Bie Tasrakh - "u dimòniu chì taglia a vita"

Altrimenti, hè ancu chjamatu u "dimòniu di l'ostaculi". Stu mostru psichicu, arradicatu in u timore di a morte, hè ancu cunnisciutu com'è "spiritu di dubbitu è cuntradizioni". Una persona chì soffre di e so tentazioni hè constantemente affruntata cù a so propria incapacità di realizà i so affari fora, perchè ùn trova micca un sustegnu suffirenziu in l'esperienza diretta di a verità, l'espediente di e so azzioni, è ancu ùn hà micca abbastanza forza mentale per resiste. un ambiente aggressivu, o chjaramente esageratu u gradu di periculu di quella situazione in quale ellu risiede. Una persona pusseduta da una tale malatie sempre attacca è si difende, senza mai fiducia in ciò chì succede. Hè ancu carattarizatu da a mancanza di a capacità di lascià una situazione chì ùn si sviluppa micca secondu un scenariu datu. Hè irritabilità è còllera chì usurpanu pusizioni di ghjustizia è cuntrollu. Scappa da a verità o l'aggressione sò e pinze cù quale u demoniu biye tasrah tortura a ghjente. Demon bi tasrakh hè una manera distorta di percive u mondu per via di l'instincts, è ancu di u cuntrollu istintivu nantu à a forza di vita dispunibule per una persona. Questu hè un predatore internu, una bestia in una persona, evaluendu ciò chì succede da u puntu di vista di a vita per sopravvive. In cunsiquenza, stu dimòniu parasita nantu à a cunniscenza inconsciente di una persona di a mortalità di u so corpu, nantu à a memoria inconsciente di quelli morti chì sò digià sperimentati in a vita passata. Questu hè un panicu prima di u prossimu fiasco, chì vi face constantemente "conduce" o esse inattivu in vergogna. Dunque, questu hè l'orrore di un predatore chì teme di diventà l'alimentu di qualcunu stessu. Cunsidereghja tutti l'avvenimenti in a vita da u puntu di vista di l'espediente corporale. Questu hè un tiranu chì hà trasfurmatu u cuntrollu in un fine in sè stessu è più in esclavità. Hè un corpu umanu chì ignora altre funzioni mentali, una corporalità chì hè un zombie adattatu socialmente autosufficient. Alcohol, droghe, tè, caffè, cibi assai calori, tuttu ciò chì li dà energia extra hè u so ghjoculu preferitu. Li piaci dinù à andà in a malatia, sempre à circà novi malatie in ellu stessu, è ancu fà un cultu fora di i medicini. U so altru skate preferitu hè l'addiction d'adrenalina, eccitazione. Scontri i venti di focu in a custituzione di l'energia umana, pruvucannu e malatie di frebba. I manifestazioni più patologichi di sta tendenza sò attacchi di panicu, ipocondria è paranoia.
I mezi per sguassà l'influenza di u dimòniu "cutting off life" passanu per situazioni induve a minaccia di viulenza hè alta à u puntu di l'assurdità, è u timore di una persona per a so vita è a vita di i so amati passa in scala, ma hè ripetutamente ingannatu. A pacienza di queste situazioni purifica a persona, è l'insegna à riri, suppurtà è amassi l'altri, malgradu u so ego. I spiriti crèdenu chì se un sciamanu o qualsiasi aderente di a Fede Nera hè qualchì volta in còllera, allora questu serà un terrenu fertili per u crescita spirituale. Quandu simu di fronte à circustanze chì sò chjaramente contru à noi, avemu duie pussibulità. U primu hè u disprezzu, chì rinfriscà l'ardore, è porta à l'incapacità di fà nunda. U sicondu hè a rabbia, chì furnisce una forza di forza. I spiriti sciamanici guidanu diligentemente a ghjente attraversu a seconda strada. In sè stessu, a rabbia ùn hè micca necessariu, piuttostu priva una persona di l'autocontrollu, questu hè unu di i principali sentimenti disturbanti. Una grande soffrenza hè causata da questa emozione. Partendu da l'irritabilità di ogni ghjornu chì distrugge e rilazioni cù l'amati, è parechji crimini commessi in un impetu di furia, è finiscinu cù guerri sanguinanti, massacri chì creanu cundizioni di vita cum'è in l'infernu. Dunque, una persona hè assai arrabbiata è à u stessu tempu battuta, o purtata à una situazione estremamente sgradevule, cusì chì u latu dannusu di a rabbia diventa evidenti per ellu, perchè ellu stessu capisce quantu hè dispiacevule per esse una vittima di còllera, è nasce a brama di frenà. Dopu avè amparatu à cuntrullà in una certa misura i so azzioni, parolle è pinsamenti maligni chì sò eccitati da questa energia, cumincianu à arrabbiallu di novu, è poi dà l'uppurtunità di ridere di sè stessu è di a situazione. In questu casu, l'afflussu di e forze chì si trova in u mumentu di l'esplosione di rabbia hè diretta à un aumentu di a vitalità, a massa energetica di una persona, è u più impurtante, per aumentà a cuscenza è l'acutezza di a mente. Per una persona in u campu di u putere di a Fede Negra, a cunnessione trà "azzione sbagliata" è "retribuzione" hè assai corta. I spiriti creanu assai rapidamente una situazione induve a so pupulazione "si batte nantu à a testa". Tuttavia, cù tuttu u so desideriu di educà l'inclinazioni altruisti in e persone, questi spiriti ùn ponu micca esse chjamati boni. A pietà ùn hè micca caratteristica di elli. È sò abbastanza pronti à arraggiare i sciamani l'un l'altru, spessu incitanu a rivalità è a malevolenza trà elli per accelerà u so sviluppu. Prima, i cumbattimenti magichi shamanichi eranu assai populari. In parechji casi, finiscinu cù u shaman più forte chì manghja i debuli. Questu hè statu ghjustificatu da u puntu di vista chì per i shamani u so putere magicu era una cunsequenza è un indicatore di a so purità spirituale.
I spiriti crèdenu chì solu in a faccia di a morte hè una persona capace di svegliate da l'hibernazione di a so mente, è solu à u costu di a so vita hè capaci di pruvà ciò chì hè impurtante per ellu. In ogni casu, u sciamanu in u cursu di a so vita s'abitua cumplettamente à u fattu chì e persone chì u circundanu, vicini è scunnisciuti, cumincianu à dì cose offensive à ellu nantu à temi puramente intimi chì ùn deve esse micca cunnisciutu per elli. cun un surrisu insidiosu. Quandu riceve regularmente solu per a prevenzione, u sciamanu s'abitua à pentirà fermamente è pruvate micca di ripetiri in u futuru per l'azzioni veri impegnati contru a cuscenza. Malgradu u fattu chì i sciamani eranu di solitu vicinu à l'abbondante spargimentu di sangue, elli stessi avianu a suppurtà a vita è a morte martiri piuttostu chè esse cunduttori di a punizione di Diu. Tale era, per esempiu, u destinu di Tab-Tengri, u grande sciamanu celeste, chì era u messaggeru di u celu per Gengis Khan. Prophesing Temuchin nantu à a so missione storica, è dispostu à ellu u pianu di u celu in quantu à u primu codice di e lege di Yas, affinchendu à ellu u cuncettu di u più grande statu in quantu à u territoriu in a storia mundiale, stu sciamanu divintò vittima di u missione sanguinosa di Gengis. Dopu à u gran Khan si cunsidereghja un signore cumplettamente indipendente, pusatu nantu à u tronu di u statu creatu secondu l'insignamenti di Teb-Tengri, hà urdinatu à u so maestru di rumpia u so spinu. Cusì dice a legenda.
In a seconda mità di u XXu seculu, a falce sanguinosa di a ripressione stalinista hà falciatu a vita di 3,5 mila sciamani in Tuva. Unu di i più grandi shamans kirghisi Kokna - charan hà aiutatu à priservà a tradizione naziunale di u so populu. Hà avutu un impattu educativu nantu à i so cumpagni di tribù in i mumenti difficiuli di u so destinu tribale. Hà participatu à a rivolta di u generale kirghisa Shontan in u territoriu di Tuva Sud è Mongolia Occidentale. Quandu a rivolta hè stata sfracicata, hà preferitu sparte u destinu di i so cumpagni di tribù piuttostu chè di lascià in i tempi difficiuli. Hè mortu in a prigiò di Krasnoyarsk, dopu avè ascendutu à u celu. Questu hè accadutu à parechji di i grandi shamani di u XXu seculu. Quand'elli sò venuti à arrestalli, i suldati qualchì volta ùn li truvavanu. I spiriti li portavanu via. Ci sò casi chì i sciamani occupanu una pusizione di punta in u Khaganate Kirghizistanu, è e persone riali li trattavanu cù a più grande reverenza - cum'è cari maestri, chì e so labbra parlanu u celu.
In ogni casu, l'umile mansuetu di sti sciamani, stimolati da a vera capacità di scaccià troni è lampi nantu à i capi di i criminali, era u so segnu, piuttostu chè esaltà i so meriti è esigenti onori speciali per elli stessi.
Restava solu uni pochi di sciamani. I reguli di a so educazione anu cambiatu, ma l'ironia dura nantu à a dignità è l'abilità di un sciamanu hè sempre u tema principale chì i grandi spiriti offrenu a so sala per cunsiderazione. A durezza di sta ironia pò cumpete solu cù l'ingegnu di i scherzi cù i quali i spiriti - ongons chjappà i so favuriti. A tendenza generale hè stata a stessa. U sciamanu hè urdinatu à arraggiare assai, è dissolve a vostra còllera in risa. Prima di tuttu, sopra sè stessu. Questu ùn hè micca sempre pussibule è micca sempre accettatu, postu chì i spiriti chì s'indirizzanu à ellu ponu esse enfaticamente umilianti, è i so insulti ùn ponu micca tollerà senza dannu i fundamenti elementari di a dignità umana. Dunque, spessu, a fede di u sciamanu hè determinata da quantu audace pò maledicà u celu per i rigali chì li cuncede. L'amore di Diu hè praticamente l'unica forza in a vita di un sciamanu chì li dà un mutivu di campà. A blasfemia hè spessu a so unica preghiera. In u cruciveru salvaticu di stu paradossu, nantu à i carboni di a delusione è in a fiamma furiosa di a rabbia furiosa, nasce è si forgia a lama di a so fede indiscutibile, temperata da l'indifferenza ghiacciata à ciò chì a ghjente chjama speranze per una vita megliu.

Bie Tasrakh - "u dimòniu chì taglia a vita"
Bie Tasrakh - "u dimòniu chì taglia a vita"
Bie Tasrakh - "u dimòniu chì taglia a vita"
Bie Tasrakh - "u dimòniu chì taglia a vita" Bie Tasrakh - "u dimòniu chì taglia a vita" Bie Tasrakh - "u dimòniu chì taglia a vita"



Home | Articles

January 19, 2025 19:06:58 +0200 GMT
0.007 sec.

Free Web Hosting