Shaman mongol ereditario da Moonlight
A Republica di Buriatia
Julia Ann Stewart hè natu in i Stati Uniti in u 1963 à una famiglia di Siberiani di u Sud-Est chì emigrò à l'Occidenti dopu a rivoluzione di u 1917. Eccu ciò chì scrive nantu à i so antenati:
"I mo antenati appartenevanu à u clan Terte, a tribù Khongo-odorov, u populu di u clan di cignu da i speroni di u Sayan orientali. Ci hè una maravigliosa legenda nantu à a nostra stirpe sciamana. Circa cinque centu anni fà, i mo antenati campavanu in u Nordu di Mongolia vicinu à u Lavu Khubsugul, è i sciamani di a mo famiglia dicenu furtuna quì, à i pedi di i Monti Sayan... U fundatore di a nostra famiglia, chjamatu Toorey, si trasfirìu in u paese. à u nordu, à a valle di Tunka, situata trà i speroni di e muntagne Sayan è u fiumu Irkut. Un ghjornu, mentre cacciava, hà vistu parechji cigni chì volanu versu u lavu. Quandu s'affondanu à a terra, scacciò u so piume, è s'hè avvistatu chì davanti à ellu eranu e figliole di Khan Khormast-tengri chì avianu decisu di natà. Piattava i vestiti di unu di elli. Esce da l'acqua è scopre a perdita, si lamentò, perchè ùn pudia micca vultà in u Upper World. Allora Toorey esce da u so piattu, è quandu si scontranu, si innamurà è si maritò. Anu avutu trè figlioli, chì pusonu i fundamenti per trè famiglie in a regione di u mo babbu (distrettu di Khoimor di a valle di Tunkinskaya). U figliolu maiò divintò un sciamanu. A so famiglia era chjamata "zaarin", è i so discendenti diventonu capi è capi trà i Buryats. U figliolu mediu, chjamatu Terte, si maritò cù u sciamanu Bakshagui, chì u so spiritu sciamanicu hè statu trasmessu à mè. Diventanu l'antenati di i sciamani trà i discendenti di Toorei. Da u figliolu più chjucu chjamatu Bata, parechji lami buddisti traccianu a so genealogia ...
U destinu di i trè clani di Toorey hè statu preditu da a so moglia cignu. Quandu i so trè figlioli anu crisciutu, hà dumandatu à u so maritu di rinvià i so vechji vestiti per visità i so amati in u Upper World. Gettendu i so vestiti di cignu, si trasformò in un ucellu è si precipitò à a casa in a iurta ... A donna cignu hà circundatu trè volte intornu à a yurta, dicendu à a famiglia chì i discendenti di u figliolu maiò diventeranu a famiglia di i guvernatori, i discendenti di u figliolu mediu ? una spezia di sciamani, è i discendenti di u figliolu minore ? lama. A so prufezia hè diventata vera.
Bakshagui udagan, a mamma di u clan Terte, vinia da una antica famiglia di sciamani mongoli, chì data di Gengis Khan. U so nome significa "Shaman senza guida", chì significa chì hà ricevutu e so cumpetenze è iniziazioni direttamente da i spiriti. U primu sciamanu di stu tipu, chì hà ricevutu udha (u spiritu di l'iniziazione sciamanica), era un cuntimpuraniu di Gengis Khan è unu di parechji sciamani è sciamani chì anu fattu divinazione à a corte imperiale in quellu tempu.
Prima c'eranu assai sciamani di Terte; avà sò unu di i pochi sciamani rimasti chì conservanu e tradizioni di stu tipu.
In u 1991, Julia Ann Stewart hà tornatu à a so patria ancestrale in u distrittu Tunkinsky di a Republica di Buriatia per unisce à e tradizioni tribali, è hà pigliatu u nome shamanic Sarangerel. Hè un rappresentante straneru di l'urganisazione mongoliana Golomt Center for Shamanist Studies.
Sarangerel hà scrittu un libru? Introduzione à u mondu sciamanicu di Siberia "Riding Windhorses: A Journey in to the Heart of Mongolian Shamanism" Dopu à a so publicazione, ci era bisognu di approfondisce u tema, è in u 2001 hè publicatu u secondu libru dedicatu à a cultura tradiziunale di u Shamanism Buryat-Mongolian, "The Call of the Shaman: Ancient Traditions and Spiritual Practices". In u 2003, A Chjama di u Shaman hè statu traduttu in Russu è publicatu in Mosca.
Sarangerel vive in Ulaanbaatar (Mongolia) è Ulan-Ude (Buriazia)
Home | Articles
January 19, 2025 18:54:00 +0200 GMT
0.008 sec.