Russian - "rogue" - un lupu mannari chì cambia u sessu. Questa hè una manifestazione distorta di u putere di Tsog. Hè generalmente accettatu chì l'imaghjini di shulmas per e donne hè un omu, è per l'omi - una donna. "Mara klesh", o u dimòniu di i desideri, una passione chì schiavi a mente di una persona cù una brama ininterrotta per qualchì ughjettu di piacè. Hè a soffrenza derivante da l'incapacità di suddisfà u so desideriu. Hè attaccamentu à l'impressioni pusitivi di a mente. Si pò manifestà sia cum'è una brama egoista di piacè à ogni costu, è cum'è un sintimu di scarsità, sulitudine. Si pò manifestà sia com'è sentimentalismo superficiale di lacrime è cum'è isteria. Provocanu un desideriu di piacè carnali è affirmanu u cultu di a sessualità. Cum'è u mutivu principalu di u cumpurtamentu, prupone una idea di u valore di u so propiu "I" è u significatu di a vita da a perspettiva di relazioni cù u sessu oppostu. Indulges in ogni tipu di voluttuosità umana, erighjendu un cultu di perversioni sessuale. Supprime a vulintà di una persona, infundendu in ellu un falsu sensu di culpabilità in a faccia di u celu perdona, è rimpiazzà a cumpassione attiva cù una pietà lacrimosa. Instills complexi psicologichi assuciati cù u rifiutu di sè stessu, pruvucarà disordini nervosi di u tipu histericu. Paralyzes l'azzione di i canali di l'energia discendente, provoca una sustituzzioni di valori. Shulmas inverte a struttura semantica verticale armoniosa di l'universu quandu u Cielo-Patre (in cima) è a Mamma-Terra (in fondu) cambianu locu. Custruisce relazioni suciali nantu à fundamenti feministi, quandu e relazioni trà e persone sò custruite nantu à u principiu di a pusizione subordinata di l'omi à e donne. Vale à dì, e donne, avè un magnetismu sessuale speciale, agiscenu cum'è i principali portatori di valori è ideali, è ancu ghjudici è censori, è l'omi sò attribuiti u rolu di esecutori di i so desideri. Dopu à a morte, tali dimònii diventanu persone chì pussedevanu e qualità sopra elencate durante a so vita, è à u mumentu di a morte, sti qualità sò stati mostrati cum'è i principali in u settore di e so caratteristiche mentali. Tali diavuli causanu un sintimu di debulezza, mancanza di tonu, anhedonia, è implicanu malatie friddi corpu. È ancu causanu tendenzi suicidi di a psique.
L'antidotu contr'à u dimòniu "strega" spiriti offre ancu assai ghjochi. Unu di questi hè di fighjà imparzialmente à u soffrenu di i vostri amati, è à u vostru propiu, senza sente pietà, vale à dì, senza prughjettà a vostra propria pietà per sè stessu nantu à qualcunu altru. Questu pò accade finu à chì u fattu stessu di stu turmentu diventa ridiculu. Prima chì questu succedi, assai tempu è preghiere passanu per a benedizzione. In ogni casu, un Black Believer pò esse assai sorpresu di quantu hè disappuntu da i so paure.
Inoltre, u ghjocu predilettu di i spiriti hè di mette nantu à i so wards, u maritu è a moglia, "pelle di rana", chì ricurdamu cusì bè da i conte di fata. Vogliu dì e storie famose chì un omu duveria marità cù una rana è aspittà ch'ella si trasformi in una principessa. È ancu una versione specchiu di stu conte di fata per e ragazze: quandu u caratteru principale deve basgià un roppu finu à chì si trasforma in un beddu prìncipe. Questu hè l'essenza di stu ghjocu. À l'urdinamentu di i spiriti, i sposi si cumportanu cum'è s'elli eranu riflessioni per l'altri di l'antipatii principali chì puderanu sperimentà versu u sessu oppostu. Stu ghjocu pò piglià parechji anni, quandu u maritu è a moglia ùn ponu micca parte, ma ùn ponu micca campà cù l'altri cum'è una famiglia piena. Solu qualchì volta si vedenu in l'altri qualchi sguardi di purezza, decenza è attrattiva. U restu di u tempu si sentenu irritazione, risentimentu è delusione l'una in l'altru. Sò insatisfatti di l'altri, sia in tematiche ideologiche sia in quelli domestici. Un lettu cumunu per elli hè un situ di teste nucleari invernale. Hanu una forte credenza chì u so maritu o a moglia hè u dimòniu Shulmas, vale à dì, a personificazione di tutti i pussibile debule è vici chì un rappresentante di u sessu oppostu pò avè, da quale hè impussibile di sguassà, soprattuttu per via di u obbligazioni morali assunte. U gradu di stu rifiutu pò, sicuru, esse diversu è micca sempre tutale, ma in ogni modu, sta tendenza chì a mo moglia hè a strega principale di a mo vita pare assai chjaru. Comu ricurdamu, sti racconti, dopu à una longa vagabonda in diliriu, i parsunaghji finiscinu u script cù un finale felice prolongatu, vale à dì, « campanu felici per sempre è morenu u listessu ghjornu ».
Qualchese pacienza deliberata di l'auto-restrictions, astinendu da i piacè, hè un mezzu di cunquistà u dimòniu "shulmas" à a listessa misura cum'è a generosità di dimustrà cura per vicinu è luntanu, l'autosacrificiu in u so favore.
Home | Articles
January 19, 2025 18:50:57 +0200 GMT
0.004 sec.