U corpu di un sciamanu

DOUBLE
Cume avete travagliatu cù pacienza nantu à sè stessu per anni, a vostra identità cambia gradualmente. Sapete u vostru umore; i vostri prublemi sò trasfurmati cum'è a so apparenza apocalittica originale piglia una forma più umana. Diventate più creativo, più vicinu à l'energia di u corpu è i sogni. Sembra chì u vostru alleatu hè quasi sparitu; almenu ellu si prisenta in i vostri sogni in forme menu drammatiche. Calchì volta hà ancu una somiglianza à voi.
Sta trasfurmazioni (di voi in un alliatu è un alliatu in voi) predichendu in u mitu azteca di Tezcatlipoca hè u risultatu d'aumentà a congruenza è l'intera. U nome Tezcatlipoca significa "spechju fumante". L'aspettu specchiu di un alliatu hè spiegatu da u fattu chì riflette a faccia di quellu chì si batte cun ellu. Cusì, l'alliatu hè l'araldo di u doppiu - l'imaghjini di u vostru eternu, integrale "I", u corpu di sognu cù a vostra faccia.
Avà capite perchè a caccia è l'imaghjini di un guerrieru ghjucanu un rolu maiò in l'opere di parechji autori muderni chì scrivenu nantu à u sciamanisimu? L'attenzione particulari attualmente pagata à l'imaghjini di un guerrieru ùn hè micca cunnessu cù a storia; cum'è i sciamani è e culture indigene in generale ùn anu micca focu annantu à questu aspettu di a vita spirituale. Inoltre, u terminu "guerrieru" ùn hè mancu menzionatu in l'indexu di u travagliu fundamentale di Mircea Eliade "Shamanism"!
L'interessu subitu in l'imaghjini di u guerrieru hà più di fà cù u presente chè cù i tempi antichi. Quandu u mondu si move in u novu seculu, avete affruntatu più diversità di ciò chì i vostri parenti tribali avianu in i so gruppi etnici. Ùn campate più in una tribù etnicamente omogenea. A vostra cultura muderna hè assai più diversa di ciò chì puderete mai imaginà. Avete affruntà u prublema di trasfurmà u mondu in un paese assai grande senza mai amparà cumu cunvene cù l'altri. Semu incapaci di scappà di u razzisimu, a miseria, a paura di l'omosessualità, i danni ambientali, u crimine è altri prublemi. Nimu pò manighjà tanti di elli. Da quì a vostra fascinazione inconsciente per a guerra, cù u spiritu di un guerrieru.
Ma e manifestazioni esterne di a vostra situazione anu una essenza interna. Per esempiu, un sintimu di l'odiu razziale pò nasce solu in una persona chì internu si isola da e persone chì differenu da ellu in u culore di a pelle o qualchi caratteristiche naturali. I bianchi di discendenza europea anu bisognu di mantene a natura di quelli chì anu culunizatu. L'Americani ùn sò micca americani senza ricunnosce u spiritu nativu americanu; L'Australiani sò cum'è l'arburi senza radiche, senza cunnessione cù a vita aborigena. Sò un razzista involontariu s'ellu pigliate solu una parte di sè stessu. Pudete pruvà à scaccià l'altri fora di a vostra cuncepimentu di u mondu, ma cù a vostra ànima ùn puderà micca fà questu. Basta à pensà: l'Australiani anu datu solu pocu tempu à i indigeni u dirittu di votu, è parechji cusì chjamati muderni cunsidereghjanu sempre u sciamanisimu cum'è salvaggiu, è l'aborigeni per esse salvatichi. Questi preghjudizii creanu tensione in a sucità è una obsessione per a guerra è l'imaghjini di un guerrieru.
Quandu diventate più sàviu, truverete chì site assai più cunnessu cù e persone chì avete ripresu. I novi cunflitti ponu nasce in voi per via di quelli periodi di vita chì avete soppresso. Avete bisognu è sempre bisognu di l'imaghjini di un guerrieru, ma una volta chì scuntrà u vostru alliatu, uttene l'unità interna, è tandu pare chì l'imaghjini di un guerrieru era solu una tappa in a vostra vita. Forsi senza mancu nutà sta tappa, avete liberatu è cullighjate quelli cumpunenti di sè stessu, l'esistenza di quale in a vostra vita ùn avete mancu vulutu menziona prima.
Da issu puntu di vista novu, più avanzatu, a lotta contru à un alliatu era una lotta contru à sè stessu è contru à quella parte di a vostra cultura chì era ripresa. Avà chì a vostra fascinazione per a guerra hè diminuita, vi dumandate perchè l'altri sò cusì obsessionati cù prublemi di putere è autorità.
Quandu u vostru travagliu internu, a disciplina, u curagiu è a resilienza si trasformanu in un novu travagliu, truverete chì a vostra relazione cù u vostru mondu internu, chì riflette, hè diventata menu cunflittu è più armoniosa. In essenza, prima di capiscenu, avete principiatu à sviluppà un doppiu, è u vostru aspettu esternu cumencia à currisponde à l'internu.
A literatura cuntempuranea nantu à a cuscenza ùn hà micca datu abbastanza attenzione à u studiu di u doppiu, cusì aghju u piacè di fà cusì principiendu cù a natura sperimentale di u doppiu è e storie di u shaman-guru don Genaro.
DOUBLE È I SUE SIGNALI
Avete mai pensatu per quessa chì avete vistu un animale o una situazione strana in un sognu dopu chì un amicu vi hà disturbatu o qualcosa chì vi hà disturbatu à u travagliu? U puntu di vista di u sciamanu nantu à stu prucessu di sognu hè chì nè voi nè i vostri amichi sò elli stessi. Siete tutti o animali o mostri fabulosi. Quandu Don Juan fantasieghja è aiuta Castaneda à evoca l'imaghjini di i so amichi, tutti l'amichi di Castaneda appariscenu cum'è funghi, tigri o altri animali. Don Juan dice chì questi imagine rapprisentanu l'alliati di i vostri amichi.
In altri palori, i fantasii è i sogni di i vostri amichi sò una maghjina di a so natura, integrale ma micca integrata. Entra in u regnu di i sogni per sapè ciò chì succede veramente è ciò chì ùn succede micca in a realtà. In i sogni, vede i vostri amichi cum'è inconsciente, e so azzioni cuntrullate da prucessi secundarii in forma di simboli o figure fantasma.
In un certu sensu, sempre suspettate l'esistenza di forze nascoste daretu à e scene di a vita di ogni ghjornu. I sogni riflettenu aspetti rifiutati di a vita. Di solitu ùn avete micca focu annantu à questi aspetti - i parti rifiutati di sè stessu, l'aspetti camuffati di l'ambiente.
Tuttavia, pudete avè un amicu chì ferma ellu stessu in a vita di ogni ghjornu. Si cumporta abbastanza naturali è vi appare in i vostri sogni in persona. Castaneda, per esempiu, fù scunfittu per scopre chì unu di i so tutori shamanichi ùn li pareva micca in i so fantasie cum'è un simbulu. Genaro apparaît à Castaneda comme Genaro lui-même. Castaneda hè cusì stunatu chì don Juan prova di calmà, spieghendu: "Genaro hè avà u so propiu doppelgänger". Hè impussibile di dì s'ellu hè reale o micca, è ancu u doppelgänger di Genaro, dice don Juan, hè reale quant'è ellu. U doppelgänger di Genaro hè in fattu ellu stessu, è sta spiegazione deve basta.
Saria abbastanza s'è tù fussi un taoista praticante è illuminatu. Ma probabilmente identificate cù u tempu è u spaziu, u corpu fisicu è u mondu di a cultura occidentale. Quandu u sciamanu spiega chì Genaro hè reale è irreale, nè sognu nè realità, nè mortu nè vivu, ciò ch'ellu vole dì hè chì u stregone s'identifica cù u spiritu quant'è cù u mondu. Ùn ci hè più differenza trà i dui. Hè à tempu reale è irreale, è nè.
Se qualchissia hà un "I" sanu, u vede in e vostre fantasie è visioni cum'è ellu. Hè per quessa chì Genaro pare u listessu in u paese di i sogni chì in a strada. Cumu Genaro hè diventatu cusì ? Puderia esse solu cungruente. O hè statu in terapia per anni? O forse altri sciamani viaghjanu in mondi scurdati per truvà e parti rifiutate di a so ànima? O forse ellu hà ereditatu u spiritu sciamanicu è avà i so azzioni ùn sò micca contru à i so sentimenti?
In quantu à a terapia di prucessu, di solitu identificate cù i prucessi primari è ricusate i prucessi secundari. Crea barriere à e vostre esperienze secundarie. Sè vo site abusatu cum'è un zitellu, parte di a vostra anima di a zitiddina sò rifiutati è appare solu in i sogni. Se cum'è un adulescente avete a paura di esse bella, o si nimu vulia ballà cun voi, allora forsi l'adulescente hà lasciatu a vostra ànima cuscente è andatu in un altru mondu. Puderete esse partitu cù a vostra "natura animale" se e persone chì vi criàvanu anu paura di i so instinti.
In ogni casu, tuttu finisci cù u fattu chì ti spedisci in pezzi. Cum'è i sciamani anu scupertu, sti parti sò in l'infernu o mondi celesti. Avà hè ancu cunnisciutu ch'elli sò i parti rifiutati di u mumentu prisente. Appariscenu in i signali di u vostru corpu ancu s'ellu ùn site micca cunuscenza di elli è se l'altri ùn ponu micca capisce u significatu di i vostri signali doppiu, vale à dì, cumpurtamenti cù quale ùn avete micca identificatu.
Per esempiu, se a vostra zitiddina era difficiule, supprimerete i vostri instinti di zitelli, lagnate è lagnate invece di ghjucà. Se supprimete questi spunti, i vostri amichi diventanu imbarazzati è sognu di questi spunti cum'è imagine infantile chì ùn pensate micca chì site cunnessu. Dunque, pudete apparisce in i sogni di l'altri cum'è un zitellu, un elfo, un mostru, un omu d'affari, o un guru, secondu ciò chì rinunzià oghje.
I vostri sogni è i signali di u corpu vi danu una chance di truvà sè stessu. I sogni mostranu parti di u mondu chì pudete amparà à ricunnosce in sè stessu è i vostri amichi. Cunsiderate a pussibilità chì e vostre sperienze, fantasie, sonnii è sensazioni corpuscule - tutti l'aspettu di u corpu di sognu - sò specifichi di u tempu è di l'ambiente. In questu casu, a cuscenza significa micca solu u travagliu internu persunale, ma ancu u travagliu esternu. A cuscenza significa sveglià a vostra attenzione à u mondu intornu à voi.
Eccu un esempiu di cumu questu puderia travaglià. Amy è aghju decisu di sperimentà cù a nostra amica mutuale Rachel, cù u scopu di esse cumplettamente noi stessi. Ognunu di noi hà pigliatu nantu à noi stessi di ricunnosce è vive i nostri propri signali duali in u nostru corpu di sognu.
Quandu avemu principiatu l'esperimentu, Rachel si truvò flirting. Ella applicò a so seconda attenzione à sè stessu è si concentrava nantu à i signali chì li parevanu cusì cusì. Hà sperimentatu, flirtatu è hà fattu l'ochji nantu à mè. Intantu, Amy, chì studiava i so signali, hà trovu chì e so spalle si movevanu. Anch'ella hà utilizatu a so seconda attenzione, è tenendu sti muvimenti in a so mente, hà permessu di liberà. Elle suivit ses bras, qui essayaient de battre comme des ailes, et se transforma d'un coup en un oiseau sauvage. Ella gridava à Rachel per u so flirt, facennu tutti ridere. Eramu umani, ma pudemu ancu esse stati trè acelli di relazione.
Quandu avemu firmatu di ride, aghju pruvatu à capisce ciò chì m'era accadutu. Aghju nutatu ch'e aghju pruvatu à fà cum'è s'ellu nunda ùn m'importava. Tandu mi sò ritrovu à tirà u mio capu in e spalle è capitu chì e duie donne m’avianu spavintatu. Diventendu u mo doppelgänger, aghju fughjitu da i dui, dumandendu a prutezzione di i so putenzi. È simu scoppiati di novu à ride.
Quandu mi dumandu da ciò ch'e aghju scappatu, aghju ghjuntu à a cunclusione chì ùn era micca solu da a so forza, ma ancu da a mo propria debule. Mi sentu innecessariu, senza meritu di a so attenzione è aghju avutu a paura di vultà versu elli. Aghju pigliatu curagiu è li dumandò aiutu. Qualchì tempu dopu, e duie donne anu fattu u listessu. Intruducendu i nostri signali doppiu, avemu diventatu cungruenti in quellu mumentu. Avemu campatu a vita di i nostri gemelli.
CAMPI È PROJECZIONI
Puderete esse dumandate s'è vo prughjettate e vostre imagine internu nantu à i vostri amichi quandu sognu di elli. Iè, questu succede veramente ogni volta chì truvate un ughjettu esternu per appiccicà. Ma à u stessu tempu, a prughjezzione hè una idea generata principarmenti da a psiculugia di l'individuu, è u doppiu hè un cuncettu di campu. Se una certa maghjina esiste in u campu intornu à voi, allora voi, cum'è l'altri, truvate in i vostri sogni o sperienze. In altre parolle, i cuncetti di campu sò sperienze spartute. Sò un pruduttu di a vostra propria psiche è a psiche di quelli chì vi circundanu. Tuttavia, appartenenu à tuttu u campu.
U vostru doppiu pò avè certe coordenate in u tempu è u spaziu, ma per un observatore esternu, questu pò esse un fenomenu parapsicologicu. L'altri vi ponu vede in ogni locu di a Terra. Sì i sciamani sapianu a fisica, puderianu dì chì site sè stessu è ancu parte di u campu quantum globale.
U modu più faciule per sviluppà un doppiu hè attraversu i vostri sogni. In u vostru mondu imaginariu, pudete mette tutte e vostre parti. In quantu à a terapia di prucessu, vene à u doppiu attraversu a cuscenza di i prucessi secundarii, nutendu l'esperienze di sognu mentre site svegliu, sentendu è sperimentendu l'energia di l'impulsi è l'imaghjini finu à ch'elli diventanu voi. Ùn aspettate micca a notte per sognu. Fate in ogni mumentu è fate tuttu u tempu. Hè una materia di cuscenza in a sensazione, u muvimentu, a vista, l'audizione è e relazioni.
Prestate attenzione à cumu si pruvate d'agisce, poi avvisate s'ellu succede qualcosa d'altru, è se cusì, entra in questu. U prublema più grande hè di esce da u vostru vechju sistema di autodeterminazione è entre in u prucessu di sunnià, per dì cusì, per piantà u mondu. Quandu avete sviluppatu a cuscenza di e vostre sensazioni, permette à e vostre sensazioni corpuscule di guidà u vostru cumpurtamentu. Questu hè u sviluppu di u doppiu attraversu u sognu.
U menu chì site attaccatu à sè stessu, più dote e qualità di un maestru, un guru, persone attaccate à sè stessu. Li discrivi cum'è intelligenti, temuti è rispettati, amante è forti. Quandu vi sperienze queste cose stessu, indirectamente pensate à elli cum'è viaghji straordinarii. Ma mentre campate in u vostru corpu di sonniu, ùn vi sentite micca inspirante, ùn vi sentite micca assai forte. Ti senti solu bè quì è avà - cum'è in casa.
U doppiu diventa una realità per voi quandu vivi prucessi secundarii è superà dubbi è esitazioni. Pigliate a rispunsabilità è vive e vostre percepzioni è sperienze senza cura di ciò chì l'altri puderanu pensà.
FU TEMPU
Puderete esse fora di u tempu è ancu pare chì appare in dui posti à u stessu tempu. Don Juan spiega à Castaneda chì u guerrieru "fluid" ùn si cuncentra micca in u tempu ordinariu: ùn si senti micca un oggettu inanimatu. Solu tandu s’avvisa ch’ellu era in dui lochi à u stessu tempu. Era solu "accounting" chì ùn avia micca effettu nantu à ellu quandu hà agitu fluidu.
Don Juan dice chì per un guerrieru cum'è Genaro ci hè solu un prucessu. À un observatore esterno, pare chì u guerrieru hè in u centru di dui episodii diffirenti. U Guerrieru rimarca "chì hà avutu duie sperienze separate, assai più tardi".
Questa cunniscenza assai differenziata di a percepzioni hè più adattata à a psiculugia muderna chè à u sciamanisimu anticu. Questu ùn significa micca chì avemu principiatu avà à integrà sti mondi ? In ogni casu, un avvenimentu parapsicologicu pò esse vistu da dui punti di vista. L'avvenimenti magichi ponu esse sperimentati in almenu duie manere: da un observatore esterno è da un sciamanu chì vive in elli.
Cum'è un forasteru, vive in u tempu è u spaziu ordinariu, in un certu cuntestu suciale è cumunitariu. Ti cumportate cum'è l'altri. E vostre intenzioni è identità appartenenu à un tempu è locu. Quandu si vede i prucessi secundarii, perchè ùn site micca participatu à elli, vi parenu simbolicu, stranu è erronu. Percive i vostri azzioni cum'è qualcosa fora di u normale; violanu i normi generalmente accettati è ancu e lege di u tempu è di u spaziu. Cum'è un forasteru, crede chì sì o un guerrieru cù un corpu fisicu presente in questu locu è tempu, o una projezzione o una imaginazione di l'imaginazione.
Perchè agisce cum'è s'è vo avete vistu solu corpi "veri", pensate chì deve esse un spiritu chì pò esce da u vostru corpu è esse in dui posti à u stessu tempu. Hè per quessa Castaneda pensa chì hà vistu Genaro in un locu mentre Genaro era in un altru. Ellu suggerisce chì Genaro hà sviluppatu un doppelgänger. Se Castaneda era inseme cù Genaro in l'esperienza, s'ellu puderia participà è entra in u flussu di i sogni, capisce chì Genaro hè simplicemente reale, induve a so prisenza hè percepita.
Sè vo site in u vostru corpu di sognu, allora tuttu hè reale è senti chì a vita hè cum'è deve esse. Tuttavia, quandu vi sò in un statu nurmali di cuscenza, identificatu cù i vostri prucessi primariu è affari di u mondu di ogni ghjornu, vi sò scuncutu è maravigliatu chì certi di i vostri sònnii pari veru, è tandu li chjamanu synchronicities, o doppiu. In listessu modu, cunsiderà e persone cungruenti per esse sorcerers.
In una di e storie di Tales of Power, don Juan è Castaneda pruvate à ammuccià da un amicu di Castaneda chì vole scuntrà don Juan. Standing accantu à un uffiziu mudernu, Don Juan spinge Castaneda in u spinu trà l'omoplate, è Castaneda, spinning, mosche per l'uffiziu, u spaziu è u tempu. U scossa disoriente Castaneda à u puntu ch'ellu viaghja in u tempu è si ritrova à u mercatu u sabbatu scorsu, passendu à traversu i sceni accaduti tandu. Hè daveru osservà avvenimenti chì sò accaduti una settimana prima in un locu induve ùn era mai statu.
Forsi, secondu a lege di a fisica, viaghjà in u tempu pare improbabile. Dopu tuttu, l'antimateria hè listessa cum'è a materia ordinaria, solu esiste per un pocu tempu. Richard Feynman, un fisicu vincitore di u Premiu Nobel, hà sviluppatu una teoria di l'antimateria chì mi ricorda u doppelgänger di Don Juan. Feynman hà duie opzioni per ciò chì succede à un elettrone in un campu: opzioni per l'osservatori interni è esterni. Sicondu a versione esterna di a tiuria di Feynman, si crede chì quandu un elettrone entra in un campu magneticu, sò creati novi particeddi di materia. Un novu eltronu è u so gemellu appariscenu, u positronu, chì hà a carica opposta. In più, tutte e trè particelle: u vechju elettroni è u coppiu elettroni-positroni avanzanu in u tempu inseme finu à chì u positronu (o gemellu) eventualmente distrugge l'elettrone anticu uriginale in u campu. Intantu, u sicondu, novu, elettroni cuntinueghja à spustà fora di u campu magneticu. Nisunu avvistà, sicuru, chì questu l'elettrone differisce in ogni modu da l'uriginale. Queste apparizioni è sparizioni sò simili à a storia di l'assassiniu di u so doppiu è a reincarnazione sussegwenti.
Feynman hà ancu utilizatu a seconda opzione, pruvatu à spiegà ciò chì succede à l'elettrone originale senza accadimenti supplementari è annihilazione di particeddi. Hà apprufittatu di a pusizione di un observatore internu. Ellu disse chì u primu elettroni era fluidu. Invece di esse distruttu da u so alliatu, puderia diventà un guerrieru "fluidu", avvistà u disastru avvicinendu è cambià. Puderia diventà u so propiu doppelgänger è viaghjà in u tempu. Da questu puntu di vista, ùn avete micca bisognu di cuncetti cum'è materia è antimateria; simpricimenti assume chì un elettrone in un campu magneticu pò retrocede in u tempu è poi avanti di novu. L'elettrone diventa temporaneamente paranormale, vale à dì, liberu da u tempu è u spaziu.
Cusì, vultà in u tempu hè equivalente à a vita di l'antimateria in u mondu di a meccanica quantistica. Puderete o incuntrà in u vostru alleatu o esce da u tempu è diventate eternu. In a vita ordinaria, pudete sembrà sfarente, cum'è s'ellu facia parte di un misteriosu avvenimentu psichicu. Sì avete un doppiu è site un guerrieru chì seguita u vostru corpu di sognu, allora tali storie sò una cosa cumuna.
Vive in un corpu di sognu hè faciule, succede spontaneamente si avete u curagiu di seguità ciò chì senti è improvisà u prucessu di vita. Eppuru, per l'osservatore ordinariu, chì ùn sente micca u corpu di sognu è, per quessa, piglia una pusizioni esterna, tuttu ciò chì ùn currisponde micca à a realità generalmente accettata hè una azzione incomprensibile, di stregoneria è inspira timore.
L'uppurtunità di sperimentà cù u doppiu è andate fora di u tempu è di u spaziu, oltre i prucessi primari, hè quandu avete sensazioni inusual o quandu site chjappu in una situazione chì vi eccita. Situazioni stressanti, tense, difficili "divisu" in pezzi.
Pigliate, per esempiu, una caminata notturna per una strada di u boscu scuru o un spettaculu davanti à un grande publicu di persone. Queste azzioni vi dividenu in pezzi. Una parte hè identificata cù u vostru timore o spaventatu, l'altru hè assuciatu cù forze maligni imaginarii in u boscu o persone critiche. Naturalmente, vi dissociate è rinunzià u vostru forte latu malevule. U sciamanu focalizza a so seconda attenzione nantu à questu putere per sapè più nantu à questu. In ogni casu, una persona di colpu diventa cuscenza di sè stessu esistenu simultaneamente in duie forme: una vittima è una figura minaccia. Mentre chì u vostru sè ogni ghjornu si separa da e forze maligni, i sogni è i segnali gratuiti nantu à elli, l'autore perceptivu diventa duie parte, prima una è dopu l'altru. Cum'è un sciamanu, lasciate u mondu guidà. Rimani sè stessu finu à chì a paura nasce. Allora senti chì a paura, aduprate a vostra seconda attenzione, nota a minaccia, è cumportate imprevisible. Pudete diventà un mostru putente sè stessu è cumincià à ringhià. O pudete piglià à i vostri tacchi, lassendu u vostru corpu purtassi induve vulete. Un observatore esterno pò decide chì vi rompe e regule di u cumpurtamentu normale è pensate chì site sia sopraffattu da gioia, o follia, o sperienze paranormali.
Una volta aghju intesu una storia nantu à una cunvenzione di l'Associazione Americana per a Psicologia Umanistica. A riunione hè stata ospitata da Abe Maslow. Di colpu, sottu à a tavula à a quale Maslow era pusatu, anu vistu à Fritz Perls arrampicà: "Papà, ùn sia micca arrabbiatu cun mè, per piacè ùn sia micca arrabbiatu!" piagnutò Perls da u pianu, stringendu a gamba di Abe. Perls hà campatu a vita di u so doppelganger, seguitu a vuluntà di u so corpu di sognu. Tuttavia, u so rolu di zitellu pò ancu esse parti di l'atmosfera sottumessa in l'audienza.
Una grande folla di persone crea campi cumplessi. Forsi hè per quessa chì tendenu à evità e riunioni affollate; portanu fora aspetti di a vostra persunalità chì ùn vulete micca scopre in sè stessu.
Cumu a mo pratica hà dimustratu, i mori cascanu automaticamente in i so corpi di sognu è viaghjanu in u tempu è u spaziu. Eru cunvintu di questu mentre travaglia cù un cliente svizzeru. Era in Zurich in l'anni settanta, pochi ghjorni prima di a so morte. Ellu m'hà dettu ch'ellu era in Amburgo à un semaforu in una certa strada induve ci era un trafficu. Aghju chjamatu u mo amicu in Amburgo, è hà cunfirmatu chì, veramente, à quellu tempu, in una strada di solitu tranquilla, s'era furmatu un trafficu. Da u puntu di vista di un observatore fora, l'omu morente era in Amburgo è Zurich à u stessu tempu. Da u puntu di vista di u mortu, hà campatu in u so corpu di sognu. Un mumentu era cun mè, è u prossimu era in Amburgo.
I prucessi secundari, cum'è i sogni, ponu esse cunnessi à u mondu sanu. A vostra vita persunale ùn hè micca solu a vostra persunale. Da u puntu di vista di l'esternu, soffrenu di sonnii, prublemi di corpu, nevrosi, prublemi di relazione è prublemi di u mondu. Ma quandu si vede da l'internu, risulta chì site in ogni locu à u stessu tempu è avete l'uppurtunità di esce da u tempu è u spaziu è esse in ogni locu è in ogni mumentu.
U vostru modu di vita abituale hè assai prubabilmente luntanu da a strada di u core. Ti attira senza pietà cum'è un oggettu inanimatu. Luttete, spinghjendu inconscientemente, agisce cum'è s'è tù stassi determinendu u vostru propiu destinu. U percorsu di u core, però, hè illuminatu da u puntu di vista di u guerrieru. Quandu nasce qualcosa di novu, u guerrieru u rinforza, fucalizza, è si move fora di u locu prescrittu per evità u tempu, è possibbilmente a morte.
Sognu u vostru 'I'
Don Juan si riferisce à u travagliu di sviluppà u doppiu cum'è piantà u mondu, andendu oltre l'identità. Ellu dice chì u vostru sè ogni ghjornu sogna un doppiu. In ogni casu, quandu avete amparatu à sunnià u doppiu, cambiate locu, è u doppiu cumencia à sognu di u vostru "I". Tù stessu sì un sonniu : u doppiu vi sognu di listessa manera chì voi, secondu e vostre idee, u sognu.
Di solitu vi identificate cù u vostru sè ogni ghjornu, u vostru modu di vita abituale, perchè a vostra storia persunale è identità sò di grande impurtanza per voi. Ma più diventate cuscenti di i prucessi secundarii, u più prubabile di abbandunà a vostra identità nurmale. U mumentu chì fate questu, u vostru corpu di sognu diventa una realità chì pare chì sunnieghja u vostru mondu reale per esse cumpiendu.
Sapete chì u vostru corpu di sonniu, o u vostru doppelgänger, hè veramente criendu ciò chì percive cum'è a vita di ogni ghjornu, i prublemi è i sintomi di u corpu, perchè i prublemi di sognu quandu vi sò annoiati. Ùn avete micca altru modu per dichjarà quale site, salvu per pruvucà è limità à i trappuli di a vita di ogni ghjornu.
Carl Jung conta in a so autobiografia di scuntrà u so doppiu (questu hè accadutu pocu prima di a so morte):
"Aghju camminendu per a strada. U terrenu era collinare. U sole brillava è si vidia luntanu. Sò andatu à una piccula cappella di strada. A porta era socchiusa è aghju intrutu. Sorprendentemente, ùn ci era nè l'imaghjini di a Vergine Maria nè u crucifissu nantu à l'altare, ma solu i fiori scelti artu. Ma dopu aghju vistu chì in u pianu, davanti à l'altare, un yogi era pusatu di fronte à mè in a pusizione di lotus, immersa in una meditazione prufonda. Fighjendu più vicinu, aghju capitu di colpu chì avia a mo faccia. Mi svegliu spavintatu è pensu: "Iè, cusì hè quellu chì pensa à mè. Ellu vede un sognu, è quellu sognu sò mè ". Sapia chì quandu si sveglia, andaraghju.
Jung spiega chì u so sognu rapprisenta "u so inconsciente cum'è u creatore di a personalità sperimentale". Dice chì stu sognu hà dimustratu a reversibilità di a realità. Invece di vede a vita in termini di una identità nurmale, l'"ego", stu sognu mostra chì l'"ego" hè un sognu di l'inconsciente. Jung scrive: "A nostra esistenza inconsciente hè reale, mentre chì u mondu cuscente hè una spezia d'illusione chì, per un scopu definitu, si prisenta cum'è una realità, cum'è un sognu chì pare esse una realità finu à u svegliu ... Stu inconsciente. l'intera mi pari di esse u spiritu di tutti l'avvenimenti - biologichi è mentali.
Una guida spirituale, guidà l'iniziu spirituale di a vita, hè ciò chì diventate quandu vi identificate è entra in u prucessu secundariu. Allora site u vostru doppiu, u creatore di i sogni, a vita di u corpu, è avvenimenti mundiali senza cuntrollu. A guida spirituale di Jung, u vostru corpu di sognu, è u doppelgänger di u sciamanu sognu u mondu in u quale campemu tutti.
ESERCIZI
1. Chjodi l'ochji è imagine chì sò sognu di ognunu di i vostri amichi. Quale sò i vostri amichi ? Quale di elli appare in a so forma? Quale di elli sò animali, arburi, zitelli o dragoni ? Incoraggiali à sperimentà cum'è animali o altre imagine in i vostri sogni. Dopu à l'esperimentu, dumandate à quantu vicinu sò e vostre imagine à aspetti di a so persunità chì ùn anu micca pigliatu in seriu prima. Discutete cun elli cumu a vostra imaginazione hè un statu alteratu cumuni di a cuscenza chì avete ancu.
2. Sviluppà u vostru doppelgänger. Dumandate à un amicu per pusà cun voi, chjude l'ochji è sognu o imagine quale site veramente. Avà, cum'è un esperimentu, pruvate à diventà u caratteru chì ellu hà imaginatu per esse. Discutete dopu, quantu hè vicinu a visione di u vostru amicu si adatta à u vostru core, quantu hè a so visione à ciò chì manca in a vostra relazione?
3. Sviluppà u vostru doppelgänger in publicu. Chì tippu di situazioni esterne o di campi vi dispiace, causanu emozioni negattivi? Ricreate circustanze esterne in a vostra imaginazione o cù l'aiutu di l'amici. Avà nutate cumu pruvate à cumportà è ancu nutate ciò chì i sentimenti chì rifiutate. Invece di permette à sti sentimenti di guidà in un statu di incongruenza, lasciate muvimenti: parlà, ballà o canta. Entra in u vostru corpu di sognu è ghjucà una parte in questu campu. Forsi stu rolu hè in qualchì modu necessariu per ognunu di noi? Installa questu è pratica ogni volta chì site in publicu.

U corpu di un sciamanu
U corpu di un sciamanu
U corpu di un sciamanu
U corpu di un sciamanu U corpu di un sciamanu U corpu di un sciamanu



Home | Articles

January 19, 2025 18:54:45 +0200 GMT
0.007 sec.

Free Web Hosting