Zayany

1-5. U celu hè u mondu di i spiriti, chjamatu Zayans (da "zayaa" - una bona parte) - non-senders of destin. Sò guidati da Sakhiusy - Forza - i guardiani di i punti cardinali. I grandi divinità sciamaniche sò ancu venerati da parechje altre religioni. In u Buddhismu Tibetanu, sò chjamati dokshins - formidabili guardiani di l'insignamenti. I spiriti di sti celi sò in u cuntattu più strettu cù u mondu umanu è altri mondi di l'universu (semidii, dimònii, animali è martiri infernali). A cuscenza di sti criaturi ùn hè micca carica di rigidità è stereotipi. Sò capaci di cuntrullà facilmente e so emozioni, dimustrendu sentimenti opposti per u stessu ughjettu. Pieni di gioia, percepiscenu ogni mumentu di a vita cum'è un ghjocu eccitante. Zayans sò capaci di influenzà a mente di una persona, suggerendu à ellu u trenu currettu di pensamentu per a so situazione di vita, è prutegge da l'ipnosi prodotta da i dimònii. "Un anghjulu hè volatu" - questu hè spessu dettu quandu un tali spiritu vene, copre e persone prisenti cù u so campu di energia, è ferma a conversazione senza sensu o scandalu eccitati da spiriti impuri. A capacità di influenzallu nantu à l'ànima di e persone hè assai grande. Sò abbastanza capaci di suscitarà o piantà in una persona un desideriu forte è stabile per qualcosa. Per attivà in una certa manera i canali di energia in u corpu umanu, li dà diverse capacità. Furnisce ogni talentu, salute è regulazione di a vita hè u so "travagliu". Aghjunghjenu a ghjente cum'è una lezione, una ricumpensa o una punizione per l'azzioni dannusu. Fighjendu nantu à l'educazione di a qualità umana, anu ancu agisce cum'è protettori è aiutanti in tutte e cose di i credenti di a tradizione spirituale à quale appartenenu.
Tesse u tappettu di i destini umani hè u so ghjocu preferitu. L'omu hè natu in stu mondu cun un rolu prescrittu per ghjucà in tutta a so vita. Hè assai difficiuli di cambià u so destinu, è senza a cunniscenza di i so patroni celesti hè impussibile. Quellu chì resiste cù dignità i prucessi chì li offre u destinu, evita u destinu di a rinascita in i mondi più bassi, è s'alza à i più alti.
A regula principale di stu ghjocu hè di trattà una persona da una attitudine troppu seria à a realità. U sintimu di l'impurtanza di sè stessu, chì tradiziunale culuri ogni attività umana, hè un scopu predilettu di i Zayans. A forza di una persona hè infinitamente chjuca in paragone cù a forza di u spiritu di u destinu. Una persona pò risolve i so prublemi urgenti cù i so sforzi, è pò ancu fà una dumanda à u celu. U celu l'imbarazza direttamente o indirettamente, cunfruntendu cù una cunniscenza di a so debulezza è limitazioni. Cusì, esse disappointed in a so capacità, una persona hà l'uppurtunità di esse disappuntu in u sensu di u so significatu propiu, è ancu in a natura transitoria di tutte e gioia terrestri.
Diventa capaci di abbandunà a so preoccupazione per l'affari mundiali infiniti. Cessendu di curriri dopu à ciò ch'ellu ùn manca è s'agisce da u fattu chì hè affruntatu cù ciò chì hè dispiacevule per ellu, una persona lascia a so mente libera. A cuntradizzione principale di a mente umana hè a cuntradizzione trà ciò chì hè è trà ciò chì deve esse. Accepta o lascia tuttu ciò chì hè. I spiriti revelanu a vuluntà di u celu à i so scelti per via di visioni, sogni, a furmazione di circustanze di vita in modu specificu, è ancu durante "viaghji sciamanichi", quandu l'anima umana hè trasferita à i mondi sottili.

Zayany
Zayany
Zayany
Zayany Zayany Zayany



Home | Articles

January 19, 2025 19:07:49 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting