Vseslav Svyatozar (Yakutovsky Grigory Pavlovich)

Sciamane di a cità, senza iniziazione
Mosca
Natu l'11 di nuvembre di u 1955 in Mosca. In u 1978 hè graduatu da a Facultà di Psiculugia di l'Università Statale di Mosca, era impegnatu in u travagliu scientificu è culturale è educativu in u centru di recreazione è i club di l'Università Statale di Mosca (1979-1983), "Salyut" (1984-1990), ZVI ( 1990-1993), "Phoenix" (da u 1995 à l'oghje). tempu), hà travagliatu com'è psicoanalista.
Sicondu a so propria legenda, G. Yakutovsky hà ricivutu infurmazioni chì in una vita passata hà campatu in u 11u seculu nantu à a mità di u Neman in Black Rus ', è era un sognatore - "un misticu Krivitsa-Slavic di un tipu shamanic". chjamatu Vseslav, mortu in u 1058 in u sudu di a Svezia muderna à l'età di 102 anni. U sicondu nomu - Svyatozar - apparsu dopu, quandu G. Yakutovsky, inseme cù altri guaritori, fece un tour di Russia cum'è misticu polaccu.
In u principiu di l'anni 1990 G. Yakutovsky hà cuminciatu à prumove i valori tradiziunali slavi in diverse Case di Cultura di Mosca. In u 1993, hà participatu à a filmazione di a trama "Pagani - quale sò?" diretta da A. Nefyodov, mostra in a television cintrali. Un pocu dopu, nantu à a basa di u club Phoenix, hà criatu u chjamatu Centru Slavic Orientale per l'Unità Culturale Kupala. L'idea principale di l'associu era l'arrivu di un novu tipu di civilisazione è a furmazione dopu à quella di u "Paradisu Terrestre o cumunismu suciale", in quale "a psicofisiologia di e persone ùn rallentarà u sviluppu di u spiritu cù a malatia, l'anziane è a morte".
Vseslav-Svyatozar si pone cum'è un prufeta, clarividente, artista, pueta, l'autorità principale in u campu di u paganisimu slavu, è ancu u "patriarca ufficiale è prufeta" di sta direzzione, malgradu a so introduzione piuttostu tardiva à sta subcultura (a rinascita di U paganisimu slavu cuminciò micca più tardi à a mità di l'anni 1980, è i so prerequisiti sò stati rimessi à a fini di l'anni 1960.
U prugramma spirituale è di salute "Paradisu Terrestre", sviluppatu da Vseslav, cumprendi diverse tecniche di respirazione (holotrop, waveshing, rebirthing), atletismu, danza di u ventre è pratiche sciamaniche (modelatu nantu à u famosu neo-shaman hawaiano Serge Kahili King, autore di u libru). "Urban Shaman"). Allora à a fini di l'anni 1990. Vseslav si dichjara cum'è un sciamanu, è inizialmente ùn ricunnosce micca iniziazioni sciamaniche, è cerca senza successu l'appruvazioni di e so attività da i sciamani tradiziunalisti. In seguitu, in una di l'entrevista, dichjara ch'ellu hè diventatu un sciamanu "per via di l'egregor di shamans-gold", vale à dì, in lingua ordinaria, hà unitu à a cunniscenza di i Nanais. Quì deve esse nutatu chì questu ùn puderia micca esse, postu chì a linea di iniziazioni in Nanai shamanism hè avà interrotta. Cum'è un artista-improvisatore, hà ripetutamente realizatu in a New Era Spiritual and Health Exhibition in a Casa di l'Artisti di Mosca.
Hà seguitori trà i sciamanisti pagani. Autore di parechji libri.
Vive in Mosca.

Vseslav Svyatozar (Yakutovsky Grigory Pavlovich)
Vseslav Svyatozar (Yakutovsky Grigory Pavlovich)
Vseslav Svyatozar (Yakutovsky Grigory Pavlovich)
Vseslav Svyatozar (Yakutovsky Grigory Pavlovich) Vseslav Svyatozar (Yakutovsky Grigory Pavlovich) Vseslav Svyatozar (Yakutovsky Grigory Pavlovich)



Home | Articles

January 19, 2025 19:04:16 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting