U psicologu chì applica i metudi sciamanichi
Mosca
Natu in Mosca in una famiglia russa. Ùn hà micca antenati sciamani.
In a mità di l'anni 1980, quandu A. Slobodova era graduatu da a Facultà di Psicologia di l'Università Statale di Mosca. M.V. Lomonosov, tandu vulia à scrive un diploma in parapsicologia, ma poi vultò à u studiu di prucessi criativu. In u 1989, hà scontru u libru The Way of the Shaman da u famosu antropologu americanu è fundatore di a Fundazione per a Ricerca Shamanica, Michael Harner. Ella cumencia à travaglià stu libru, cù l'aiutu di unu di i primi circadori di stati alterati di cuscenza in u nostru paese, A.E. Faydysh.
À l'età di 25 anni, hà diventatu assai depressu, chì hà risultatu in a so abbandunà a scola graduata è si separa da u so primu maritu. "Ùn aghju micca capitu allora chì era a causa di a depressione, è dopu tuttu hè cascatu in u locu, ? dice A. Slobodova. ? Questa era una spezia di malatia sciamanica, o malatia di a crescita di u Spìritu. U mo spirituale ùn hà micca accettatu una vita felice simplice, hà bisognu di sviluppu è muvimentu.
Inseme cù u so secunnu maritu, direttore di l'educazione, parte in Danimarca, induve studia à a Scola Internaziunale di Antropologia Teatru (ISTA). Ci hè ancu ghjuntu à un seminariu cù M. Harner. In u 1990, si n'andò à Kiev per i corsi guidati da i studienti di M. Harner. Eppo ? scrive una lettera à a Fundazione per a Ricerca Shamanica è riceve una offerta per piglià una furmazione gratuita di trè mesi in Esalen (California).
Dopu à l'arrivu in Mosca, apre u Talisman Center for Foresight and Magical Protection. Accumincia à praticà a guariscenza è à insegnà tecniche di shamanism urbanu. In u 1996, à l'invitu di l'editore in capu di u ghjurnale Ulaanbaatar, hà viaghjatu in Mongolia, induve hà datu parechje lezioni in a più grande sala di cuncerti. Un annu dopu, viaghja in Equadoru, in una di e tribù di l'Indiani amazoniani, per scuntrà cù shamani lucali.
In u 1999, u Centru Slobodova hà participatu à l'urganisazione di u Cungressu Internaziunale "Shamanism and Other Traditional Beliefs and Practices", chì era assistitu da M. Harner stessu. In u 2003, A. Slobodova era ancu un participant à a Cunferenza Internaziunale "Sacra in Cultura Tradizionale", in Altai.
Dapoi l'anni 2000 A. Slobodova hè diventata in u so Centru, chì da questu tempu hè chjamatu "Ecologia di l'Anima". Ella crea una associazione di club "Circle of Power", chì u so compitu hè di unisce i capi di diverse zone in una sola cumunità. "Molti di noi anu superatu a nostra struttura è volenu cresce più. ? Scritta da A. Slobodova. ? L'emergenza di una associazione cumuna creerà a pussibilità di un livellu più altu di implementazione per ogni participante.
À u listessu tempu, A. Slobodova cessà di pusizioni cum'è un shaman, dendu preferenza à u travagliu di un psicologu chì usa metudi shamanichi di influenza.
Vive in Mosca.
Home | Articles
January 19, 2025 18:50:40 +0200 GMT
0.008 sec.