Shaman's Cosmos

Dapoi i tempi preistorichi, i sciamani anu cridutu chì a mente opera nantu à trè, è possibbilmente quattru livelli. L'arburu hè spessu usatu com'è simbulu per capiscenu diversi livelli di a mente è altre dimensioni di l'esse. A scienza materialista ricunnosce chì l'arburi prutegge l'ambiente, è senza elli, l'atmosfera seria contaminata cù l'excedente di diossidu di carbonu. In i tempi antichi, l'arburi eranu ancu cunsiderati "guardiani" simbolichi di i livelli di a mente. U troncu di l'arbulu rapprisenta a parsunalità in relazione à l'essere fisicu, arradicatu in a terra, chì dà accessu à i livelli prufondi di l'inconsciente, induve si trova u putenziale oculatu. L'aspettu più altu è nobili, rapprisintati da i rami di a corona, ghjunghjenu à u celu - a Cuscenza Cosmica è u Locu di a Creazione. U troncu era spessu assuciatu cù u Munnu Mediu, o u Locu di l'apparenza trà u celu è a terra. A superficia di u tarritoriu induve u troncu s'arradicò indicò a necessità di un arradicamentu fermu in modu chì u sviluppu persunale è a nutrimentu di u spiritu pò esse naturali è organicu. Questu hè u regnu di l'attività subconsciente, spessu chjamatu u Munnu Inferjuri, o u Locu di Causalità. I radichi più bassi, andendu sottu terra, sò stati assuciati cù a prufundità di l'inconsciente, induve u putenziale oculatu si trova. Stu Locu di Potenziale era qualchì volta chjamatu Underworld. I rami di l'arbulu indicanu aspirazioni spirituali diretti à u celu. Questu hè u regnu di l'ànima, chì era ancu chjamatu u Upper World.
Arburi indigeni assai apprezzati è rispettati. I nativi americani li chjamavanu "u populu in piedi" perchè l'arburi stanu in un locu tutta a so vita è ponu sparte una grande saviezza cù quelli chì u cori è a mente sò abbastanza aperti per accettà u so messagiu. Anu trattatu l'arbureti cù l'amore è micca solu sintonizatu à e frequenze energetiche di l'arburi, ma puderanu veramente cumunicà cun elli! I cinici ponu ridicule l'idea di cumunicazione trà l'omu è l'arbureti, ma stu cinism hè natu da ignuranza è ignuranza di l'ecologia spirituale. Di sicuru, a cumunicazione hè fisicamenti impussibile, postu chì l'arburi ùn anu micca bocca o corde vocali; hè ancu impussibile à u livellu mentale, fora di e fantasie di l'imaginazione. Ma u spiritu umanu pò cumunicà direttamente cù u spiritu di l'arburu!
L'arburi ricevenu energia da u sole è nutrienti da a terra è l'atmosfera. Esistinu in armunia cù u pulsu di u nostru pianeta. In fatti, ciò chì a Terra sperimenta quandu cresce l'arburi hè simile à i sentimenti di una mamma chì allatta u so figliolu. Dunque, digià in i primi stadi di a nostra cunniscenza cù u sciamanisimu, duvemu accumulà l'esperienza di l'immobilità. Avemu bisognu d'amparà micca solu per esse fermu, cum'è un arbre, mentre restanu sanu sanu, ma ancu per fermà i nostri pinsamenti in modu chì a nostra cuscenza hè focu annantu à u crescita internu è u sviluppu, cum'è un arbre. Dirigendu è urdinendu u flussu constante di pinsamenti chì invadenu a nostra cuscenza, sguassemu delicatamente u nostru ego in modu chì ùn pò più cuntrullà a nostra vita. In questu modu, pudemu cunnette cù u spiritu, permettendu solu "esse" è ùn strive per a satisfaczione di i nostri desideri.
Eccu una sperienza utile chì una persona pò amparà da un arbre. Era l'arburu chì m'hà amparatu l'immubilità "attiva".
Immubilità "attiva"
Essa fermu ùn significa micca fà nunda. L'immobilità "attiva" hè un putente generatore di energia chì cuntribuisce à l'accumulazione di forza persunale. Furtifica u spiritu è stimula a mente. Pò migliurà l'immunità naturali di u corpu è aiutanu à a regenerazione di u sistema nervu. In l'anziani, pò ancu rallentà u prucessu di anziane.
