Caracteristica di a strada sciamana

Reguli di a manu manca. U percorsu di a manu manca in u sciamanisimu include assai tecniche tradiziunale chì i patroni di i novi celi ci guidanu à traversu spine à e stelle.
Sti metudi sò i seguenti. U primu hè u cuntrariu. Quandu l'ongons, spiriti patroni, esprimenu a so vulintà à u so sceltu - un shaman o qualsiasi persona chì hè in l'esfera di i so interessi - spessu facenu in una forma opposta o sfarente di u sensu cumunu. Mandate missaghji à u so quartiere per via di visioni, sonnii, voci chì sonanu in a testa, o crediti davanti à l'ochji, o in ogni altra manera, solu per suggerisce pinsamenti, facenu in una manera deliberatamente pruvucatoria. In pratica, ognunu di i so missaghji implica una certa spiegazione di un prublema specificu in a vita di una persona, impurtante per ellu o i so amati. In un inseme d'imaghjini, una presentazione assurda di un missaghju serà permessa, suggerendu un aspettu piuttostu dispiacevule di a situazione per una persona. Ancu s'ellu hè una questione di vita o di morte, si pò aspittà cumplettamente chì una benedizzione forte, chì hè luntanu da esse frequente, serà furnita in forma di scherzu in u stilu di l'umuri neru, in quale u messagiu informativu immediatu pò esse. esse capitu esattamente u cuntrariu (ùn pò esse eseguitu - perdonatu - una opportunità di piazzamentu di virgule hè furnita à u ward). In a maiò parte di i casi, ogni missaghju cuntene infurmazione distorta chì deliberatamente detracte da i meriti di u shaman o di l'altra persona à quale i spiriti sò indirizzati. Pruvaranu di passà nantu à i so corns preferiti ogni volta chì l'oppurtunità si presenta.
Per mezu di i spiriti di co-born, chì vivenu in i corpi di e persone, u celu misurà u so destinu, induve li guidanu attraversu falsi motivazioni, purtendu à una visione distorta è estremamente incompleta di a situazione. Calchì volta, una persona pò scopre chì u scopu ch'ellu hà perseguitu in una certa situazione, è chì frutti di e so azzioni anu daveru fruttu solu anni dopu à certi avvenimenti impurtanti per ellu.
Grazie à tali ingannamentu, una persona serà custretta à fà l'azzioni chì cunsidereghja u cuntrariu di u dirittu, ancu da e pusizioni murali più strette.
In seguitu, pò esse chì l'errori irreparabile chì sta persona hà fattu ùn anu micca veramente un significatu fatale, o, à u cuntrariu, benefiziu à ellu o à i so amati.
U celu ingrandiscerà finu à l'assurdità quasi tutti i prublemi psicologichi di quella persona. U risultatu desideratu di sta burla serà a capacità di ridere di ciò chì prima causava timore è vargogna. A delusione in l'aspettattivi hè una tecnica favurita in l'educazione di e persone. A delusione in teme è speranze, chì sò ripetutamente esagerate, risultanu micca cumpletu, è per quessa - irrilevanti.
L'absenza di una scelta vera o un forte gradu di limitazione di e pussibulità basi di a strada hè a cundizione in quale una persona hè à a vuluntà di u Celu. A vita umana hè un ghjocu in quale u rolu veru di una persona, indipendentemente da quale hè in u mondu di e persone, hè un pupu. Un ghjoculu in manu di e forze celesti. Una persona hè inizialmente libera in a scelta ch'ellu face. In ogni casu, per via di u fattu chì in u corsu di parechje vite, ognunu di noi hà fattu assai atti chì hà cunsirvatu u nostru spiritu è ci anu fattu ostaggi di una trajectoria di una volta, u rolu di u celu in u destinu di e persone hè attualmente decisivu. L'oppurtunità per una persona di sceglie a so propria strada sò severamente limitate.
U mecanismu di u destinu pare cusì. L'esseri più sviluppati situati in i piani più alti di a realità, ciò chì i sciamani chjamanu u nuvimu celu, custruiscenu un pianu per u so funziunamentu da a chiarezza di a so mente è l'intruduzione evidenti in a pienezza di e relazioni causa-effetti in u nostru universu. I più bassi l'accionanu. Ogni persona hè un receptacle per parechji spiriti chì vivenu in u so corpu. Sò chjamati "aumentati". Quessi sò i spiriti chì u guidanu à traversu a vita da u mumentu chì hè natu. I cristiani li chjamanu "l'anghjulu guardianu pusatu nantu à a spalla", l'antichi Rumani li chjamanu "geniu", è quandu anu onoratu una persona rispettata, mettenu una statua micca di sta persona stessu, ma di u so geniu. Stu approcciu per capiscenu a struttura di a psique umana hè cumplettamente justificata. Ci ponu esse dui o più tali spiriti. Quandu in una persona in u cursu di cumunicazione o attività prufessiunale, certi tratti di personalità di sollievu si sveglianu è escenu, vedemu l'imaghjini di questi stessi spiriti. "Diavulu si trova nantu à l'altra spalla" - criaturi di u mondu di i dimònii, trà i quali sò qualchì volta classificati quelli chì sò chjamati a maledizione di nascita. Sò ancu faciuli di vede, soprattuttu s'è vo circate una persona assai ubriacu, o qualchissia chì hà persu u so temperamentu in un attaccu di rabbia, avidità o cobardia. L'omu stessu, a so cuscenza ùn hè micca autonoma. In fattu, u percentualità attuale di i pinsamenti umani trà quelli chì appariscenu in a nostra mente è cuntrullà u nostru cumpurtamentu hè assai chjucu. È per quelli chì cercanu di "piglià a mente", per studià è migliurà, questu pò esse vistu à l'occhiu nudu. Questi spiriti venenu à una persona in a continuazione di quelli atti chì hà fattu in a vita passata. S'ellu hè interessatu à l'insignamenti spirituali, hè talentu è multi-talentu, questu hè u so percentinu ricevutu da quelli dipositi chì hà fattu in a vita passata in u bancu di i so boni atti. S'ellu beie, fuma, ghjurà fora di u locu, essendu in una rivolta di passioni sfrenate, è ùn vede micca direttamente in l'ochji di u so interlocutore, hè ancu chjaru chì tipu di spiritu hè u travagliu.
E forze "lugeri" è "oscure" chì vivenu in una persona anu qualchi piani per ellu. I dimònii parasitanu nantu à a so energia, pruvucannulu à lampi d'emozioni disturbanti, è i spiriti guardiani pruvate à purtà u so modu di vita in un statu più armoniu. Chì imagine di stu statu armoniu hè determinatu in l'alti celi. Questu hè u scenariu di l'avvenimenti principali di u so prisente è parechje vite dopu, questu hè chjamatu "hè scrittu per a razza". Ciò chì hè scrittu in u genus hè a manipulazione di i spiriti quand'elli parlanu è vivenu à traversu una persona, ghjucanu cun ellu cum'è un pupi cun un pupu, è cusì formanu un flussu di avvenimenti chì anu bisognu. Quelli guardiani chì campanu in una persona sò ancu diffirenti in tratti di caratteru persunale, u gradu di talentu, etc. Hanu acquistatu u so aspettu dopu avè campatu a so vita in ligna cù qualchì sistema religiosu. Parechji di elli anu a capacità di vede avvenimenti remoti, ancu in u tempu, ponu esse purtatori di talentu musicale o scientificu è qualsiasi altru carisma. In ogni casu, pussede tutte queste qualità, sparte a so cunniscenza cù i so guardiani solu in quantu hè liberatu da sopra.
Una parte significativa di u tempu chì una persona vive in a so compulsione à cumportà una manera o l'altru. Hè u so ghjoculu, ghjucà un rolu in un ghjocu chjamatu u mondu di e persone. I mutivi chì guidanu a ghjente a maiò parte di a so vita quì sò e regule di un ghjocu assurdu di u zitellu. In questu ghjocu, i roli simplici assuciati à l'affirmazione di sè stessu in stu mondu fugace si trasformanu in scopi in elli stessi. Ci sò cinque di sti roli in cunfurmità cù i cinque elementi primari. Sò discututi più in quantu u materiale hè prisentatu quandu si tratta di dimònii. A maiò parte di e persone chì s'identificanu cù i pinsamenti in i so capi è cù l'impulsi spirituali di i so cori dormenu prufonda, in fattu, essendu animali cuntrullati. Meno di a mità riesci à capisce chì ciò ch'elli percepiscenu cum'è "I" è u mondu intornu à elli hè a punta di l'iceberg di a realità. Spiriti guardiani, anghjuli, o boni geni di e persone sò in gran parte ancu i so carcerieri. Grazie à elli, a ghjente hè in una situazione limitata in u paese. Ghjucanu quelli roli, secondu e regule chì li sò attribuiti da esse natu inseme. Per amà à qualchissia o per sperienze un dislike constante hè a vuluntà di i spiriti chì vivenu in i so corpi. Per esempiu, l'espressione "i matrimonii sò fatti in u celu" significa chì misurà a vita inseme per e persone specifiche, i mantenenu in relazione cù l'altri. I spiriti ridenu di a ghjente perchè hè ovvia per elli in quale pusizioni assurda sò posti.
Un gran numaru di cunvenzioni suciale, chì sò custruiti da e nostre passioni, piglianu a maiò parte di u sforzu umanu. In u risultatu, a nostra capacità di vede noi stessi da l'esternu è avè l'uppurtunità reali di gestisce noi stessi è a situazione hè, per dì, problematica. Tuttavia, i spiriti, ospitu in u capu di una persona, li lascianu a pussibilità di capisce ciò chì succede. Inoltre, per una parte significativa di u tempu esageranu l'impulsi spirituali assai chì passanu cum'è pinsamenti di e persone. Fendu cusì, ci danu deliberatamente l'uppurtunità di esse maravigliati di ciò chì succede in noi. Tuttavia, ùn vulemu micca ammette à noi stessi chì simu guvernati da l'invidia, a rabbia, l'avidità, l'orgogliu è a pigrizia. È simu d'accordu stupidu cù ciò chì passa in a nostra testa. Una persona chì capisce questu hè in prima horrified, dopu principia à circà una pusizione più attente è constructiva. Ellu prova à ridivà di quale sò veramente, da induve sò, è induve andemu tutti. Dà una persona l'uppurtunità di un sguardu apertu in ellu stessu, i spiriti à u stessu tempu aumentanu a so pressione nantu à ellu, stringhjendu u caprettu di u so buffone intornu à u collu di a persona, tentativu è pruvucannu. Inoltre, per permette à una persona di vede i so "scarafaggi" in u primu pianu, ciò chì veramente l'incomoda, u forzanu à perseverà à sviluppà un antidotu à quelli infizzioni emutivu chì elli stessi sò custruiti in a nostra testa. Per fà questu, creanu currettamente inseme di prublemi chì anu da esse risolti durante a so vita. Ci riuniscenu cum'è mariti è mòglie, amichi è nemichi, rivali è camaradi, chì ci dannu l'uppurtunità di vede u nostru pianu è guadagnà a liberazione da a pesante oppressione di a nostra diffamazione. Paragunatu à a so capacità di influenzà a situazione umana, a nostra capacità pari ridicula. Tuttavia, u scopu principale di u ghjocu di i spiriti ùn hè micca una burla senza sensu di l'animali suciali. Videnu a transitorie di a vita di e persone, vedenu quantu assurdu i valori mundani per i quali avemu da travaglià cusì duru davanti à l'evidenza inevitabbile di a morte è di una nova rinascita. U so compitu hè di turnà a mente di e persone da quelli tendenzi di a so mente chì ci facenu esse Sisifu è squirrels nantu à roti. Credu chì a delusione in e so speranze è teme hè u megliu modu per purificà l'ànima. Allora facenu assurdu e debulezza umana per chì pudemu diventà disgustati cun elli, è po ride è cessanu di piglià in seriu. Se questu succede, cunsidereghjanu a crescita spirituale.
A cunsiquenza di stu cambiamentu in l'attitudine à a vita hè u fattu chì seguita. Quandu una passione nasce in una persona, ùn si identifica micca cun ella. Hè capacitu, prima, per esse chjaramente cuscenti di ciò chì, cù quale tipu d'energia emutivu si tratta. Siconda, hà una scelta di rializà stu mutivu per u so attu o micca. In terzu, hà l'uppurtunità di cuntrullà l'energia emuzionale, chì era un ostaculu per ellu, una fonte di soffrenu. Una persona da a periferia di a percepzioni è di a vita di a rota di a vita si move in u centru di stu cerculu, per esse liberatu. Ciò chì prima causava a tensione psicologica cumencia à divertisce, o ùn custituiscenu micca un ostaculu. Hè per quessa chì ci sò tante malatie, scandali, guerri, bugie è altri turmenti in a vita di e persone. Quessi sò i grandi scherzi di i spiriti chì ci chjamanu à trascende l'attitudine seria versu questa coppia di vita è di morte, è à u stessu tempu truvà in a nostra vita di ogni ghjornu a strada per i stati più altu di l'essere, basatu nantu à a misericordia è l'altruismu. A più forte una persona, più prove in a so vita. I spiriti ghjustificà questu dicendu chì a so energia ùn saria micca diretta à a periferia di a rota di a vita in modu incontrolatu. Ùn vedenu nisun altru significatu in questa vita, salvu per capiscenu a so mancanza di significatu, è andendu oltre e limitazioni. A menu chì - per aiutà altru ch'è sè stessu è l'altri in a strada. L'ultimu mutivu hà un duppiu scopu. In più di benefiziu à quellu chì hà bisognu d'aiutu, dà assai forza à u campione di credenze altruisti. Quelli chì sò pronti à passà nantu à i so propri prublemi versu a felicità di parechje persone ponu esse felici stessi, perchè vedenu chì a felicità di parechji hè più significativu cà u prublema di unu. I spiriti anu assai metudi ben stabiliti per questu, chì scrivenu nantu à a razza di e persone cum'è un farmacista nantu à a matrice di una pozione.
I mezi principali di pruvucazione di i spiriti guardiani sò i so attacchi à a mente di una persona, chì li privà di a clarità di u pensamentu. A vita in un statu di percepzione ristretta è mancanza di libertà di scelta hè a cundizione principale in quale una persona esiste. Inoltre, a ghjente ùn hè mancu cunzignata di e pussibulità reali di percepzioni ch'elli pussedenu. Allocà à una persona portioned pussibulità di scelta, libertà internu, i spiriti li dà l'uppurtunità di cunnosce u mondu. Cù tali rigali, enfatizanu l'avvenimenti chì sò veramente impurtanti per ellu.
Meccanicamente pare cusì. I spiriti di u destinu, chì praticamenti si movenu istantaneamente da un locu à un locu, dà cumandamenti à spiriti co-nati specifichi chì campanu in e persone. Quelli chì cumincianu à sintonizà emutivu in un certu modu, sequenze di pinsamenti nascenu in a testa di e persone chì percepiscenu cum'è u so propiu. U sincronisimu di sti prucessi forma una certa situazione di interazzione. Un avvenimentu di cumunicazione accade. Una persona chì osserva a so propria mente, chì hè u so guardianu, è ciò chì u so guardianu li dice à traversu una altra persona, tira una certa lezione da l'avvenimentu. Se a situazione hè difficiule, u spiritu di Zayan vene è dà un cumandamentu à i guardiani, o influenza a ghjente. Pò saturà e so energie, alleviendu a tensione da i canali energetichi di i canali, è cusì pruvucannu sollievu emutivu, pò inspirà pinsamenti adatti.
In più di benedizioni, quandu una persona di colpu si senti una forza di forza, risa, piacè, pò ancu vede i so denti. Per esempiu, per pruvucà una persona per sperienze un sensu di perdita emutivu, un scontru, dicemu chì ùn dà piacè di beie u vinu eccessivu, o pruvucannu svenimenti, impediscenu, per dì, qualchì azzione irragionevule. Per guardà una persona da l'azzioni avversi, ponu piglià è rumpia a so gamba per impediscenu radicalmente di andà induve l'aspetta ancu più prublemi. Iddi cusì dà vittorie è scunfitte in battaglie, sport. Generanu è accumpagnanu quasi ogni situazione in u travagliu è in casa. Puderanu ancu affettà a "natura inanimata", i dispusitivi tecnichi, spegne o riparà. Se per e persone chì sò luntanu da una cunnessione bidirezionale cù u celu, u putere di i spiriti celesti ùn hè micca evidenti, allura per un credente, ùn importa micca senza capisce cumu hè cunnessu cù u so patronu celeste. Intornu à un sciamanu o qualcunu chì participanu à e forze celesti veri in una tradizione o in l'altru, un "teatru di l'infinitu" si sviluppa in permanenza, induve i dirigenti incorporeali di i destini umani mostranu i so intenzioni per l'ochji di e persone chì cercanu i so messagi.
U so patronu pò esse manifestatu in diverse forme. Saturanu u locu di travagliu o di dorme di una persona cù a so energia, dopu chì un campu forte hè stabilitu quì. Entrandu in questu, l'energia in u corpu umanu hè sintonizatu à u so modu. Ci hà da prima sperimentà a sonnolenza, strofina l'ochji. Dopu, quandu a so energia hè attivata in cunfurmità cù questu locu cunsacratu, serà assai più faciule per ellu esse quì chì in qualsiasi altru. A so mente è u corpu seranu menu stanchi è travaglià megliu. Ogni sciamanu hà una cunnessione cù un gran numaru di spiriti chì creanu intornu à ellu un inseme constantemente definitu di situazioni in cunfurmità cù u disignu di i celi più alti. U so travagliu, i riti ch'ellu faci per e persone sò guidati da questi esseri. In verità, un tali sistema di interazzione trà e persone è i spiriti hè chjamatu fede. Per i Buddisti, u terminu "mandala" hè simile, vale à dì, un cosmogramma, un certu sistema di interazzione di l'esseri da diversi piani di l'esse. U sciamanisimu hè attribuitu à u mandala arrabbiatu, vale à dì à quellu induve l'energii di u tipu di cunquistatore è di taglio predominanu. In cunsiquenza, l'eserciziu principalu per un shamanist in tutta a so vita hè l'usu, curbing, and directing to good needs the energies of a rabbia, ghjilosu, risentimentu, irritazione, etc. Questu succede micca solu in situazioni cum'è, per dì, in una guerra, induve u sciamanu hè obligatu à participà à l'ostilità, cum'è da un soothsayer chì chjama à u Celu è pricà per ellu per cuncede a vittoria, è palesa i so piani à i suldati. Ma hè u listessu in tempu di pace, quandu a magia di punizione shamanistica hè dumandata se e forze di a ghjustizia ùn sò micca efficaci. Hè cresce chì una persona ùn hè micca capaci di cuntrullà tali energie distruttive s'ellu ùn hà micca sentitu nantu à a so propria pelle. Per quessa, si pò guasi truvà in a storia di i sciamani, chì a so vita era nuvola è pacífica. Piuttostu u cuntrariu. Un shaman o qualsiasi altru participante in un mandala arrabbiatu, vale à dì, una sequenza di avvenimenti induve e so traiettori semantichi sò scuperti dopu un tempu considerableu dopu avè principiatu, sviluppa a pacienza è a gentilezza cum'è un esercitu cuntinuu di ogni ghjornu. Malatie, fallimenti, rifiutu, tutte e soffrenze terrestri sò prucessi mandati da u Celu à e persone per a so educazione è a purificazione di a so forza spirituale.

Caracteristica di a strada sciamana
Caracteristica di a strada sciamana
Caracteristica di a strada sciamana
Caracteristica di a strada sciamana Caracteristica di a strada sciamana Caracteristica di a strada sciamana



Home | Articles

January 19, 2025 18:53:15 +0200 GMT
0.009 sec.