Nazyk-Dorzhu Roza Salchakovna, sciamane ereditariu Tuvan di a tradizione buddista

Shaman Tuvan ereditariu di a tradizione buddista
Repubblica di Tyva
Natu in u 1961 in paese. Bai-Khaak di u Todzhinsky kozhuun di Tyva. Ci era sciamani è guaritori in e duie linee in a famiglia. A so nanna paterna sapia cercà e cose mancanti, si dumandava, fece un massaggio. U bisnonnu maternu era un fabbro, ma puderia fà rituali, avia clarividenza. U so babbu, malgradu u fattu chì era un cumunistu, furtuna nantu à e petre è nantu à una spalla di montone.
U rigalu shamanicu di Rosa hà cuminciatu à manifestà in l'ultimi gradi di a scola. In u principiu di l'anni 1980, quandu hè diventata un studiente in a Facultà di Fisica è Matematica di l'Istitutu Pedagogicu Statale di Kyzyl, e so capacità anu aumentatu. Ella cuminciò à prevede a morte di l'altri persone, accidenti è malatie. Hà pruvatu à trattà à l'altri populi, ma, senza sapè induve mette l'energia negativa, hà pigliatu nantu à ellu stessu. Allora aghju avutu l'asma bronchiale. Dopu a graduazione, hà travagliatu cum'è maestru in una scola in Mongun-Taiga. In u 1992, si risigna à u so destinu, è in u 1994 hà finalmente accettatu u sciamanisimu. U spiritu l'hà benedettu per questa attività ? U pruprietariu di a caverna. Hà scontru cù u famosu guaritore O.P. Toiduk è cuminciò à travaglià sottu à ellu, è M.B. Kenin-Lopsan l'hà chjamatu "una sciamana da spiriti celesti".
In u 1993, hà participatu à u simposiu Tuva-American di Shamanists, in Kyzyl. Hà ancu realizatu seminarii di furmazione in Münster (Germania). In u 1995, hà sappiutu un ritu di purificazione da u focu in Mosca cù u guaritore tibetanu Dolkar Lhamo, dopu chì hà sbarazzatu di e malatie chì avianu accumulatu da quellu tempu. Aghju viaghjatu in America per scambià esperienza cù shamani indiani.
Rosa crede chì hà ricivutu u so spiritu aiutante da u maritu di a surella di a so nanna, un mongol d'origine è un buddista per religione. Hè un membru di a sucietà buddista "Manjushri". Spessu succede à e lezioni di i monaci tibetani. Nomina u so maestru Geshe Jampo Tinley, rappresentante spirituale di u XIV Dalai Lama per a cultura è a religione. Ùn hè micca un membru di alcuna urganizazione sciamana, riceve pazienti in casa.
Vive in a Republica di Tyva.

Nazyk-Dorzhu Roza Salchakovna, sciamane ereditariu Tuvan di a tradizione buddista
Nazyk-Dorzhu Roza Salchakovna, sciamane ereditariu Tuvan di a tradizione buddista
Nazyk-Dorzhu Roza Salchakovna, sciamane ereditariu Tuvan di a tradizione buddista
Nazyk-Dorzhu Roza Salchakovna, sciamane ereditariu Tuvan di a tradizione buddista Nazyk-Dorzhu Roza Salchakovna, sciamane ereditariu Tuvan di a tradizione buddista Nazyk-Dorzhu Roza Salchakovna, sciamane ereditariu Tuvan di a tradizione buddista



Home | Articles

January 19, 2025 19:12:08 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting