Oyun Lyudmila Kara-oolovna, sciamanu ereditariu Tuvan

Shaman Tuvan ereditario
Repubblica di Tyva
Hè natu l'11 d'ottobre di u 1956 in u paese di Azas, distrettu Todzhinsky, Tuva ASSR. Da parte di u babbu (Choldak-ool Kara-ool Kyrgysovich, natu in u 1933) in 1920-30. in u paese di Eilig-Khem, Ulug-Khem kozhuun, ci era un sciamanu chjamatu Sokpaashtai, chì era a bisnonna di L.K. Oiu. U nome Sokpaashtai vene da a parola Tuvan "soktaar", chì significa "picchi" in traduzzione, è dunque u so nome sciamanicu era Soktaar-kadai ("batte u tamburinu", "batte u tamburinu"). Mamma L.K. Oyun - Choldak-ool Chaizat Shagdyrovna (natu 1934) vene da u clan Ondar. U nomu di u so babbu era Ondar Shagdyr Samdanovich (natu 1906), era da a cità di Ustuu Ishkin di u Sut-Kholsky kozhuun. È u babbu di Ondar Shagdir Samdanovich era Choldak Boshka (hè u missiavu di L.K. Oyun). A moglia di Choldak Boshki era un shaman. U so nome era Ondar Dary Mynchaevna, è u nome sciamanicu Shokar-kadai o Shokar-shuvaganchy, da a parolla "shokar" - motley. Ella hà shamanizatu in l'anni 1930. in u paese di Kyzyl-Taiga di u Sut-Kholsky kozhuun.
OK. Oyun hà ricivutu una educazione pedagogica à l'Istitutu Statale Kyzyl (Facoltà di Filologia). Dopu avè graduatu da l'istitutu in u 1979 è finu à u 2000, hà travagliatu com'è maestru di a lingua russa è a literatura in una scola rurale, cum'è metodologu per u travagliu educativu.
Dapoi u 1993, dopu avè lettu i libri di K. Castaneda è M.B. Kenin-Lopsana, L.K. Oyun s'interessa à u shamanismu, ma ùn hà micca ancu imaginatu ch'ella diventerà più tardi un shaman.
À a mità di l'anni 1990. hà assistitu à corsi di massaggi, graduatu da u primu gradu di Reiki, era impegnata in ginnastica Wu-Shu.
In u vaghjimu di u 2000, u so maritu l'abbanduneghja per una altra donna. Hè difficiuli di rumpia, è à questu tempu principia à sente a voce di a so bisnonna, una sciamana. Hà un rigalu sciamanicu. Un annu dopu, L.K. Oyun diventa un studiente di u centru spirituale è educativu "Khattyg-Taiga", creatu da u Shaman Tuvan S.I. Kanchiyr-ool.
En mai 2001, elle a reçu une initiation du S.I. Kanchiyr-oola, è principia à travaglià cum'è shaman, in u centru di u so maestru.
Pocu prima di l'autodissoluzione di u Centru, da nuvembre 2001, L.K. Oyun cuntinuò a so attività sciamanica in l'urganizazione religiosa lucale Kyzyl di shamans "Adyg-Eeren" ("Spirit of the Bear"), sottu a guida di u presidente di sta sucetà K.T. Dopchun-ool. In u 2002, i so puesii dedicati à u tamburinu shaman sò publicati in a rivista lucali "Ene sozu".
In u 2004, hà participatu à u Cungressu Interdisciplinariu Scientificu è Pràticu Internaziunale "U Sacru attraversu l'Occhi di "Lay" è "Initiates", urganizatu da u gruppu di ricerca "Centru per u Studiu di u Sciamanismu è di l'Altri Credenze è Pratiche Tradizionali in u 2004". l'Istitutu di Etnologia è Antropologia. N.N. Miklukho-Maclay RAS. In u stessu annu, hà participatu à u travagliu di un gruppu shamanic in Vienna (Austria), guidatu da Paul Ukkusich. Seminari ripetuti à l'esteru: in Bielefeld, Germania (2003, 2004); in Bratislava, Slovacchia (2004, 2005); in Praga, Repubblica Ceca (2005, duie volte in 2007); in Varsavia, Pulonia (2008). In u 2007 hà participatu à u festival esoteric in Pilsen (Republica Ceca). In u stessu locu, parechji di i so articuli sò publicati in a rivista "Regeneration" (2007).
Attualmente, travaglia in a nova urganizazione di sciamani "Tos-Karak" ("Nine-eyed"), creatu da ella, cù u shaman Nadezhda Chimit-Dorzhuevna.
Vive in Kyzyl, Tyva.

Oyun Lyudmila Kara-oolovna, sciamanu ereditariu Tuvan
Oyun Lyudmila Kara-oolovna, sciamanu ereditariu Tuvan
Oyun Lyudmila Kara-oolovna, sciamanu ereditariu Tuvan
Oyun Lyudmila Kara-oolovna, sciamanu ereditariu Tuvan Oyun Lyudmila Kara-oolovna, sciamanu ereditariu Tuvan Oyun Lyudmila Kara-oolovna, sciamanu ereditariu Tuvan



Home | Articles

January 19, 2025 18:55:27 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting