The Shaman Power Network

Comu pudete vede, i punti di vista sciamanichi nantu à a natura di u Cosmos sò assai sfarente da i punti di vista materialistici, secondu chì u mondu chì ci circonda esiste separatamente è indipindentamente da tuttu u restu. U sciamanu vive in una Rete strana è senza fine, induve tuttu hè cunnessu da filamenti di energia, cum'è arterie è capillari, chì portanu sangue à ogni cellula di un organismu vivu.
In u Web, ognunu di noi trova a nostra propria strada è forma a nostra realità micca solu cù atti, ma ancu cù pinsamenti chì determinanu a nostra attitudine è modi di utilizà l'energia. E postu chì simu cunnessi da fibre energetiche cù tuttu ciò chì esiste, pudemu influenzà altri participanti - persone è micca persone - chì sò ancu parte di a Rete. Semu pieni di spaziu situatu in u sistema energeticu, a matrice di putenza di a nostra persunità. Noi stessi simu una reta cunnessa à tutte e altre rete in u Great Web.
Stu cuncettu di a Rete hè stata utilizata da i sciamani per spiegà a integralità è a completezza di l'esse. Ùn hà nè principiu nè fine; Tuttu in questu hè interconnessu è si sviluppa in cunfurmità cù e so lege.
U cuncettu di a Grande Rete sottumette a filusufìa di l'Indiani americani, l'antichi abitanti di l'Europa di u Nordu è altri populi. Cum'è parte di e risorse internu di u shaman, hè stata utilizata per eseguisce funzioni specifiche. U sciamanu sapi chì a Rete cunnetta tutti i livelli di l'esistenza, da u più bassu à u più altu, penetrendu è cunnetta, paragunendu u presente cù u passatu è u futuru. L'Arbulu Cosmicu è a Rota Shamanica pò esse cunsiderate carte à a mente cuscente, ma u Great Web serve cum'è una mappa à tutti i livelli di a mente. A cuscenza di u sciamanu agisce cum'è una ragna, cunnessa à ogni parte di u web per mezu di filamenti sottili di energia chì formanu a so basa.
L'Arburu Cosmicu è a Rota Shamanica sò dispusitivi speculativi inventati da a mente umana in u prucessu di studià l'energii terrestri è aiutanu à u shaman à navigà in u Cosmos. Ma u Great Web hè una realità in quale tuttu esiste: l'Arburu, a Rota, u sciamanu è u restu di l'Universu.
Ci era una cunniscenza cumuna trà l'Indiani americani è i populi antichi di l'Europa di u Nordu chì u Cosmos mantene a so esistenza per mezu di l'interazzione di dui grandi opposti, inerenti in tuttu. U principiu masculinu attivu, cuncettuale, a fonte di luce è energia, hè statu incarnatu da l'Indiani americani in a forma di u Sun spirituale, o Father Sky sopra. U so cuntrariu era rapprisintatu da u principiu passivu, nutritivu, femminile, a Dea di a Vita, o a Mamma Terra sottu.
I taoisti chinesi rapprisentanu queste forze opposte è cumplementarii in a forma di un mandala yin è yang. Da a Realità Assoluta indicata da u circhiu, duie forze emerse, rapprisintate da forme lacrime nere è bianche. U culore nìuru simbulizeghja u femminile, è u biancu - u masculinu. On croyait que ces forces s'opposaient sans cesse à l'alliance et à l'autre. Questa unità è a lotta di l'opposti era l'essenza di a lege di u cambiamentu constante, l'azzione di quale si manifesta in tuttu.
Un puntu biancu nantu à un fondo nìvuru è un puntu nìvuru nantu à un fondo biancu indicanu chì ogni forza portava u germe di u so oppostu. Cusì hè statu stabilitu u principiu di u sviluppu di l'essenza, o spiritu, di tutte e cose.
Ancu u mandala yin-yang hè di origine cinese, u so cuncettu hè statu ricunnisciutu è capitu da altre culture, in particulare l'indi americani è i populi eurasiatici.
I Shamani capiscenu chì u spiritu hè a fonte di ogni entità, sia umana, animale, pianta o minerale. U spiritu hè una forza di vita individuale chì esiste in tutte e forme, ma hè oculata per via di a so natura immateriale. U sciamanu stabilisce un ligame cù u spiritu di l'altri cose attraversu u so propiu spiritu. Tuttavia, u spiritu, cum'è digià dettu, hè oculatu daretu à l'aspettu fisicu. U fisicu hè quellu chì hè revelatu; u spiritu hè ciò chì hè. U spiritu hè cusì sfuggente chì a so intelligenza adatta supera a capacità di l'intellettu. Si pò esse capitu solu spirituali.
U spiritu hè cuntenutu in ogni sistema di energia è in fattu hè a mente cuscente di l'esse furmatu da stu sistema. Questu hè ciò chì dirige l'energia è l'arrange per u sviluppu è l'auto-espressione. Per quessa, quandu un sciamane cumunicà cù u spiritu di un arbre o una petra, un uccello o un animali, vene in cuntattu cù a fonte di a so energia, a fonte di a vita è l'esistenza.
Siccomu i sciamani puderanu cumunicà cù i spiriti, sò stati qualchì volta paragunati à i medii è spiritualisti. Ma i sciamani anu una diferenza impurtante; i spiriti venenu à u mediu, è u sciamanu stessu vene à i spiriti. Per mezu di i medii, i spiriti guadagnanu u cuntrollu di certe funzioni di u corpu, cum'è a voce è i movimenti di e mani. U sciamanu ùn trasfiriu micca u so putere à i spiriti di altre entità. Mantene u cuntrollu tutale di a mente è e funzioni di u so corpu. U mediu pò raramenti ricurdà ciò chì hè statu dettu, ciò chì hè accadutu durante una trance prufonda. È u sciamanu hè sanu sanu di ciò chì succede in u mondu spirituale è pò ricurdà tutti l'avvenimenti.
Dunque, a capacità di fà u travagliu sciamanicu ùn dipende micca da alcuna fonte esterna. Esisti per sè stessu, ind'è noi. Solu bisognu di harmonizà a vostra energia spirituale cù e forze di a natura è l'utilizanu cunsciente. Intentu determina l'usu è a direzzione di l'energia; dunque, l'azzioni di u sciamanu sò motivati da l'amore. L'amore ùn face micca male à nimu, è u so effettu hè benefica. L'intenzioni ostili eventualmente torna à a so fonte, cusì hè distruttiva. Contraddisci u sviluppu evolutivu di a parsunalità in tutti i so aspetti: fisicu, emutivu, mentale è spirituale.
Se vulete fà u travagliu sciamanicu, avete bisognu di svegliate è attivà i centri di putenza situati in u vostru sistema di energia, chì sò generalmente micca usati è dorme. Comu pudete vede, i centri di putenza tiranu l'energia vitale da u "reservoir" cosmicu in quale esistimu.
Facendu a respirazione sciamanica (eserciziu 8), aumentate l'offerta di energia vitale in u vostru sistema energeticu. Questa energia speciale vene da u "reservoir" còsmicu cù a respirazione, in più di a listessa manera chì un pesciu assume l'ossigenu da l'acqua. Si sparghje in tuttu u corpu fisicu è energeticu à traversu i centri di forza, l'"organi" eterei simili à platti cumunimenti chjamati chakras. Questa parola sanscrita si traduce cum'è "rota" o "imbutu". I chakras sò situati micca in u corpu fisicu, ma in u corpu energeticu chì l'intorna. I Chakras sò rispunsevuli di l'assorbimentu di a forza di vita, u processu di l'energia è a so distribuzione in u corpu fisicu attraversu i sistemi nervosi è endocrini.
L'ottu centri maiò di forza currispondenu à a Legge di l'ottava, o ciculi octali. I centri di forza sò situati verticalmente è apprussimatamente longu a linea di a spina. Ogni chakra guverna una funzione specifica di l'essere umanu. Inoltre, ci sò dui chakras supplementari: unu sottu à i pedi è l'altru trà i caviglie.
Ogni centru di forza pò esse pensatu cum'è un fiore cù parechji petali chì rapprisentanu a freccia à a quale funziona. U più grande u numeru di petali, u più altu hè a freccia di vibrazione. I chakras aperti cum'è u sviluppu spirituale di l'individuu aumenta è a so attività aumenta cù l'espansione di a cuscenza, quandu u spiritu cumencia à penetrà in altri regni di a realità.
Cinque di i deci centri principali di putere sò situati sopra à u diafragma, i cinque restanti sò sottu. Eccu questi centri è e so funzioni principali.

Centri di putenza o chakras SOOTTA DIAFRAGM Center of Power 1. U chakra radicali sottu à i nostri pedi ci permette di piglià l'energia da a terra, è ancu di liberà l'excedente di l'energia in a terra. Ci "radica" o radica. Center of Power 2. U chakra di a perna, situatu trà i turmi, hè assuciatu cù u muvimentu è u equilibriu. Power Center 3. U chakra di basa, situatu à a basa di a spina, cunnetta à i nervi di u mutore è hè assuciatu cù a sopravvivenza è l'autodifesa di u corpu. Ella risponde à u stress. Power Center 4. U chakra sacru hè assuciatu cù a sessualità è a motivazione. Power Center 5. U chakra di u plexus solare hè un centru di cumunicazione cumplessu è multifunzionale. Parte di a so funzione hè ligata à a crescita è u sviluppu. SU DIAFRAGMA Center of Power 6. U chakra di u core hè u centru di l'azzioni cumpassioni è i desideri. A so azzione hè motivata da l'amore. Center of Power 7. U chakra di a gola hè u centru di cumunicazione è serve cum'è un ligame trà u shaman è e "voci internu". Center of Power 8. U chakra di basa di u core hè assuciatu cù l'azzione. Ella guverna u corpu fisicu. Center of Power 9. U chakra di u fronte hè u postu di cumandamentu psichicu è a sede di u putere mentale. Power Center 10. U chakra di a corona hè assuciatu cù a cunniscenza intuitiva è hè direttamente ligata à l'autore più altu - l'aspettu più altu di u nostru esse holisticu. Questi centri di putenza processanu è distribuiscenu l'energia vitale in u corpu fisicu attraversu l'endocrini, i glanduli, è ancu per i sistemi nervosi simpatichi è parasimpatici. L'ultima hè una reta cumplessa chì trasmette impulsi elettromagnetici è risponde à stimuli da i sensi fisichi. Implica e funzioni "mutore" di u corpu. I glànduli endocrini sò gruppi di cellule chì secrete l'hormone chì cuntrolanu e funzioni di l'altri celluli è i tessuti musculari. Cusì, u statu di i chakras afecta a salute di una persona; assai disordini fisichi nascenu da sbilanciamenti è disturbi in i centri energetichi. I Chakras guvernanu ancu u benessere emozionale è mentale, u sviluppu spirituale di l'individuu. Servinu cum'è indicatori di qualità di vita. Per esempiu, u timore, u stress è l'ansietà crònica disturbanu l'equilibriu dinamicu di i centri energetichi. U traumu emutivu pò bluccà u flussu di l'energia attraversu i chakras, chì porta à u malfunzionamentu di i glànduli endocrini cù un sbilanciamentu hormonal sussegwente. I centri energetichi sò aperti è stimulati da a meditazione è a respirazione shamanica. Una descrizzione più dettagliata di elli hè datu in u mo libru The Way of the Shaman. Di solitu brisk, u flussu di pinsamenti hè significativamente rallentatu o ancu firmatu in un statu di meditazione. A mente si calma, a visualizazione diventa un strumentu putente per fucalizza è dirige i pinsamenti. I nostri pinsamenti sò qualcosa di più cà un pruduttu di l'attività di u cervellu. Quessi sò diagrammi energetichi, cum'è disegni di disignu, chì ponu esse incarnati in una forma tangibile. Ciò chì ci pare cù l'imaghjini visuali ùn hè micca in tuttu identicu à ciò chì i nostri ochji vedenu. U nervu otticu trasmette solu impulsi da stimuli luminosi à u core. "Vede" l'imaghjini esterni hè in realtà in a mente umana. A visualizazione hè un attu di vuluntà direttu da a mente. A visualizazione Shamanica hè basatu annantu à una forte cunnessione cù l'aspettu subconsciousu di a nostra mente. U sciamanu riceve una risposta immediata da u subconsciousu, attivendu ogni chakra à turnu è stimulà tuttu u sistema energeticu di u so corpu. Esercitu 9 POMPA ENERGIA DI CENTRI POWER Retirate à u vostru locu di putere, induve ùn sarete micca disturbatu per almenu una meza ora. Pigliate i vostri scarpi, sguassate i vostri vestiti se limitanu u muvimentu, è pusate cunfortu cù i vostri pedi nantu à u pianu. Chiudi l'ochji è pruvate à suscitarà in l'ochju di a vostra mente una bola di luce bianca chì brilla cum'è un picculu sole. Avà imaginate chì sta sfera luminosa hè sopra à a vostra testa. Mantene quì per uni pochi sicondi, è poi imaginate chì scende à a cima di a testa, induve si trova u chakra di a corona. Pigliate un respiru lento è prufondu. Sentite cumu u vostru corpu tira energia da sta luce. Respira in u so putere. Riempitevi di energia radiante di illuminazione. Mentre espirate, cuntrole u vostru respiru per chì a luce ferma in l'internu: assai pianu, pocu à pocu, liberate l'aria da a bocca in un flussu magre. À u listessu tempu, a luce assorbita resterà cun voi, solu tuttu ciò chì ùn hè micca necessariu sparisce. Fate stu esercitu di respirazione parechje volte è poi imaginate a bola di luce chì descende à l'area di a vostra fronte induve si trova u chakra di u sopracciglia. Pigliate una respirazione profonda è pensate à cumu a luce brilla in a vostra mente, dendu una cunniscenza chjara chì vene da l'internu. Repetite l'esercitu di respirazione parechje volte. Avà imaginate a sfera chì scende versu a vostra gola. U chakra di a gola hè assuciatu cù a cumunicazione, cusì cum'è exhale, duvete visualizà onde di luce chì si movenu intornu à voi cum'è cerchi nantu à l'acqua. Quandu ripetite l'eserciziu, pensate à a bola di luce cum'è una stazione di trasmissione, mandendu è riceve missaghji è informazioni. Imagine chì a luce si move in u vostru pettu à u vostru chakra di u core. Quandu pigliate un respiru prufondu, pensate à questu cum'è una bola radiante d'amore chì u calore pudete sente cù tuttu u vostru esse. Lasciate chì l'onda d'energia calda è sublime lavatu nantu à tuttu l'Universu appare davanti à l'ochju di a vostra mente. Hè l'amore è a cumpassione, a più grande forza per u bè in u Cosmos. A luce deve avà scendendu versu a vostra zona di plexus solare. Mentre pigliate una respirazione profonda, imaginate u vostru campu di energia chì illumina tuttu ciò chì vi circundava. Mentre espirate, sentite l'energia luminosa espansione in tutte e direzzione. Mantene sta sensazione per parechji minuti prima di trasfurmà a bola di luce à l'abdomen inferiore induve si trova u chakra sacru. Stu chakra hè assuciatu cù l'energia sessuale è a motivazione. Mentre respira in a luce, sentite u so grande putere energizante; mentre respiri, sentite a so grande forza motrice. Move a luce à a basa di a spina, induve si trova u chakra, chì furnisce a persona cù energia chì hè utilizata per a guardia è a prutezzione fisica. Mentre inalate è espirate lentamente, imaginate a luce chì vi circonda cum'è una cunchiglia protettiva, creendu una sensazione di salvezza è sicurità. Dopu avè ripetutu l'eserciziu parechje volte, bassu a bola di luce à l'area situata trà i turmi. Respirate profondamente, sentendu u piacè di a vostra libertà di muvimentu è equilibriu. Chjamate l'imaghjini visuale di ballu senza inibizione o sliding nantu à una superficia ghiacciata. Avà move u lume ghjustu sottu à i vostri pedi. Pensate à questu cum'è una grande bola di spiaggia affundata in terra: pudete stà fermu è sicuru nantu à questu. Mentre inhaling è exhaling lentamente, mantene davanti à voi l'imaghjini visuale di una bola chì manda radiche luminose in terra, da induve pudete piglià l'energia di a Terra. Infine, imaginate a luce chì si move nantu à e gammi è u corpu, è poi sguassate per a cima di a testa. Mentre exhale, sentite a cascata di luce intornu à voi cum'è l'acqua da una funtana è immergete in terra à i vostri pedi. Repetite questu parechje volte, è u vostru corpu pare esse pienu di radiance. Prima di compie stu esercitu, pudete cunsulidà u so effettu benefizièvule equilibrendu i centri di forza chì avete appena attivatu. U simbulu di equilibriu hè una croce chjusa in un cercolu. U circhiu simbulizeghja a cumpleta è forma a cunchiglia esterna, mentri a croce equilatera rapprisenta l'aspettu di forza è forma tenuta in equilibriu perfettu. L'energia seguita u pensamentu, cusì visualizà una croce inscritta in un cercolu à ogni centru di putenza furnisce u risultatu desideratu. Stu simbulu pò esse creatu cù un fasciu imaginariu di luce. Partendu da a cima ("nord") disegna un circhiu di luce in u sensu orariu. Quandu a luce torna à u so puntu originale, tracciate una linea verticale (versu "sud"). Dopu seguitate u circhiu in senso antiorario à "est", tracciate una linea horizontale à "ovest", è da quì si move in senso orario di novu finu à chì a luce torna à "nord". L'ultimu passu di questu esercitu hè di visualizà un mantellu neru longu chì fala in terra. Imbulighjatevi in stu mantellu è mette u cappucciu. Stà cusì per uni pochi di sicondi, poi pigliate una respirazione profonda, alzate è stende bè. In questu esercitu, avete piazzatu a luce di a cuscenza in ognuna di i centri principali di u putere à turnu è pienu a vostra aura cù energia luminosa. Questu hè chjamatu stimulazione energetica di u corpu. Un mantellu nìvuru imaginariu à a fine di l'eserciziu ùn permettenu micca l'energia luminosa per sparghje. Stu esercitu deve esse fattu ogni ghjornu, se pussibule. Se tenete un registratore, pudete dictate a sequenza di l'azzioni à a cassette, lascendu dui o trè minuti di pausa trà e tappe per una seria di inhalazione è espirazioni. Allora pudete mette i vostri cuffie è fà l'eserciziu, cumpletamente rilassatu, senza esse distrattu da i ricordi di ciò chì deve fà dopu. Dopu qualchì ghjornu di stu travagliu cù i chakras, avete da cumincià à sviluppà a visione interna è l'audizione. Cume a vostra intuizione è a vostra sensibilità à l'umore di l'altri s'intensificanu, diventerai megliu à navigà in diverse situazioni. Pudete esse attiratu da certi rocci è arburi; avete da sviluppà una predisposizione à certi animali chì ùn avete micca prima. Pudete ancu truvà à circà aiutu è cunsiglii in i posti più inespettati. In a sucetà muderna, avemu sempre muvimenti: ci truvamu in un ambiente chì ùn hè micca sempre cumpatibile cù l'energia di u nostru corpu, o vene in cuntattu cù e persone chì anu un impattu negativu nantu à noi. Dunque, a capacità di prutezzione di l'aura da e cunsequenze indeserate è ancu dannusu di tali cuntatti diventa impurtante. Pudete amparà à rinfurzà è prutegge a vostra aura cù una tecnica sciamanica simplice. U putere di u vostru pensamentu creà un scudo protettivu invisibile intornu à voi. L'eserciziu seguente deve esse fattu ogni matina prima di inizià a vostra attività di ogni ghjornu. Hè ancu utile per praticà prima di situazioni ovviamente sfavorevoli. Rinforza a membrana di u corpu di l'energia è vi circonda cun un coconu protettivu. Qualchese influenza dannosa o pinsamenti ostili - chì, in essenza, sò schemi di energia - seranu simpricimenti riflesse da questa schermu è disperse in u spaziu. Pò esse paragunatu à u scudu di l'atmosfera di a terra, prutegge a superficia di a terra è i so abitanti. Esercitu 10 RINFORZATE E PROTEGE A VOSTRA AURA Siate cunfortu cù e vostre mani nantu à i ghjinochji. Chiudi l'ochji è rilassate mentre exhale lentamente l'aria da i vostri pulmoni è imagine chì a fatigue è a tensione scorri da i vostri gammi è si dissolve in a terra. Pigliate un respiru profunnu per trè cunti, spuntendu u to stomacu, dopu mantene a respirazione per trè seconde. Exhale in quattru cunti, tirà u to stomacu in più profonda. Pausa per quattru seconde prima di ripetiri u ciclu. Stu ciculu di respirazione ritmica (3-3-4-4) ùn solu calma a mente è rilassate u corpu, ma ancu rivitalizza u sistema energeticu cù un afflussu di energia vitale. Ricurdativi chì l'aria cuntene micca solu l'ossigenu necessariu per u corpu, ma ancu l'essenza di vita chì alimenta tuttu u sistema energeticu. Mentre inalate, visualisate l'energia chì esce da a terra è avvolge u vostru corpu da u fronte di i vostri pedi à a cima di a testa. Mantene l'energia quì mentre tene u vostru respiru, è mentre exhale, imaginate l'energia chì scorri da a spalle à i vostri pedi è torna in terra. Durante a pausa di quattru seconde prima di ripetiri u ciculu, imagine l'energia cum'è un stagnu d'acqua chjara è pulita. Cuntinuà l'eserciziu per parechji minuti finu à chì senti un surge di forza. Allora pruvate à vede l'aura intornu à voi cum'è un splendore caldu, uniforme. Imagine chì vi circonda cum'è a cunchiglia di un ovu enormu. Cù ogni exhalation, dirige u flussu di l'energia vitale à questa "shell" eterea. A membrana fina è trasparente diventa più forte è si trasforma in una cunchiglia solida, simile à u vetru bulletproof. Pudete vede chjaramente attraversu, ma vi prutege da qualsiasi colpi o influenze ostili. Dopu uni pochi exhalations, "dite" à l'aura chì hè fermamente sigillata. Dite à voce alta o mentalmente: "A mo aura hè chjusa". Cusì, compie a custruzzione di una cunchiglia protettiva per u vostru corpu di energia. Quandu andemu nantu à e nostre attività di ogni ghjornu, u nostru corpu fisicu hè gradualmente coperto di polvera è terra. Per a nostra propria salute è cunsulazione, avemu bisognu di bagnu regularmente. A nostra aura hè ancu affettata da l'ambiente è i campi energetichi creati da altri organismi. Questa energia straniera contamina l'aura cum'è u fumu di sigaretta, chì manghja in u tessulu è "sticks" à questu. L'Indiani americani avianu un metudu speciale per sguassà l'aura. Adupranu u fumu di erbe smoldering, chì penetrò in a cunchiglia di l'energia è pulita in modu efficace a "spurtezza" psichica. Stu metudu era chjamatu fumigazione. Per a fumigazione, a salvia era comunmente utilizata, cunsiderata da l'indi una pianta sacra, chì e so qualità spiciali l'anu più adattatu per a purificazione spirituale. U fumu di salvia smoldering dissipa l'energii negativi chì si mischianu cù l'aura umana. U fumu di u mirtu seccu di palude, una altra pianta sacra di l'Indiani Nordamericani, hà avutu un effettu rinfrescante nantu à l'aura. Pò esse paragunatu à l'effettu di aftershave o deodorant nantu à u corpu fisicu. U bedstraw giallu (Galium verum), nativu di Gran Bretagna è di l'Europa sittintriunali, hà qualità simili. Pudete ancu aduprà lavanda secca. Pudete fà una mansa di erbe fumiganti liendu un bedstraw giallu, uni pochi di steli di lavanda è foglie di salvia cù un filu regulare. L'Indiani facianu picculi, densi mazzi di erbe secche è i purtonu à un focu apertu. Quandu l'erba cuminciò à smolder, u fumu hè spargugliatu da i movimenti vigorosi di u fan di piuma. Invece, pudete aduprà una mistura per fumigazione. Mettite un paru di cucchiaini di salvia secca in polvere (dispunibule in farmacia) in una piccula ciotola ignifuga o un platu di metallu è sprinkle un pocu di lavanda secca nantu à a cima. Allora avete bisognu di partiti o un liggeru è un tipu di dispusitivu per disperse u fumu - ancu un cartone ordinariu farà. Più tardi spiegheraghju cumu fà un veru fan di piuma. Esercitu 11 PURIFICAZIONE AURA Scaldate a mistura in modu chì smolders bè. Pigliate una tazza o una mansa di erbe cù a manu manca, è poi cuminciate à disperse u fumu cù un fan di cartuni o piuma in l'altra manu. Prima dirige u fumu à u sternu (chakra di u core), dopu à u sopra - à u collu, a faccia è sopra a testa. Pigliate uni pochi di respiru in è fora, riempiendu i vostri pulmoni di fumu. U so aroma hè piacevule è crea una sensazione di freschezza. Allora dirige u fumu versu u stomacu è i gammi. Repetite sta prucedura quattru volte. Per fumigà una stanza, simpricimenti dirighje u fumu luntanu da voi, vultendu in u sensu orariu in modu chì si sparghje in ogni locu. Finitu a fumigazione, soffia un jet di fumu nantu à a testa, è dopu sottu à i pedi. A fumigazione deve precede ogni travagliu sciamanicu. Ùn hè menu impurtante chè lavà e mani prima di manghjà, duscia matina o bagnu di sera. Stu tipu di cura per u vostru corpu energeticu avarà un effettu benefizièvule è migliurà significativamente u vostru benessiri. Ogni volta chì meditate, è soprattuttu quandu pruvate à cambià u vostru livellu di cuscenza è sintonizza cù altre frequenze di vibrazioni energetiche, hè necessariu di "terra" à a fine di a prucedura per chì u vostru sistema energeticu torna à u mondu normale. di a vita di ogni ghjornu. Se ùn avete micca, l'energia eccessiva pò creà un sensu tempurale di disorientazione. Inoltre, sta energia pò influenzà à l'altri persone chì visitanu u locu di travagliu di u sciamanu prima di dissipa in u spaziu. A tecnica di terra hè coherente cù un principiu impurtante Native American: sempre lasciate u locu cum'è truvate. Anu strettu seguitu stu principiu; in i lochi frequentati da i sciamani indiani, pò esse difficiule di determinà chì a ghjente hà mai statu quì. Allora, mette in terra dopu ogni travagliu sciamanicu fendu l'eserciziu seguente. Esercitu 12 TERRA A manera più sèmplice à a terra si hè à sdraia nantu à u pianu, o in terra. Pone e mani palme in giù, rilassate è sentite in terra. Immaginate cumu l'eccessu di energia abbanduneghja e vostre mani è i pedi, si immerge in terra è torna à a so Fonte. Dopu qualchì seconde, pigliate una respirazione profonda, exhale è stende bè duie o trè volte. Alzate è move a vostra cuscenza à u vostru corpu fisicu. Visualizà u centru di u putere sottu à i vostri pedi chì vi arradicanu in terra. Pigliate un respiru è imagine cumu l'energia suscita da a terra à longu a "radica" di luce. Allora stampate duie volte cù ogni pede è dì à voce alta o mentalmente: "Ora sò arradicatu in a vita di ogni ghjornu, prutettu in modu sicuru da a mo energia è in cuntrollu cumpletu di mè stessu". Avà site in terra è equilibratu. U mo libru "The Way of the Shaman" descrive a struttura di u sistema energeticu umanu: u corpu fisicu hè circundatu da una cunchiglia di u corpu energeticu, custituitu da i più belli fibri di energia. I chakras citati prima sò i centri di putenza di u corpu energeticu; ponu esse paragunati cù l'organi internu di u corpu fisicu. U centru principale di u putere hè situatu in l'ombiccu. Hè quì chì site prima natu cum'è un esse vivente in u ventre di a vostra mamma. Da questu centru di putere, pudete liberà filamenti di energia luminosa, cum'è una spider spins a web and connects to other webs. L'eserciziu seguitu descrive a tecnica di prughjettazione di fibre energetiche. Esercitu 13 POWER FIBER PROJECTION Stand à una distanza di deci à dodici metri da un muru viotu. Sè vo site in una stanza grande, alluntanate i mobili chì impediscenu. Sè vo site fora di casa, assicuratevi chì ùn ci hè micca ostaculi trà voi è u muru. Custruite un suministru di vitalità ripetendu l'eserciziu di respirazione sciamanica per uni pochi di minuti. Allora imaginate un filu di luce chì esce da u vostru ombiccu. Mentally punta à u muru è pruvate à "vede" cumu u so finale oppostu hè attaccatu à a seccione di u muru à u livellu di u to pettu. L'imaginazione hè l'ochji di u sè oculatu. Ciò chì vedemu in l'ochju di a nostra mente hà a so propria realità. L'imaginazione attiva l'energia di a vita chì avete accumulatu, è perchè l'energia seguita u pensamentu, a mente subconsciente pò dirige. A fibra di l'energia esiste, sia a vemu o micca. A cunniscenza solida in questu casu dipende solu nantu à u sviluppu di i sensi è a percepzione cuscente. Utilizendu a fibra energetica cum'è una corda fina ma assai forte, "tirate" finu à u muru. Eseguite una seria di movimenti di afferramentu cù a manu diritta è avanza lentamente. Se vulete, pudete tuccà cù e duie mani. Duvete sentu chì a fibra invisibile vi sustene veramente è pigliate un pocu di u vostru pesu. Repetite l'esercitu nantu à a muntagna. Prughjettanu fibre d'energia da l'ombiccu à un spaziu specificu, è dopu, utilizendu un cordone invisibule per u sustegnu, tirate nantu à a pendenza. Truverete chì avete bisognu di menu sforzu chè cù un ascensore normale. Ùn vi preoccupate micca sè ùn senti micca una reazione prima. Fate qualcosa altru è repite l'eserciziu u ghjornu dopu. L'esperienza venerà se perseverete. È una cosa più: quandu fate l'eserciziu, ùn vi scurdate di assicurà chì nimu hè vicinu. E vostre attività necessitanu cunfortu cumpletu è focus. In questu esercitu, avete aduprà quattru cumpunenti necessarii per ogni travagliu sciamanicu: 1) forza di vita, dà energia; 2) una sustanza chì serve com'è cunduttore per questa energia; in questu casu - fibri di luce eterea; 3) a mente chì dà nascita à u pensamentu è forma l'intenzione. U sè oculatu, o mente subconscious, agisce nantu à l'istruzzioni ricevuti da a mente cuscente; 4) un spiritu individuali - una entità cuscente chì dirige u pensamentu è l'intenzione.

The Shaman Power Network
The Shaman Power Network
The Shaman Power Network
The Shaman Power Network The Shaman Power Network The Shaman Power Network



Home | Articles

January 19, 2025 19:07:37 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting