Autore: Alberto Villoldo
Stu libru hè u risultatu di vinticinque anni di ricerca in pratiche sciamaniche, è ancu di a mo furmazione sottu à i sciamani di u Nordu è u Sudamerica. L'antichi cerimonii di iniziazione sciamanica chì aghju passatu in l'Andi è a jungla amazona necessitanu parechji mesi di preparazione. In a strada di scopre e tradizioni curativi di l'aborigeni, aghju guidatu da u vechju Inc Don Antonio.
I tecnichi di risturazione di u destinu discututi in stu libru sò una interpretazione muderna di e pratiche curative antiche chì sò sempre aduprate in l'America oghje. Hè sempre una pratica cumuna trà e cumunità hispanica è indiana per guarì i zitelli chì soffrenu di susto (paure). U zitellu hè purtatu à un locu spiciale per restaurà o rinvià una parte di a so ànima chì era persa o pigliata da ellu. Aghju adattatu queste pratiche è i mette in un cuntestu scientificu mudernu.
In a maiò parte di e culture aborigene muderni, a pratica di restaurà u destinu hè stata persa. In ogni casu, aghju avutu a furtuna di passà parechji anni trà i sciamani è i divinatori di u populu Inca, da quale aghju amparatu queste pratiche. Per piacè nutate chì e pratiche chì aghju da sparte cun voi in stu libru sò estremamente efficaci è devenu esse aduprate in una manera etica stretta. Semu devi esse nutatu chì una parte significativa di a furmazione longu di u shaman hè cunsacrata à i prublemi etichi è u cultivo di una riverenza profonda per tutti l'esseri viventi. Solu allora si pò riesce cun successu e pratiche curative è l'utilizanu per u benefiziu di l'altri populi.
Home | Articles
January 19, 2025 18:53:05 +0200 GMT
0.008 sec.