Spiriti aiutanti di Shaman

Spiriti - aiutanti sò minati durante i viaghji per acquistà cunniscenze supplementari. E u più difficiule a strada, u più grande serà u successu di l'impresa. Ci hè un mumentu chì u sciamane sente a necessità di circà u Spìritu - un aiutu. I spiriti ottenuti da u sciamanu sò criaturi maravigliose. Certi guariscenu, altri prutegge u sciamanu. Hè assai impurtante di cunnosce i nomi di Spirits. Issi nomi ùn devenu esse parlati à nimu, ùn anu micca esse scrittu ancu. In u trattamentu di i malati, cù a participazione di spirit helpers, hè un piacè di vede u so travagliu. I spiriti ponu prutege u shaman da qualcunu, in ogni locu. Ancu s'è qualchissia gridava à u sciamanu, o parlava male di ellu (ancu micca in a so prisenza), allora i Spiriti attaccanu sta persona. A distanza ùn importa micca per elli. U Shaman hà bisognu di mantene e so emozioni sottu cuntrullatu per ùn dirige micca inavvertitamente i so Spiriti contr'à qualcunu. Se u sciamanu si cumporta indegnemente, senza cura, allora i Spiriti si alluntanassi da ellu è cessanu di aiutà. Per esse rude, crudele, per fà u malu ghjustu - tuttu questu ùn hè micca degnu di un shaman. U sciamanu deve logicamente ghjustificà à ellu stessu ognuna di e so azzioni prima di fà. Cusì, cunsulta cù i so Spiriti, cum'è. Sì i Spiriti accunsenu cù u shaman, allura u successu di l'impresa serà garantitu. I spiriti sciamani sò e criature più maravigliose è devote in u mondu. Cù i so amichi, sò affettuosi è utili. Hanu l'ochji amatori, accarezzanu u sciamanu è parlanu cun ellu. À tuttu u restu - sò senza pietà è suspetti cum'è à qualsiasi "straneru".
Guarigione senza Spiritu hè una occupazione assai periculosa. In questu casu, avete da sperimentà carichi grossi. Sti carichi ùn sò micca solu mentale, ma ancu fisicu. Sta tappa deve esse passatu da ogni veru shaman, altrimenti ùn hà micca apprezzà è ùn sanu micca ciò chì u putere di i Spiriti hè veramente. E persone, cum'è spiriti, campanu in u stessu mondu. Chì l'omu è i spiriti anu in cumunu ? Forse u tempu? Dopu tuttu, pudemu cumunicà cù l'altri, campendu in u stessu tempu. Una caratteristica chì unisce i spiriti hè una pusizioni chjara in a sucetà di i spiriti. Una persona spessu cambia sottu pressione è influenza di circustanze, ma u spiritu hè custanti. Hè sempre u listessu è noi, avè fattu amicizia cun ellu, pudemu cunfidà nantu à ellu più chè in noi stessi. U spiritu per a so stessa natura ùn pò micca esse duie facce. Hè o cusì o micca cusì. È nisun tempu cambierà a so essenza. Solu i cambiamenti in noi stessi ponu sia alienà certi spiriti da noi o avvicinassi à noi.
Cumu si cumunicanu i spiriti? Di sicuru, a so rilazioni hè urigginata assai tempu fà, è ùn ci sò micca prublemi di cunfrontu per elli. Ogni Spiritu occupa un certu locu, postu chì hè permanente. Hè custante è autosufficiente in questa so forza. Ùn hà micca bisognu di seguità a strada, sviluppà, hè digià perfettu, è ùn pò micca cambià. L'omu hè un campu di battaglia per i spiriti. Stanu sempre à pruvà à attirà a ghjente. Apparentemente, dunque, una persona hè cum'è una girola in u ventu. Hè cum'è una foglia secca nantu à una strada induve i spiriti caminanu. Forsi l'omu hè un Spiritu novu natu? Pò esse forte cum'è qualsiasi spiritu, ma parechje decine di spiriti sò sempre in lotta in questu. Tutti u tiranu versu ellu. Se una persona ùn sceglie micca una direzzione per ellu stessu in a so corta vita, allora morirà. Morirà senza diventà nunda.
Ogni persona pò avè un spiritu diversu cum'è amici. Ma a ghjente ùn sceglie micca questi spiriti - i spiriti sceglienu e persone.
Ci hè un tempu quandu u sciamanu sente a necessità di un novu Spiritu. Hè megliu andà in cerca di u Spìritu - un assistente - durante u ghjornu. Meno prublemi. Ùn avete micca persu, ùn pruvucate micca i sguardi laterali di i vostri parenti. Di sicuru, l'opzione ideale hè a sera, u silenziu è u focu. Allora u Spìritu stessu pò vene « à a luce » è ùn ne resta più ch’ellu li offre un trattatu è si cunnosce. Ma ùn avemu micca fattu questu, è cercamu i Spiriti solu durante u ghjornu. "Spiriti di ghjornu" - più sinceru. Ma questu hè un dilettante. In quantu à i viaghji sciamanichi, per u trattamentu o per chjarificà ogni prublema, a tarda sera hè un tempu abbastanza adattatu.
In u boscu, u sciamanu più spessu vene in cuntattu cù l'arburi. Ogni arburu (micca una spezia d'arburu, ma ogni arbulu) hà u so Spìritu. In ogni casu, pò ancu appartene à qualchi spezie d'arburu in generale, ma questu serà digià una "imaghjina cullettiva, specifica". Prima di tuttu, deve esse bisognu di u Spìritu di un arburu particulari. Questu hè principarmenti necessariu per quelli sciamani chì sò direttamente implicati in u trattamentu di i pazienti. I Shamani chì ùn sò micca implicati in a terapia sò improbabile di avè bisognu di sti Spiriti. Allora, se decide chì u Spìritu di l'arbulu hè necessariu, hè ora di preparà per a strada. U spiritu di l'arbulu ùn vinarà pichjendu à a vostra porta. Hè da esse cercatu. U sciamanu s'appronta è si ne va à a furesta. Ùn ogni viaghju pò esse successu. Ùn importa micca, megliu furtuna a prossima volta. U sciamanu entra in a furesta. Prima di entre in a furesta, ùn vi scurdate di salutà a furesta è dite à "lu" u scopu di u vostru viaghju. Dopu quì, entre è lasciate i vostri pedi guidà. Pruvate di cuncentrazione. À u principiu di a strada, ùn hè micca pussibule di piantà u flussu di pinsamenti. À pocu à pocu, passu à passu, u flussu di pinsamenti si trasforma in un flussu. Allora vene u mumentu di perdita di l'orientazione in u tempu è ancu in u locu. Ùn vi perdete micca ! Sembra chì scendi in u vacu. Duranti sti mumenti, scuntrà u Spìritu, chì hà decisu di scuntrà cun voi, è dunque vi cunnosce. Ùn vi perdete micca ! Scontru ! Sè pussibule, ghjucate cun ellu, sò assai maliziosi. Se a cunniscenza si faci, è accunsenu, allura u novu Spiritu vi accumpagna à a stessa surtita da a furesta, è à volte ancu à a casa. Ricurdatevi, ùn trascinate micca è attirà u Spìritu dopu à voi. Lasciallu in a furesta. Dì addiu à ellu à a surtita da a furesta. Hè assai più sicuru per i Spiriti di stà in a furesta chè di seguità vi passate case, persone, cani è misgi. Sè u Spìritu seguita, allura vi tuccherà à scorta lu daretu à a furesta. Ùn torturallu, lasciallu subitu in a furesta. U spiritu fermarà sempre in u vostru core è serà quì finu à chì decide di parte cù l'altri. Quandu un novu Spiritu appare in u vostru core, vi sentite ancu più sicuru è cunfidendu. Hè difficiuli di trasmette in parolle quali sentimenti elevati un sciamanu sperimenta à u mumentu di scuntrà un novu assistente! Ùn pudete micca abituatu à sti sentimenti. Hè cum'è a magia. Imagine : à mezu à una furesta nuda, di colpu, apparisce una criatura viva ! Hè cum'è scuntrà un omu amatu dopu una longa separazione. Tali avvenimenti ùn sò micca scurdati.

Spiriti aiutanti di Shaman
Spiriti aiutanti di Shaman
Spiriti aiutanti di Shaman
Spiriti aiutanti di Shaman Spiriti aiutanti di Shaman Spiriti aiutanti di Shaman



Home | Articles

January 19, 2025 19:09:55 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting