U misteru di l'essere umanu - Part Two

Trè "I" (AUMAKUA, UGANE è UGINIPILI)
A mente umana hè assai limitata. Prima, cum'è studii di i medichi anu dimustratu, u cervellu umanu travaglia solu à u 3%, mentre chì u 97% hè assolutamente liberu. Ma ci hè ancu a spina, chì compie funzioni completamente diverse, una di quale hè a memoria di u corpu. I prufessori di medicina è i scientisti neurochirurgichi ùn ponu micca sempre risposte precise induve esattamente l'infurmazioni sò almacenate, tante intervenzioni neurochirurgiche finiscinu assai male per i pazienti. Una persona o mori nantu à a tavula operatore o resta invalidata per u restu di a so vita. E pensu chì a medicina hà da piglià assai tempu per studià bè e funzioni di u cervellu umanu. i materialisti ùn ricunnosce micca l'esistenza di a natura spirituale di l'omu, u so Principiu Divinu. Stu Divinu Beginning (anima) hè una superconsciousness, questi sò i stessi + 24, + 12, + 6 è + 3 in a scala di John Lilly. Ma ci hè un altru principiu (corpu + instincts), u latu scuru di a natura umana, u so "I" più bassu - u subconscious, u repository di teme, malatie è cumplessi (sicondu a scala Lilly -24, -12, -6, è -3).
Trà sti dui principii opposti, u "I" Superiore (Spiritu) è u "I" Inferjuri (instincts animali), superconsciousness è subconsciousness, ci hè u Mediu "I" - cuscenza (mente). L'omu hè un microcosmu è in questu, cum'è in tuttu l'Universu, ci sò TRE "Selves" à u stessu tempu - Spiritu, Mente è Corpu. Parlanu di certi pirsuni, fighjate quantu hè armoniu, tuttu questu hè perchè un tali individuu hà TRE "I" chì sò coordinati. Ma in l'eventu chì unu di questi "I" cumencia à "swing right", ci hè un fallimentu in u biocomputer umanu, allora l'individuu diventa irritable è aggressivu. Per familiarizà più cumpletamente cù l'interazzione di sti trè cumpunenti, duvete piglià un ochju più attentu à e funzioni di ognuna di elli separatamente.
"I" più altu - superconsciousness - spiritu individuale - PARAMATMA - guardianu di l'infurmazioni nantu à l'incarnazioni passate - diu individuale - Guardian Angel, etc.
U mediu "I" - cuscenza - raghjoni - intellettu, etc.
U più bassu "I" - u subconscious - a natura animale - instincts - u Demon Tempter - a memoria di u corpu - u repository di teme è cumplessi.

Questi TRE "Selves" esistenu à diversi livelli di l'universu (in diversi piani), chì sò invisibili à l'ochju umanu. Ma in ogni modu, l'esistenza di sti "I" invisibili hè mintuatu in l'antichi papiri egiziani, è in l'insignamenti di a Kabbalah, è in i Vedas, è in parechji altri insignamenti è trattati religiosi. Ma più chjaramente l'insignamentu nantu à i TRE "Selves" di una persona pò esse vistu in a cunniscenza di i shamans hawaiani (kahuns), chì anu amparatu cumu influenzà questi INIZI, è cù u so aiutu per curà e malatie incurabili, camminate nantu à lava vulcanica calda. , impediscenu avvenimenti negativi, etc.
Max Freedom Long, autore di The Magic of Miracles , hè probabilmente unu di i primi bianchi chì, à u principiu di u XXu seculu, hà pruvatu à svelà i misteri di a magia kahoon. A cunniscenza ch'ellu hà ricevutu da i so osservazioni persunali l'hà furzatu à ricunsiderà tutte e so pusizioni di vita. M. F. Long hà pruvatu à rapprisintà a cunniscenza di i kahuns nantu à a struttura di l'essere umanu in parechji diagrammi, unu di i quali cunsideremu in detail per avè una idea apprussimativa di a cunniscenza esoterica di i shamani hawaiani ( Daraghju spiegazioni persunali in parentesi per chì avete una idea chjara di l'insignamenti di i kahuns).
A è B sò i corpi fantasmali di l'Sì Superiore, in quale ci hè un coppiu cunnessu di Spiriti Parenti cunscienti - maschile è femina (sicondu i kahunas, tutti i TRÈ "Selves" anu corpi fantasma chì sò diffirenti di corpi organici).
