Astrologia lamaista è sciamani di l'Asia

Zurkha hè un cunduttore di postulati religiosi nantu à a liberazione spirituale è a misericordia in u tessulu di ogni ghjornu di l'azzioni pratiche. Questu insignamentu offre à e persone infurmazioni nantu à e cundizioni più favurevuli per ottene gioia terrestri: salute fisica, benessiri materiale è felicità famigliali, in modu chì apre l'accessu à a gioia di u celu eternu.
Zurkha, prima di tuttu, hè un metudu di cuscenza chì porta una persona fora di i limiti di a determinazione di u mondu materiale, hè ancu un campu di forza di riti magichi chì prutegge una persona in situazioni difficili di a vita. Cum'è una duttrina filusòfica, l'astrologia lamaista hà assorbutu a cunniscenza di l'insignamenti antichi, da u Taoismu à u sciamanisimu, è li sviluppa in cunfurmità cù i cambiamenti di u tempu.
I sciamani di a nostra linea, cù certi categurie di lamas, assicuranu u trasferimentu di a cunniscenza dispunibule è realizanu un inseme di pratiche rituali necessarii.
U mo maestru hè natu in Zavkhan Aimag, Mongolia, in 1940, l'annu di u Dragone di Ferru. À l'età di cinque anni, divintò l'eredi di u putere di i sciamani celesti chì abbandunonu u mondu. A ripressione di l'Armata Rossa contr'à u cleru mongolicu rivendicò a vita di 32 000 lamas è mette in quistione l'esistenza stessa di a tradizione spirituale.
Tash-ool Buuevich, si trasfirìu a Tuva, duvia divintà u custode di a cunniscenza per quaranta anni. Nantu à i lochi sacri di South Tuva. In seguitu, hà custruitu tempii lamaisti: in Erzin è in Samagaltai, l'antica capitale di Tuva, in u stessu locu, l'urganisazione religiosa di shamani "Kuzungu-eeren" hè stata fundata. Dapoi l'antichità, l'Asia cintrali venerà u celu eternu, chì hè capitu cum'è un spaziu infinitu autoconsciente, a fonte è u receptacle di a vita di tutti l'esseri viventi. Hè chjamatu ancu a Mente Autoesistente, u Corpu di l'Illuminazione. U celu hè un spettatore eternu, immutable, chì gode di u ghjocu di i so elementi energetichi. L'omu hè datu cinque sensi, per via di quale ellu percepisce l'energia di i cinque grandi elementi primari: u focu, a terra, u ferru, l'acqua, u legnu. I dati di l'esperienza, riassunti da l'intellettu è u sintimu di l'individuu "I", offre l'attenzione di e persone à u mondu materiale, a Terra. Sviluppendu in a danza còsmica di u tempu, cinque elementi sò cumplementati da trè più: Mountain, Air è Sky. In un ciculu di ottu anni di cambiamentu, u Beginningless si manifesta in u mondu di e forme finite, in u sognu cumuni di l'esseri chì vivenu in samsara. Ogni individuu hà un sestu sensu chì li permette di riceve a cunniscenza direttamente da a fonte stessu.
Una persona, chì nasce in unu o un altru annu di l'elementu currispundenti, hè natu in un certu locu, è dopu ogni annu dopu cambianu u "locu" di u so sughjornu. Per esempiu, l'omi, esse nati nantu à u focu, cambianu u so "locu in u celu", movendu in u sensu orariu, e donne, nascenu nantu à l'Acqua - in senso antiorario.
Ogni "locu" - un annu - hè una situazione di scelta specifica chì face una persona, un invitu speciale ricevutu da u celu eternu.
Ogni annu vedemu un sognu speciale chì cuntene un mudellu semanticu specificu chì ci dirige à u svegliu.
"Ciò chì hè dentru hè fora", a vechja verità. Se una persona hè guvernata da passioni è illusioni, allura a forza centrifuga chì accumpagna u cambiamentu ciclicu di i lochi spinghja a persona à a periferia di u circhiu delineatu sopra. Quì l'elementu attuale è a direzzione paralizanu l'attenzione di una persona. Ci vole à sperienze l'effetti distruttivi di questu elementu, sia in materia di salute è tranquillità, sia in u campu di benessiri materiale. A periferia di stu circhiu hè u focu di i significati di cumportamentu, nantu à a basa di quale hè custruitu a civilizazione muderna di tentazioni. A perspettiva motivazionale di teme è aspettative, imposte da un mudellu suciale unidimensionale, face una persona un ostagiu à u tempu distruttivu. Ci hè un periculu significativu di diventà una vittima di e forze esterne è circustanze.
U compitu principale di l'astrologia lamaista hè di rinfurzà a cunnessione di una persona cù ciò chì i cambiamenti ùn anu micca putere.
Basatu nantu à a tistimunianza di diversi infurmazione astrologica, cumpresi u patronu Star in Ursa Major, unu di i Dodici patroni animali, ghjorni favurevuli è direzzione è altri fattori, una persona hà l'uppurtunità, indipendentemente da quale situazione di vita hè in, per furmà. indipindente. Capisce chì l'aspettu di a realità intornu à mè sò u fruttu di e mo azzioni previ hè spessu assuciatu cù u desideriu di cambià u statu di e cose. U peccatu ùn hè micca diventatu un puntu di partenza per tuttu u travagliu internu, è un prublema per u cumpurtamentu esternu? Probabilmente, ci sò tali strategie di vita quandu a forza interna di una persona, invece di "pumping up" u negativu, alimenta i so megliu imprese? U metudu astrologicu hè usatu cum'è un faro per organizà a vita, in tale manera chì u credente cuncentra l'energia di a so cuscenza cum'è un diapasonu à u ventu di coda di cumminazzioni favurevuli di elementi, chì si movenu in modu fermu versu u "centru cari".
Essendu in u centru di u cambiamentu, cum'è u sàviu dicenu, lascendu da parte l'ansietà di l'"ego", una persona cessà di trattà cù l'avidità materializzata in a forma di terra, orgogliu in forma di ferru, etc. Accumincia à trattà cù manifestazioni di una forza di cura è ferma chì vole una cosa per ellu: esse liberu. U Bon Signu diventa un indicazione à l'azzione, è a gioia crescente di sperienze "quì è avà" l'accumpagna da u principiu à a fine.
U statu di silenziu internu hè u sestu sensu senza limiti, hè a quintessenza di u "centru". U putere di sta cuscenza hè stata trasmessa in tuttu da Burhan Bagsh - Buddha Shakyamuni, è hè sustinutu da i Dokshins, i Difensori di a Fede in preghiere sincere - "tarina". Stu putere hè messu in pratica in i supposti atti magichi di Zurkha è riti religiosi assuciati cù a rotazione di a Rota di u Tempu.
I seguenti sò stati è restanu i principali trà i riti astrologichi per un bellu pezzu.
"Purificazione di l'annu" Tenuta una volta ogni 12 anni. Cuntrariu à l'opinione attuale in Europa chì l'annu di u patronu di l'Animal hè l'annu più successu in a vita: "Infine, u mo annu di u Dragon hè ghjuntu, avà pudete permette tuttu", questu hè un annu difficiule. Hè cum'è affruntà a vostra propria ombra. E malatie, i prublemi sò pussibuli.
"Pulizia Menge". Tenuta una volta ogni 9 anni. "Menge" in tibetanu significa "mole" o "spot". Questu hè un cuncettu astrattu chì, in un codice digitale di culore, determina e caratteristiche energetiche essenziali di u spiritu umanu, vale à dì, u so cumpunente immortale, chì rinasce dopu a morte. Un annu assai difficiule - "per fallu sottu à i novi ochji di un annu, sottu à i novi ochji di una vacca". Qualcosa pò accade, questu hè un annu traditore, periculosu.
"Pulisce a coincidenza di un locu". Hè realizatu per duie o più persone chì sò stati in cuntattu strettu per un annu o da a nascita sottu u signu di u stessu elementu, "un locu in u celu". Sta situazione cuntribuisci à a putenzialità di i prublemi articuli, inadvertitamente "puntendu" prublemi è e malatie à l'altri.
U principiu cumuni in questi rituali hè a prutezzione di una persona da influenze gravitational avversi. A pressione aumentata nantu à u corpu è u spiritu di una persona in l'anni critichi pò esse paragunatu cù i sovraccarichi chì i piloti sperimentanu quandu anu superatu a barrera supersonica. L'inevitabbile impattu negativu hè ridutta à u minimu per via di a "accensione" di l'arcu di forza, unendu e forze di i difensori di i Tre Mondi. Una di e cundizioni più impurtanti per a so implementazione hè u credente, a persona à quale hè realizatu a ceremonia. U criteriu di a fede in l'intelligenza sciamanica hè a prisenza in u core di un impulsu vivu di muvimentu versu u "Centru", a ricunniscenza di u fattu chì u magicu "Qui è Avà" hè accadutu quì è avà.
L'unione cordiale di a fede gialla, buddista, è a fede negra, sciamanista dura per seculi. Duranti stu tempu, Zurha hè diventatu per noi u settore principale di reguli chì aiutanu ogni tipu di attività di ogni ghjornu. U calculu astrologicu hè una parte integrante di cerimonie di matrimoniu, u ritu funebre "Gandan Topcha", a divinazione "Huanak". Zurkha hè utilizatu in rituali di purificazione, è, sicuru, in a guariscenza. Cunniscendu u so "menge" significa cunnosce u patronu celeste, vale à dì cunnosce u nome prima di l'infinitu, a so vera faccia.
L'astrologia lamaista hè diventata l'idea di un intensu dialogu di diverse tradizioni spirituali. Spergu chì cuntinueghja.

Astrologia lamaista è sciamani di l'Asia
Astrologia lamaista è sciamani di l'Asia
Astrologia lamaista è sciamani di l'Asia
Astrologia lamaista è sciamani di l'Asia Astrologia lamaista è sciamani di l'Asia Astrologia lamaista è sciamani di l'Asia



Home | Articles

January 19, 2025 18:58:00 +0200 GMT
0.007 sec.

Free Web Hosting