Un arbre chì si trova à mezu à l'elementi tira a forza da a terra è u campu di energia chì l'intorna. Pudete fà u listessu. U locu ideale per questa sperienza hè un angulu di a natura induve ci hè un arbulu solitario o arburi.
Stand cù i vostri pedi à l'larghezza di e spalle cù i vostri dita. Dobbiate ligeramente i vostri ghjinochje, ma mantene a spalle dritta, assumendu a chjamata "posa di cavallu". U vostru pesu di corpu deve esse distribuitu uniformemente è equilibratu da e sole di i vostri pedi. Mantene a testa dritta. Abbassate i vostri braccia longu u to torsu, unendu i vostri palmi invertiti in l'abdomen per chì i dita media sò in cuntattu cù l'area situata ghjustu sottu à l'ombiccu.
Respira normalmente, senza tensione. Inhale l'aria per u nasu è espirate per a bocca.
Chiudi l'ochji è fucalizza nantu à a cima di a testa. Chì a vostra cuscenza si move quì. Ùn pensate micca à ciò chì succede, ma registrate ogni sensazione chì pudete sperienze, ogni impressione o imagine chì sorge in a mente, o sentimenti "gut".
Avà move a vostra cuscenza à i vostri ochji. Apri i vostri ochji è fighjate avanti è falà, ma ùn fucalizza micca in un locu particulari. Cosa vi sperienze? Ùn si tratta micca di ciò chì vedi, ma di ciò chì sperimentate.
Avà attentu à a zona di a gola è liberate a tensione chì s'hè accumulata in i musculi di u collu. Sentite una libertà completa in questa zona di u corpu.
Passemu à e spalle. Rilassate e spalle è i musculi di a spalle, chì permettenu u to pettu falà ligeramente. Pruvate una sensazione di cunfortu è di pace in a spalle, spalle è pettu.
Move a vostra cuscenza à u to abdomen è rilassate i vostri musculi addominali. Allora andate à i glutei è a basa di a spina. Move lentamente a vostra attenzione à i vostri fianchi è i ghjinochji. Piegate ligeramente i vostri ghjinochje per vede cumu si rimbalzanu.
Move a cuscenza à a pianta di i vostri pedi è sente a so cunnessione à a terra, cum'è se i vostri tacchi sò arradicati in a terra. Sentite queste radiche vanu in fondu. Registrate qualsiasi sensazioni, imagine visuale, o sentimenti chì nascenu in questu statu.
Avà andate à mossa lentamente è dolcemente a cuscenza da i vostri tacchi à traversu u vostru corpu tutale à a cima di a testa cù ogni respiru. Pruvate una crescita d'energia chì si stende da u fondu in sopra, riempiendu l'abdomen è u pettu cun un splendore caldu, dopu u collu è a testa, è infine splashing sopra a cima di a testa cum'è l'acqua da una funtana.
Quandu avete finitu l'exhalation, permettenu à a vostra attenzione torna lentamente à i vostri pedi è ripetite u ciculu cù a prossima inalazione. Cuntinuà per dui à trè minuti finu à chì si senti elevatu è elevatu.
Allora pigliate uni pochi di respirazioni profonde, stende è torna à l'attività normale.
Sta sperienza sana dura da deci à quindici minuti. In più di dà vigore è prumove una crescita di energia, hà un effettu pusitivu generale nantu à u vostru corpu. Questu hè un altru esempiu simplice è putente di u principiu shamanic: u massimu ritornu cù u minimu sforzu. Cum'è in altre travagliu sciamanicu, ùn avete micca "pruvà" ma simpliciamente fà. A cunniscenza - o piuttostu l'intelligenza - vene cù l'esperienza pratica.

Shaman's Cosmos
Shaman's Cosmos
Shaman's Cosmos
Shaman's Cosmos Shaman's Cosmos Shaman's Cosmos



Home | Articles

January 19, 2025 19:15:32 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting