Sarangerel (Julia Ann Stewart), sciamana ereditaria di Mongolia di Moonlight

Shaman mongol ereditario da Moonlight
A Republica di Buriatia
Julia Ann Stewart hè natu in i Stati Uniti in u 1963 à una famiglia di Siberiani di u Sud-Est chì emigrò à l'Occidenti dopu a rivoluzione di u 1917. Eccu ciò chì scrive nantu à i so antenati:
"I mo antenati appartenevanu à u clan Terte, a tribù Khongo-odorov, u populu di u clan di cignu da i speroni di u Sayan orientali. Ci hè una maravigliosa legenda nantu à a nostra stirpe sciamana. Circa cinque centu anni fà, i mo antenati campavanu in u Nordu di Mongolia vicinu à u Lavu Khubsugul, è i sciamani di a mo famiglia dicenu furtuna quì, à i pedi di i Monti Sayan... U fundatore di a nostra famiglia, chjamatu Toorey, si trasfirìu in u paese. à u nordu, à a valle di Tunka, situata trà i speroni di e muntagne Sayan è u fiumu Irkut. Un ghjornu, mentre cacciava, hà vistu parechji cigni chì volanu versu u lavu. Quandu s'affondanu à a terra, scacciò u so piume, è s'hè avvistatu chì davanti à ellu eranu e figliole di Khan Khormast-tengri chì avianu decisu di natà. Piattava i vestiti di unu di elli. Esce da l'acqua è scopre a perdita, si lamentò, perchè ùn pudia micca vultà in u Upper World. Allora Toorey esce da u so piattu, è quandu si scontranu, si innamurà è si maritò. Anu avutu trè figlioli, chì pusonu i fundamenti per trè famiglie in a regione di u mo babbu (distrettu di Khoimor di a valle di Tunkinskaya). U figliolu maiò divintò un sciamanu. A so famiglia era chjamata "zaarin", è i so discendenti diventonu capi è capi trà i Buryats. U figliolu mediu, chjamatu Terte, si maritò cù u sciamanu Bakshagui, chì u so spiritu sciamanicu hè statu trasmessu à mè. Diventanu l'antenati di i sciamani trà i discendenti di Toorei. Da u figliolu più chjucu chjamatu Bata, parechji lami buddisti traccianu a so genealogia ...
U destinu di i trè clani di Toorey hè statu preditu da a so moglia cignu. Quandu i so trè figlioli anu crisciutu, hà dumandatu à u so maritu di rinvià i so vechji vestiti per visità i so amati in u Upper World. Gettendu i so vestiti di cignu, si trasformò in un ucellu è si precipitò à a casa in a iurta ... A donna cignu hà circundatu trè volte intornu à a yurta, dicendu à a famiglia chì i discendenti di u figliolu maiò diventeranu a famiglia di i guvernatori, i discendenti di u figliolu mediu ? una spezia di sciamani, è i discendenti di u figliolu minore ? lama. A so prufezia hè diventata vera.
Bakshagui udagan, a mamma di u clan Terte, vinia da una antica famiglia di sciamani mongoli, chì data di Gengis Khan. U so nome significa "Shaman senza guida", chì significa chì hà ricevutu e so cumpetenze è iniziazioni direttamente da i spiriti. U primu sciamanu di stu tipu, chì hà ricevutu udha (u spiritu di l'iniziazione sciamanica), era un cuntimpuraniu di Gengis Khan è unu di parechji sciamani è sciamani chì anu fattu divinazione à a corte imperiale in quellu tempu.
Prima c'eranu assai sciamani di Terte; avà sò unu di i pochi sciamani rimasti chì conservanu e tradizioni di stu tipu.
In u 1991, Julia Ann Stewart hà tornatu à a so patria ancestrale in u distrittu Tunkinsky di a Republica di Buriatia per unisce à e tradizioni tribali, è hà pigliatu u nome shamanic Sarangerel. Hè un rappresentante straneru di l'urganisazione mongoliana Golomt Center for Shamanist Studies.
Sarangerel hà scrittu un libru? Introduzione à u mondu sciamanicu di Siberia "Riding Windhorses: A Journey in to the Heart of Mongolian Shamanism" Dopu à a so publicazione, ci era bisognu di approfondisce u tema, è in u 2001 hè publicatu u secondu libru dedicatu à a cultura tradiziunale di u Shamanism Buryat-Mongolian, "The Call of the Shaman: Ancient Traditions and Spiritual Practices". In u 2003, A Chjama di u Shaman hè statu traduttu in Russu è publicatu in Mosca.
Sarangerel vive in Ulaanbaatar (Mongolia) è Ulan-Ude (Buriazia)

Sarangerel (Julia Ann Stewart), sciamana ereditaria di Mongolia di Moonlight
Sarangerel (Julia Ann Stewart), sciamana ereditaria di Mongolia di Moonlight
Sarangerel (Julia Ann Stewart), sciamana ereditaria di Mongolia di Moonlight
Sarangerel (Julia Ann Stewart), sciamana ereditaria di Mongolia di Moonlight Sarangerel (Julia Ann Stewart), sciamana ereditaria di Mongolia di Moonlight Sarangerel (Julia Ann Stewart), sciamana ereditaria di Mongolia di Moonlight



Home | Articles

January 19, 2025 18:54:00 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting