Autore: Lar Leonid Alekseevich
L'espedizioni à a tundra di Yamal da Leonid Lara à l'iniziu di l'anni 1980 eranu u primu passu in un studiu più profundo di a cultura spirituale di i Nenets, è di i so ligami culturali cù l'altri populi. Duranti a spidizioni, e caratteristiche di l'occupazione principale di a pupulazione sò state studiate - l'allevamentu di renne, è ancu a caccia è a pesca. L'abitazione, i vestiti naziunali, i cappelli, i scarpi sò stati studiati. Hà cullatu materiale nantu à i resti ancestrali, e credenze religiose è i riti funebri. Alcune caratteristiche di u ritu funebre sò stati registrati. Cridenze, segni è rituali assuciati à l'allevamentu di renne, a caccia è a pesca, è ancu i canti, un gran numaru di miti, leggende è fiabe sò stati ancu registrati. À u listessu tempu, hè statu nutatu chì in a tundra di l'Okrug Autonomou Yamalo-Nenets, a strata di creatività orale di i Nenets hè ben cunservata. Mentre travagliava in u campu, hà attentu à a cullizzioni di materiali nantu à a vita di famiglia: i cerimonii di matrimoniu chì conservavanu e caratteristiche tradiziunali sò stati registrati, i riti funerali sò studiati, in quale a tradizione hè stata cunservata più stabile. Hà cullatu assai materiale nantu à i riti religiosi, u sciamanisimu, chì prima era pocu studiatu.
Leonid Lar hà studiatu micca solu e forme tradiziunali di a cultura populari, ma ancu l'ecunumia muderna, l'abitazione, u vestitu, etc. À u stessu tempu, hè statu truvatu chì in i tempi sovietici, e caratteristiche lucali in a cultura di i Nenets chì vivenu in i paesi è e cità eranu stati. cancellati, i dialetti perdevanu a so distinzione trà elli. L.A. Lar hè una persona amichevule, faciule da cumunicà. In l'insediamenti, i campi induve hè vinutu, in quale, in regula, ci era persone di diverse specialità è naziunalità diverse, relazioni amichevuli sò invariabilmente stabilitu.
Leonid Alekseevich cura di una persona, i so punti di vista è invariabilmente trova una lingua cumuna cù l'informatori, cullighjendu cù entusiasmu è scrupulously materiale per a ricerca scientifica. Hè un maravigliu esempiu per i ghjovani circadori-etnografi, chì soffrenu fermamente e difficultà di e cundizioni difficili di u campu è i viaghji stanchi. I materiali unichi estensivi raccolti durante i viaghji di spidizioni anu servitu cum'è a fonte principale per a creazione di monografie: "Shamans and Gods", "Myths and legends of the Nenets of Yamal", "Cult monuments of Yamal". Hebidya'ya". Quessi sò studii etnografichi in u quali l'autore hà cercatu di studià certi aspetti di a vita di i Nenets chì vivenu in l'Okrug Autònuma Yamalo-Nenets, in u so sviluppu storicu. I libri trattanu ancu di varii generi di folklore: canti, fiabe è leggende. I più cumuni trà elli eranu i fiabe - nantu à l'animali, magichi, satirichi. Di grande interessu sò e leggende nantu à i sciamani è i so canti.
Home | Articles
January 19, 2025 19:12:21 +0200 GMT
0.004 sec.