Itelmen ereditaria clarividente è guaritore
regione di Kamchatka
Natu in l'anni 1950. in u paese naziunale Kovran. Da u latu di a mamma, ci eranu sciamani è persone sapiente in a famiglia. A so mamma puderia guarisce e persone, esorcizà i spiriti maligni, pussede a clarividenza.
E capacità spiciali cuminciaru à manifestassi in a zitiddina, ma nantu à u so rigalu cum'è guaritore O.F. Zaporotskaya hà scupertu quandu era in l'uspidale. Allora, una donna anziana coreana li disse: "Avete bisognu di inizià u sciamanisimu, altrimenti morirete". In ogni casu, ùn si cunsiderà micca un sciamanu è dice chì u so "terzu ochju" hà apertu dopu ... battesimu in 1991. Dopu quì, hà cuminciatu à vede l'organi affettati da a malatia.
In u 1999, hà participatu à u Cungressu Internaziunale "Shamanism è altre credenze è pratiche tradiziunali", urganizatu da l'Istitutu di Etnologia è Antropologia. N.N.Miklukho-Maclay di l'Academia Russa di Scienze in a regione di Mosca.
O.F. Zaporotskaya hè cunnisciutu in tuttu Kamchatka. Ci era casi chì ancu a polizia si vultò à ella per e persone mancanti è i criminali chì fughjenu da e zone di prigiò.
Finu à a mità di l'anni 1990. campava in paese Kovran, regione Kamchatka, poi si trasfirìu à u paese. Ust-Khairyuzovo (20 km da Kovran).
Home | Articles
January 19, 2025 18:57:37 +0200 GMT
0.007 sec.