A nostra famiglia hà decine di generazioni di sciamani in e so origini. U mo babbu, dopu avè graduatu in una scola di u partitu sovieticu in Verkhneudinsk, hà guidatu a cumuna di Krasnaya Molka, diventò presidente di l'unione agricula cullettiva di u distrittu Balagansky, hà custruitu un PVZ in Ulan-Ude è era u direttore di sanatoriums. È dopu u "conduttore attivu di a pulitica di u partitu" hà colpitu à tutti quandu, in un cercolu strettu di parenti in Ilyinka, subitu si n'andò in trance è sbulicò invucazioni sciamaniche. I nostri invitati, fratellu è surella Tarantaev, eranu maravigliati da questu attaccu inaspettatu. Vera Maksimovna, un anticu impiigatu di u Komintern in Mongolia, chì era arristatu cù u so maritu è passava per i campi di Gulag, hà dettu: "Ùn fate mai più! Tali azzioni ùn sò micca permessi per un veteranu di u partitu ". È Tikhon Maksimovich, un anticu duttore militare, ancu ateu, surrisu è disse penseru: "Ci hè qualcosa di cusì putente, incantevule in questu rituali, chì, sfurtunatamenti, avemu persu".
U mo ziu Platon Bartukov, chì hà patitu da una malatia sciamana, hè statu iniziatu à i sciamani da zitellu. Ma in l'anni 1920, succumbing à a propaganda anti-religiosa, inseme cù u mo babbu, hà brusgiatu a mascara di u nostru famosu antenatu sciamanu Borte è altri ongoni chì sò stati guardati in u locu più onorevoli di a yurta. Un gran peccatu hà affettatu u so destinu. Platon Vasilyevich addivintau zoppu, era difficiule à ottene un travagliu, era in prigiò. U mo babbu hà ancu patitu - hè statu espulsu da u partitu trè volte, ci sò stati prublemi per avè un travagliu.
Tutti i primi nati in a nostra famiglia sò nati picciotti. Ùn sò micca perchè u mo babbu era fieru di questu. Forsi perchè e tradizioni di una forte famiglia shamanica sò stati cunservati in questu modu? Dopu tuttu, era l'omi chì eranu cunsiderati i principali trasportatori è trasmettitori di
Returnà à e radiche ancestrali
A cuntrariu di i mo antenati, sò natu in un tempu ateu. Per via di questu, ùn era micca battizatu, cum'è u so missiavu è babbu, ùn ci era micca quistione di l'iniziazione à i sciamani. Pioneer, membru di u Komsomol, membru di u partitu. Inoltre, dopu avè graduatu da a Facultà di Filusufìa di l'Università Statale di Mosca, induve, in più di un cursu speciale nantu à l'ateismu, tuttu era impregnatu di materialismu, apparsu in a stampa cù articuli nantu à a propaganda anti-religiosa.
È deci anni fà aghju cuminciatu à edità a rivista "Buddhismu". Scontri cù u Dalai Lama in Mosca, viaghji in u so seguitu à Kalmykia, Tyva, Buryatia hà apertu un mondu sanu novu per mè. Mi paria ch'e aghju avutu una idea di ellu à a Facultà di Filusufìa, induve avemu studiatu tutte e religioni, cumpresu u Buddhismu. Ma aghju vistu a vera faccia di a religione più antica, sicuru, solu allora.
In più di tuttu, aghju scontru prima u sciamanisimu. U fattu hè chì l'anticu insegnamentu tibetanu di Bon, da quale nasce u Buddhismu, hè essenzialmente shamanic. Parechji rituali antichi, tradizioni di u Buddhismu, per esempiu, u cultu
Quandu aghju cuminciatu à scuntrà cù i sciamani, eru sorpresu chì tutti sentu subitu in mè u mo utha sciamanicu. A famosa donna ugandesa Nadezhda Stepanova, chì mi vede per a prima volta è ùn sapia micca nunda di mè, hà dettu chì ella vede in a mo aura parechje fila di i mo guardiani sciamanisti, è unu di i più forti - in a forma di una donna anziana. . Dopu aghju amparatu chì in a nostra famiglia ci era un sciamanu Onidon, chì era a bisnonna di l'artista di u populu di Russia, ballerina T.E. Gergesova è a mo bis-bisnanna. Apparentemente, Stepanova l'hà vistu trà i mo guardiani.
Quandu aghju dumandatu à Nadezhda Ananyevna cumu si sentia tuttu questu, hà rispostu: "Vecu tuttu". È quandu si dumandava cumu utkha shamanicu pò esse manifestatu oghje, hà dettu: "E forme di manifestazione ponu esse diverse. Apparentemente, scrive, cumpone. Altri diventanu scientisti, artisti ". Da più cunversazione hè diventatu chjaru chì tutti sti tipi di creatività sò simili à u sciamanisimu, chì ùn sparisce micca senza traccia in discendenti.
Pensendu à i mo zayan-keepers, aghju ricurdatu di una quantità di casi chì parevanu tistimunià per elli. In casu di periculu, sentu qualcosa cum'è un sonu in l'arechje, chì m'avvisa di un pussibbili disastru. Stu "sonu" puderia esse accadutu in una situazione cumplettamente innocu, à u primu sguardu, in a strada, in un tram, in una fila, ma più tardi si scopre chì i motivi di l'alarma è l'attivazione di "alarma" sò stati. abbastanza reale.
Sogni profetichi
Ùn sò micca sapè se i sogni prufetichi ponu esse cunsiderati una manifestazione di capacità sciamaniche, ma parechji volte i sogni simpricimenti m'hà maravigliatu. Per parechji anni, cercandu i discendenti di u Decembrist N. Bestuzhev, l'aghju trovu in Vladivostok. In una quantità di articuli, aghju chjamatu u tributu à u figliolu di stu Decembrist, A. Startsev, chì hà fattu assai à a fine di u 19u seculu per Primorye è tutta a Russia. È un ghjornu à a matina vecu un sognu maravigghiusu. In una notte di luna, camminu longu l'isula di Putyatin, induve si trovava u duminiu di Startsev. È vecu una grande nuvola bianca à a so tomba. L'aghju fighjulatu da u fondu in su è freme : a nuvola delinea a faccia di u figliolu di u Decembristu. Mi guarda severu, studiendu, po a so spressione si addolcisce, mi surrisa ancu è mi fa un cennu :
Svegliatu, sorpresu di un sognu piacevule, perchè ci hà pigliatu tanti anni per circà, chì era coronatu di successu, è avà - Startsev stessu mi ringrazia cun un capeddu. Immaginate a mo sorpresa quandu uni pochi di ghjorni dopu aghju amparatu da una lettera di i so discendenti è da i ghjurnali chì era quellu ghjornu chì un munumentu à Startsev hè statu apertu in Putyatin Island. Era prima matina in Mosca, è in Primorye era in questu tempu, ma sette ore prima (questa hè a diffarenza in i fusi orari), cù a cunfluenza di persone, fotogiurnalisti, ghjurnalisti TV, u mo vechju sognu hè diventatu realità - a memoria di una persona maravigliosa hè stata immortalizzata.
L'eredità si manifesta da a zitiddina
I radichi shamanichi sò ancu manifestati in i mo parenti. Sò soprattuttu evidenti in i zitelli di i mo cugini A. Garmazhapov è A. Norboev. Lena Garmazhapova, un studiente di VSGAKI, hà vistu l'aura di e persone finu à l'età di dodici anni, chjamatu u so culore, forma. Puderaghju dì quale hà manghjatu ciò chì recentemente, perchè. organi interni distinti. Hà vistu ancu "gemelli", "guardiani". Da u so missiavu, Bori hà vistu un "ziu-lama" vicinu. Nimu ùn sapia ch'ellu avia un ziu - un lama, è quandu ella disse questu, u missiavu Borya hà cunfirmatu chì ellu avia veramente un tali ziu, chì, cù l'altri lami, era esiliatu à u Territoriu Krasnoyarsk in u 37. Ella disse à Baba Lyola Baraeva chì a so surella minore correva intornu à ella. Sta surella hè morta in i so 20 anni. Ella disse à a so zia Galya: "Zia, ziu hè vicinu à tè". Tutti andavanu à Sagaalgan à l'Ivolginsky datsan, fece un serviziu di preghiera, dopu chì Lena hà dettu chì avà ùn ci era nimu vicinu à elli. E preghiere sguassate
Quandu zia Galya hà pigliatu a percepzione extrasensoriale, cuminciò à guarì e persone, Lena hà cuminciatu à aiutà, perchè Aghju vistu l'energia nera è puderia dì induve "negru" ferma sempre. Cusì hà aiutatu à curà Baba Lyolya, u missiavu Borya è altri parenti da ferite. È annantu à unu di i so cunnisciuti, hà dettu ch'ella "beia energia da tutti quelli chì sò vicinu". A zitella ùn sapia nunda di vampirismu di l'energia, ma hà dettu chì, per pruteggià, hà avutu à dì à sè stessu: "Ùn beie, dà a mo energia". È hà aiutatu.
Entrando in un appartamentu, Lena si strinse, si strinse. "Chì hè accadutu à voi?". "E stanu à pusà quì in quella stanza". "Quale sò?". "Ùn sò micca ciò chì chjamà, ma ci sò assai, in u tettu, nantu à u candelabru, aghju paura di elli". In seguitu, hè statu chì u dannu era diretta à i pruprietarii di l'appartamentu. Malgradu u fattu chì l'appartamentu face u latu assulanatu, i so cantoni eranu congelati, a casa era fridda. E prestu unu di l'abitanti hè mortu in un accidentu di vittura, altri soffrenu di malatie.
Seryozha è Dima Norboevs vedenu l'aura. Dicenu chì in i persone sani hè in forma di corona, un aureola rosa, è in i malati l'aura hè nera, strappata, "prickly". Seryozha corrige a testa, tratta un mal di testa.
Certi pirsuni associanu a scumparsa di sti capacità cù a pubertà, a mutazione di voce è altri cambiamenti in u corpu di u zitellu chì ùn sò micca cunnisciuti per noi. Hè cresce chì quasi tutti i zitelli anu a capacità di vede l'aura di e persone, i spiriti, i guardiani è i vampiri chì si trovanu intornu à noi. Per alcuni d'elli, questa
Cumu truvà u vostru utha sciamanicu?
L'attitudini versu u sciamanisimu anu cambiatu radicalmente in l'ultimi anni. Avà nimu pruibisce i tailagans, altre preghiere cullettive è rituali. Siccomu i sciamani anu sempre rapprisintatu clans specifichi, hè necessariu, prima di tuttu, di restaurà a so genealogia, per ricurdà tutti l'antenati di u babbu è a mamma. Duranti questu, diventerà chjaru s'ellu ci era sciamani trà elli. In regula, questu hè abbastanza faciule da stabilisce da i stori di i cunpatrioti, è ancu da e publicazioni di i scientisti. In l'opere di M. Khangalov, S. Baldaev, M. Manzhigeev, D. Dugarov, T. Mikhailov, L. Abaeva, N. Zhukovskaya, è altri scientisti, si pò truvà facilmente l'abitati è e migrazioni di i nostri antenati, truvà fora di l'invucazioni d'induve venenu, induve andavanu dopu.
U compitu hè ancu facilitatu da u fattu chì avà micca solu e cumunità Buryat sò apparsu secondu i so abitati, ma ancu secondu i so generi. In Ulan-Ude, una associazione di Olkhon Buryats opera da quasi deci anni, in quale i clan di Alagui, Lono, Buure, ecc.
Lamas tibetani ghjunghjenu a capacità di vede cù l'aiutu di furmazione speciale, dopu chì u lama apre u chjamatu terzu ochju. È per e persone cù e radiche sciamaniche (utkha), sti capacità sò rinvivite dopu una malatia sciamanica è una iniziazione speciale in u titulu di shaman o udaganka. Allora ùn ci hè bisognu di teme di a malatia sciamanica, ancu s'ellu porta u soffrenu è hè difficiule di suppurtà. Basta à vultà à i vostri sciamani tribali in u tempu, è diceranu se sta persona hè degna di l'iniziu è quandu, cumu è induve duverebbe.
Home | Articles
January 19, 2025 19:08:53 +0200 GMT
0.004 sec.