B - sicondu a tiurìa di Huna (magia di kahuns), tutti i "Selves" Superiori eranu in qualchi modu misteriosu vicinu à l'altri, ancu s'ellu à u stessu tempu conservavanu a so indipendenza è a so personalità (individualità). Siccomu una persona ùn hè micca capaci di svelà i misteri di l'Età Superiore, sti dichjarazioni appartenenu à u regnu di cungettura.
G - a linea punteggiata denota un cordone o filu da a materia di un corpu fantasma chì cunnetta u "I" Inferjuri cù u Superiore. Una forza di vita pò scorri longu stu filu, purtendu nantu à e so onda i formi di pensamentu di preghiere (up) è e forme di pensamentu di stampi cristallizzati di u futuru, o missaghji da l'Stru superiore, suggerimenti, idee (down). U filu, chjamatu "luce", simbulizeghja u "caminu" chì cunnetta i pirsunalità inferjuri cù l'Alti. Se a culpabilità è l'altri cumplessi (ignuranza) facenu impussibile di trasmette l'infurmazioni nantu à stu filu, questu significa chì a "strada" hè "bloccata" (Una persona "civilizzata" muderna hà un bloccu per via di atti ignoranti, cunsumu di carne, droghe). è alcolu , attività sessuale promiscuous, etc. In ogni casu, l'Strumentu Superiore cuntrolla constantemente l'individuu, perchè hè un diu persunale, un spiritu parentale - AUMAKUA - questu hè chjamatu u Self Superiore di u kahuna).
D - u corpu fantasma di u Mediu "I" (cuscenza) hè cunnessu cù u corpu fantasma di u Lower "I" (inconsciente), è u so simbulu hè un halo intornu à a testa, chì deve esse cunsideratu u centru di a cuscenza (U L'imaghjini di un halo intornu à a testa hè un colpu caratteristicu nantu à a faccia di i santi ortodossi - questu hè un simbulu di santità è una grande mente. I shamans hawaiani chjamanu u Mediu "I" UGANE è li dete funzioni intermediari).
E - a linea di punti in questu locu mostra chì u "I" Inferjuri è Mediu sò constantemente cunnessi cù u so centru di a cuscenza è scambià forme di pensamentu cun ellu, furmatu in u prucessu di pensà, ricurdà, percepzioni mentale. U locu principalu di stu scambiu pare esse in u cervu inferjuri (Cusì u Mediu Self (Hawaiian UGANE) è u Lower Self (Hawaiian UGINIPILI) travaglianu in stretta cooperazione, cusì solu UGANE (cuscenza) puderà piantà l'impulsivu UGINIPILI ( istinti è i desideri.
F - una linea punteggiata chì delinea a figura di una persona, denota u corpu fantasma di u "I" Inferjuri. Hà e stesse dimensioni cum'è u corpu fisicu di una persona è u permea in tuttu è attraversu, in qualchì modu duplicà ogni tissutu fisicu è ogni cellula in a so sustanza invisibile (In più, dopu a morte di u corpu fisicu, stu corpu (astrale) diventa spessu un fantasma è si gira per un bellu pezzu).Terra).
Z - u corpu fisicu (Hawaiian KINO), chì serve durante a vita cum'è una dimora per duie ànime umane inferiori (UGANE è UGINIPILI) in i so corpi fantasma.
È - un ovale di linee rotte significa un campu magneticu chì nasce per a presenza di forza di vita elettrica in u corpu fisicu è fantasma. Hè cunnisciutu chì stu campu hà un voluminu assai più grande di u corpu, ma cum'è si alluntanassi da u corpu, si debilita significativamente (l'occultisti chjamanu stu campu AURA o ovu còsmicu).
M - trà una persona è altre persone o ogetti cù quale hà mai trattatu, ci sò assai fili fantasma invisibili. Avemu vistu quì un tali filu chì culliga una persona cù altri individui (K). Se una sustanza densa (L) hè in u percorsu di u filu fantasma, sta sustanza pò interferiscenu cù u cuntattu è ancu rompe u filu magre. Longu à u filu (M) durante a trasmissioni o ricivutu di missaghji telepathic, osservazioni, oltri mentre leghje i pinsamenti di l'altri populi, u pensamentu forme "natari" è a forza di vita (Hawaiian MANA) flussi.
I kahunas hawaiani anu risoltu u misteru di l'urìgine di e paure è e malatie. Tuttu vene da u fattu chì u timore o a malatia si sneaks in u subconsciousu di l'individuu bypassendu a cuscenza (UGANE), cusì a cuscenza hè un filtru d'infurmazioni, ma micca un repository, perchè tutte l'infurmazioni sò guardati in u subconscious (Uginipili) di l'individuu. Hè nutate ancu chì i kahunas anu cridutu chì hè difficiule per una persona per rializà bè u so Higher Self (AUMAKUA), per quessa, qualsiasi argumenti nantu à a forma è e funzioni di l'Onnipotente sò solu teorii.
Curiosamente, in i nomi hawaiani stessi, ci hè una pista per i TRE "Selves" di l'individuu.
AUMAKUA (Sì superiore). In questa parola, AU significa "I", è ancu "un periudu di tempu", "marea di l'acqua", etc. MA significa "intwinning" cum'è una vigna. KUA hè u locu più altu in a zona - per esempiu, a cima di una muntagna. A cumminazzioni di e radiche MACUA hè l'imaghjini di a coppia parenti. Cusì AUMAKUA hè decifratu cum'è "senior parental self degnu di fiducia assoluta". AKUA hè ancu traduttu cum'è "dieu" (u più altu esse). Esse in un stadiu più altu di u sviluppu (u mondu divinu) era chjamatu AKUA AUMAKUA da u kahuna.
UGANE (Medium "I"). I kahoons anu cunsideratu chì l'autore mediu hà più capacità innate di quelli di ragiunamentu induttivi. UGANE era cunsideratu un invitatu in a casa di u corpu, un mentor, patronu è cunsiglieru. La radice U (AU) significa "I"; GA hè un canale d'apertura o di l'acqua, chì hè per quessa chì u Self Mediu pò riceve è purtà a forza di vita creata da u Self Lower; NON significa parlà o bisbigliare. Hè a capacità di pensà è di trasmette pinsamenti (per parlà) chì distingue una persona da u restu di u mondu animali.
Uginipili (Inferiore "I"). A radica U (AU) si trova in tutte e trè parole hawaiane, significa "I", i.e. spiritu, anima, essenza, entità indipendente. UGI - sta cunnessione radicali significa un velu, pelle o coperta. Questa hè una cunchiglia, una prutezzione di i so inferjuri, sia in forma di corpu fisicu è di corpi fantasma. GINI - significa qualcosa fina è elastica. U sicondu significatu di GINI hè di aderisce à qualcosa, cum'è i frammenti di u corpu fantasma di u Self Lower si attaccanu à e persone è l'uggetti chì entranu in cuntattu. Un altru significatu di PILI hè unisce à qualchissia, accumpagna à qualchissia, quandu una descrizzione spressiva è senza ambiguità di a relazione trà u "I" Bassu è Mediu. Uginipili hè un servitore di UGAN, chì hè per quessa chì unu deve frenà u so principiu impulsivu (emozioni) in modu chì a mente cuntrolla i sentimenti è i desideri, è micca vice versa, perchè a lussuria (i desideri passionati) hè spessu a causa di a degradazione morale è di disordini mentali.
AUMAKUA (Higher "I") praticamenti ùn participa micca in u ghjocu di i dui "I" più bassi (cuscenza è instincts), solu osserva è in certi casi aiuta l'individuu, ma solu quandu a persona stessu dumanda à Diu per aiutu. Kahunas hà ancu determinatu chì tutti i THREE "Selves" irradianu energia (HAwaiian MANA), in più: AUMAKUA irradia una forza di vita d'alta tensione chì pò causà guariscenza miraculosa di u corpu (cambià istantaneamente i tessuti di u corpu fisicu) è esse a causa di l'altri ". fenomeni fisichi" in relazione à e zoni di fenomeni parapsicologichi; UGANE radiates una forza di vita media voltage chì hè utilizatu in u prucessu di pensà; Uginipili irradia una forza di vita di bassa tensione, sta energia "corre" longu un filu fantasma, purtendu cun ella forme di pensamentu è preghiere À AUMAKUA. U bassu voltage arricchisce AUMAKUA cù a riserva di putere chì hà bisognu per risponde immediatamente à e dumande di e persone chì pricanu per a guariscenza.
Quandu una persona dice "I", prova à identificà u so corpu fisicu cù sta parolla, scurdendu chì una persona ùn hè micca un corpu, ùn hè micca una mente è ùn hè micca un spiritu, hè una cumminazione di parechji elementi, è u corpu hè solu un falsu "I". Questu hè ciò chì a Bhagavad Gita (3.27) dice nantu à questu:
"L'ànima, sbulicata da l'influenza di l'ego falsu, si cunsidereghja cum'è attività chì sò veramente realizate da i trè modi di a natura materiale".
Grazie à a cunniscenza Vedic, i seguenti ponu esse determinati, l'Universu hè riflessu in ogni persona, perchè. hè un microcosmu in u macrocosmu. Ma l'energii di a materia illusoria (GUNA) agisce nantu à a natura umana: TAMO-GUNA (u modu di ignuranza) afecta u corpu fisicu; RAJO-GUNA (a guna di passione) affetta l'instincts (inferiore "I"); SATTAVA-GUNA (guna di virtù) influenza a cuscenza (Middle "I"). È solu u Spìritu (u Higher "I") ùn hè micca sottu à l'influenza di sti trè gunas, postu chì hè AUMAKUA - "l'anzianu parentale "I", degnu di fiducia assoluta. U "I" Superiore (Spiritu) praticamenti ùn participa micca à a "lutta per u putere" di u "I" inferjuri, perchè U spiritu hè superiore à a natura materiale.
"U spiritu chjusu in u corpu, u pruprietariu di a cità-corpu, ùn faci micca azzioni, nè induce a ghjente à agisce è ùn crea micca i frutti di l'azzioni. Tuttu chistu hè fattu da i modi di a natura materiale ". (Bhagavad Gita 5.14)
UGANE (Middle "I") hè un cunsigliu è gestore di l'affari, per quessa chì una persona rializeghja certi azzioni da a purità di i pinsamenti. Una persona cun alta intelligenza ùn si trasformerà mai in una bestia (per esempiu, Robinson Crusoe). Hè per quessa chì i pinsamenti sò capaci di cuntrullà i desideri.
Uginipili (inferiore "I") hè un picculu animali chì campa in ogni individuu, vole manghjà, dorme, cazzo, hà paura, si rallegra, pienghje, in altri palori, questu hè una criatura sensitiva. Hè UGINIPILI chì hè rispunsevuli di a memoria di u corpu, hè un tipu di repository di diversi infurmazioni, cumplessi persunali, teme è malatie sò cullucati quì. Comu hè statu scrittu sopra, u corpu ghostly di UGINIPILI duplicà ogni cellula di l'urganismu fisicu, cusì a malatia si prisenta prima in u corpu ghostly di u Self Lower, è solu dopu si manifesta in u corpu fisicu. Comu regula, i sorcerers è i maghi neri mandanu i so incantesimi d'amore, dannu è malu ochju à l'UGINIPIL di a vittima, è per un bellu pezzu ùn pò micca capisce cumu era chì ellu, "l'altu intellettuale", era incantatu o jinxed. L'arnesi è i metudi di a magia negra sò piuttostu primitivi, ma l'effettu di l'incantesimi è i maledizioni hè assai cunvince, è quì, in regula, Uginipili soffre, perchè. hè u "I" inferiore chì prima piglia u "colpu nantu à sè stessu".
In quantu à UGANE (Middle "I"), hè ogni ghjornu sottumessu à l'attaccu, tk. una avalanche di infurmazione casca in permanenza nantu à a cuscenza individuale di una persona civilizzata, chì UGANE, s'ellu piace o micca, passa per ellu stessu. Infurmazioni innecessarii Middle "I" getta da parte, magazzini infurmazione nova è utile in cuscenza è subconsciousness. Ma à u listessu tempu, ci hè pressione nantu à a mente (UGANE), da radiu, televisione, Internet, vechji è novi cunniscenza, parenti, etc.
Nantu à u campu di battaglia di Kurukshetra, un devotu di u Signore Arjuna parla à Sri Krishna (vede Bhagavad-gita 6.34): "A mente hè inquieta, viulente, testarda è assai forte, O Krishna, è per sottumette, pensu, hè più difficiule. chè di cuntrullà u ventu ".
UGANE hè veramente una particella incontrollata di l'essenza umana, se un individuu indulge i so desideri, abitudini è addictions. Ùn hè per nunda chì Sri Krishna hà parlatu à u so devotu (bhakta) Arjuna prima di a battaglia tali parolle: "Per quellu chì hà cunquistatu a mente, hè u megliu amicu. Ma per quellu chì ùn hà micca pussutu fà questu, a so mente ferma u più grande nemicu "(Bhagavad-Gita 6. 6).
Allora, u compitu più impurtante di ogni individuu hè di curb a so cuscenza (UGANE) per avanzà in u so auto-sviluppu è ùn cascà micca sottu à l'influenza di u GUN di a natura materiale. Hè interessante chì "guna" hè traduttu da u sànscritu cum'è "corda", chì significa chì una persona hè ligata da i "cordi" di l'illusione (MAYA), è solu per cunquistà a so cuscenza hè una persona capace di scappà da a prigiò materiale.
Parechje di noi sò familiarizati cù u termu indù "karma", ma a maiò parte di noi significheghja u destinu per questa parolla, è questu ùn hè micca cusì, perchè. "karma" hè traduttu da u sanscritu cum'è "azione". Karma hè e cunsequenze per l'azzioni impegnati (peccatu o ghjustu), si manifesta in a vita di ogni individuu, è per quessa nunda in a nostra vita passa per casu, ma hè solu causatu da e nostre azzioni in questa vita è incarnazioni passate. Cusì ùn ci hè micca bisognu di lagnà di a vostra situazione finanziaria, i vostri prublemi è i difetti, tuttu questu, è ancu di virtù cù virtù, avete guadagnatu sè stessu (a), è solu pudete aiutà à curbing i vostri pinsamenti è sentimenti, è vultendu à à u vostru Sé Superiore (AUMAKUA). AUMAKUA (Spiritu) hè indipendente da u corpu, i desideri è a mente, perchè HE hè a causa di l'attività vitale di ogni esseru vivu, per ellu ùn ci hè nè vita nè morte, perchè hè a Prima Causa Divina.
Quandu u corpu fisicu hè esauritu è u UGINIPILI (Lower Self) ùn pò più "invià" bassu-livellu energia upwards, allura, più prubabile, u filu ghostly culligamentu AUMAKUA (Sei Superiore) cù UGINIPILI rutti. Allora u corpu fisicu mori, è UGANE (Middle "I") è UGINIPILI cuntinueghjanu à campà in i so corpi ghostly, ma digià indipindentamente di l'altri. I fantasmi in i cimiteri ùn sò più chè l'UGINIPILI di i morti, chì sò sempre "attaccati" à a so carne. I kahunas hawaiani anu cridutu chì dopu à a morte di u corpu fisicu, u Self Lower hè diventatu u Mediu Self, è u Middle Self andò à i regni più alti. I kahunas ùn sapianu nunda di reincarnazioni è karma, ma anu pruvatu à attribuisce à l'"I" umanu una certa evoluzione spirituale, da più bassa à più alta, da materia à Spiritu. Sicondu l'idee di i kahuns, tutti l'AUMAKUA individuali eranu in qualchì modu cunnessi cù l'altri. Per mezu di sta cunnessione, a cumunicazione telepatica si faci.
Telepatia significa "sentimentu luntanu". U significatu di sta parolla indica chì un individuu hè capaci di sente ciò chì un altru individuu sente, ancu s'ellu hè luntanu da u primu. Eccu un esempiu di un fenomenu telepaticu: "Un ingegnere hà dettu chì a so mamma hà pensatu naturali chì tutti i membri di a so famiglia eranu telepati. Quandu hà mandatu i zitelli à a tenda, sapianu chì puderia mandà una dumanda telepatica per cumprà qualcosa chì hà scurdatu di mette nantu à a lista. Sò abituati. In verità, ùn anu mai fattu l'errore di purtà in casa ciò chì vulia aghjunghje à a lista ... "

U misteru di l'essere umanu - Part Two
U misteru di l'essere umanu - Part Two
U misteru di l'essere umanu - Part Two
U misteru di l'essere umanu - Part Two U misteru di l'essere umanu - Part Two U misteru di l'essere umanu - Part Two



Home | Articles

January 19, 2025 19:04:36 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting