Praticante di u sciamanisimu Yakut
Repubblica di Sakha (Yakutia)
A figliola di u grande sciamanu K.I. Chirkov, cunnisciutu cum'è l'Abyisky Elder.
Duranti a vita di u so babbu, ùn hè statu iniziatu in l 'arti shamanic. U so babbu li disse ch'ella riceverà a cunniscenza necessaria dopu, quandu era veramente necessariu. Hè graduatu da a scola medica, hà ricevutu un diploma in chirurgia. Hà travagliatu cum'è u duttore capu di l'uspidale di u distrittu di Abyi. In u principiu di l'anni 1990 hà avutu una malatia sciamanica, dopu à quale hà cuminciatu à cumminà a pratica medica ufficiale cù tecniche di guariscenza sciamanica. Hà studiatu à i corsi di V.A. Kondakov in l'Associazione di Medicina Tradizionale.
Cunsidereghja u so babbu per esse u so maestru spirituale. Finu à l'anni 1990 ùn hà dettu ch'ella era a figliola di un sciamanu, finu à chì un sciamanu d'Alaska durante a riunione hà dettu chì un sciamanu siberianu era ghjuntu à ella è li dumandò di ricunnosce a so figliola, i.e. Alexander Chirkov. Hè stata in Munich à a Cunferenza Internaziunale di Shamanism, induve hà fattu una presentazione nantu à a medicina integrativa è a cosmologia, è hà ancu realizatu u ritu di l'alimentazione di u focu. In u 1992, hà participatu à a Cunferenza Scientifica Internaziunale "Shamanism as a Religion: Genesis, Reconstruction, Traditions", tenuta in Yakutia.
Hè l'autore di u libru "Shaman. A vita è l'immortalità", publicatu in Yakutsk in u 2002 è l'essai "Iron People" ("U mondu di u Nordu", n ° 3/2001).
Vive in a Republica di Sakha (Yakutia).
Home | Articles
January 19, 2025 18:53:15 +0200 GMT
0.006 sec.