienza spirituale isolata da a vita di e persone in u mondu materiale. Perchè a scienza, chì s'impegna à benefiziu l'essari viventi, ancu trasfurmendu i fundamenti più prufondi di a visione di u mondu, alluntanendu da a cunniscenza di i valori mundani cum'è i principali, ùn pò micca benefiziu à e persone, s'appoghjanu nantu à u mondu sopra, è micca u listessu nome cù u mondu sottu. Calchì volta i sciamani ghjunghjenu à l'altitudine in queste professioni, à volte eranu delusi. In ogni casu, in a maiò parte di i casi, ùn anu micca datu u destinu per immersi cumplettamente in un mistieru. A causa di u fattu chì anu sviluppatu a stessa capacità di determinà a cosa principale in una situazione, indipendentemente da induve vene, è riurganizà, i so riti magichi, chì anu realizatu in favore di i so cumpagni di tribù, avianu un gradu assai più grande di targeting. Shamans hà sappiutu attruverà, frà altri cose, i so cumpagni à novi perspettivi in a so vita, chì sò stati aperti per elli da spiriti patroni, solu avè in mente u sistema esistenti di interessi è bisogni di a so tribù, a capacità di campà secondu e so lege. , è ancu l'uppurtunità di cumunicà cun elli à u fondu di a visione di u mondu è a lingua pragmatica. Per esse capaci di campà in u sistema di valori di una cumunità di persone, per sparte e so norme di cumunicazione, è ancu avè l'uppurtunità di intruduce qualchì tipu d'innuvazione, almenu dui tipi di sperienza sò necessarii: l'esperienza di un capu in una certa attività, almenu per un pocu tempu, per avè a cunniscenza di u gustu di l'implementazione di un scopu suciale significativu, è ancu l'esperienza di un esterno suciale. L'ultime hè assai impurtante per, prima, per sapè direttamente nantu à a natura transitoria di u successu suciale, è a necessità di include in u cerculu di i so interessi a cura di quelli chì necessitanu aiutu. Siconda, hè una sperienza di looseness, unbound by stereotypes specifichi di cumpurtamentu, chì, in u casu di repetizione frequente, pò esse ossified è turnate in una carica innecessaria auto-pressante per qualchissia.
Un cercatore, una guida, un stalker hè quellu chì deve truvà una manera di esce da una situazione, l'entrata à quale hè, in una manera o l'altra, incertezza cumpleta. È ùn ci hè micca una cunniscenza previa nantu à questu. Spessu essendu in una situazione di ricerca, vagando in un boscu scuru di ignuranza, cù un gustu amaru di solitudine in bocca, o contru à a so vulintà, realizà azzioni chì sò cunsiderate moralmente è pragmaticamente injustificate, una persona cessà di campà, guidata da qualsiasi. standard di successu. Tali standardi, chì sò guidati da cum'è esempi di cumportamentu basi, chì in u pusitivu anu una certa quantità di sperienza storica, in u negativu pò esse cum'è feticci, blinkers psicologichi, è indulgenze di a so incapacità di affruntà a verità. U futuru ùn hè micca evidenti, è per scuntrà lu in modu mobilizatu, ci vole à esse preparatu per tuttu, prima di tuttu, per a morte. À u tempu, l'aspettu pusitivu di l'esempii di l'altri, l'azzioni di successu di qualcunu chì guardemu, sò esauriti, ma avemu sempre l'abitudine chì hà arradicatu in u cervellu per vede stu successu. Nantu à questu abitudine, l'imaghjini di u significatu suciale, i citazioni di mudelli culturali, i tratti di certi eroi di e mitulugie muderne, chì a TV ci dice cun tanta generosità, bastone. Sò polarizzati in un sistema di successu-perdite. In rialità, una persona ùn pò micca esse a ripetizione di qualcunu tuttu u tempu, una copia di qualchì caratteru, ùn importa micca quantu perfettu o tentatore hè. Ùn pudemu micca esse a nostra propria copia, ancu s'è avemu agitu assai prudente prima. A decisione, chì succede à noi un modu o un altru, assume chì tutti i scenarii pussibuli sò rifiutati in favore di unu - u più impurtante. Per misurà u prezzu di qualcosa, per misurà qualcosa, ci vole à mori, vale à dì, parà u so stessu, ciò chì hè u cuntenutu di a sperienza persunale cù a situazione chì a vita prupone da l'esternu. Piglià e decisioni nantu à un casu specificu, definisce un scopu, vale à dì, cumminendu à un puntu a massima di a nostra vulintà è i bisogni, è ciò chì a vita offre à questu tempu, tuttu u putenziale ughjettivu di a situazione, diventemu medichi, i.e. quelli persone chì, rifiutendu tutti i scopi insignificanti è i mezi per ghjunghje à elli, determinanu u puntu più altu è finali intornu à quale gira l'universu sanu di pussibulità.
Sta scelta hè fatta nantu à a basa di a fede - vale à dì, a capacità di a mente hè in un statu di cuncentrazione davanti à a cunsequenza micca ovvia di u cursu sceltu di l'azzione. A capacità di a mente di pisà u cuntinuu sugettu-ughjettu in un puntu, à u latu di a mente, in un microscòpicu chjucu à una assenza cumpleta, à un vacuum, hè una capacità curativa, postu chì equate vacuità, i.e. ciò chì hè rifiutatu cù ciò chì serà realizatu, cù tutta a diversità - cù integrità, cù a pienezza di u mondu. I Shamans cunzidenu sta pruprietà di a mente per esse u più altu, è dedicanu a so vita à ottene una fede perfetta, chì li aiuterà à scuntrà micca solu situazione, ma ancu finali, in u sensu di a morte fisica, quandu u cima o u puntu finale di a so vita. sperienza collides cù a varietà di strade chì apre l'omu in stu mumentu l'universu. A ricerca di a fede perfetta si trova in a vita di una persona in duie direzzione. U primu hè quandu una persona cerca i motivi per i so azzioni in modu chì hà qualcosa per mori, vale à dì, ci hè un tali scopu chì determinà u più altu "tettu" di sviluppu per a persona stessu, è ancu superà. l'interessi di a so parsunalità è si stende à u più grande numaru di esseri viventi. A seconda cosa chì u duttore cerca hè a saviezza, a manera in quale i so scopi ponu esse effittivamenti ottinuti è mette in pratica. I spiriti sciamanichi assicuraranu chì una persona hà abbastanza situazione in tutta a so vita quandu li pare ch'ellu hè mortu, si tratta di a finale, è poi serà dumandatu à nasce di novu in agonia. Attraversu un crivellu di tali disappointments, quandu una persona mori, vale à dì, perde a pienezza di u so rolu di rilazioni in a cumunicazione cù e persone, quandu i sistemi di u so scopu-setting, cumpresi i so identità prufessiunale, famigliali, religiosi è altri, seranu digià. innecessarii, unclaimed, quandu i scopi rializatu sarà senza un sensu di satisfaczione, è sarà rimpiazzatu da u bisognu di mette novi scopi, una persona vi hannu a filtrà fora ciò ch'ellu pò chjamà a so Fede cù una lettera maiuscule senza virgulette è esagerazioni, ciò chì serà per ellu una vera fonte di luce non-sera chì illumina u so caminu, è cusì rende l'esperienza di l'altri veramente preziosa.
Pudendu tali arnesi, hè pussibule argumentà chì una persona ùn hà micca persu u so tempu di vita, ma hè stata vissuta cun intensità abbastanza, hà ottinutu successu, i.e. riesciutu - à quellu mumentu dopu chì ùn ci sarà più "di novu". È u so successu hè a strada chì veramente l'hà purtatu à u tempiu. Stu percorsu hè un ghjocu in u quale una persona pressu u tempu o prova di truvà u so mumentu sfuggita, ciò chì hè veru.
Home | Articles
January 19, 2025 18:48:40 +0200 GMT
0.008 sec.