Sopochin Leonid Mikhailovich, Khanty shaman

Khanty shaman
regione di Tyumen
A so introduzione à u mondu di i spiriti hè accadutu durante a caccia di lontra. Aspittendu u mumentu, era assai friddu. Di colpu si sente, in qualchì locu in l'altura, a canzone sona, u sonu s'avvicina di più in più. Allora u so fratellu hè ghjuntu è chjamò in casa. « S’e fossi statu tandu, avaria vistu : quale u cantava ; forse li portate in un locu? ricorda l'I.S. Sopochin. ? A mo visione di u futuru saria megliu cà avà ".
Dopu stu avvenimentu, per trè anni, I.S. Sopochin dorme, senza capisce ciò chì succede. In i sogni, i spiriti di l'aiutu ghjunsenu à ellu è insegnò l'arti sciamanicu, detti canti spiciali. Allora hè statu scupertu u rigalu di a clarividenza è a capacità di circà e cose mancanti. À u principiu ùn hà dettu à nimu di u so sceltu; hà utilizatu u rigalu per ellu stessu. Vide in un sognu induve saria megliu per ellu di caccia, in quale direzzione, è era sempre furtunatu. Allora hà cuminciatu à aiutà l'altri.
Vive in a regione Tyumen.

Sopochin Leonid Mikhailovich, Khanty shaman
Sopochin Leonid Mikhailovich, Khanty shaman
Sopochin Leonid Mikhailovich, Khanty shaman
Sopochin Leonid Mikhailovich, Khanty shaman Sopochin Leonid Mikhailovich, Khanty shaman Sopochin Leonid Mikhailovich, Khanty shaman



Home | Articles

January 19, 2025 18:55:05 +0200 GMT
0.006 sec.

Free Web Hosting