L'energia di una persona, currispundenu à l'elementu spaziu, chì dà a so individuazione, allughjendu tutti i tipi specifichi di e so capacità psicofisica. Erkhsten hè una copia esatta di u corpu fisicu, a dimensione di un pollice umanu. Saria più currettu per dì chì hè un prototipu di u corpu. Sicondu u ghjornu lunar, erkhsten, u spiritu, cambia u so postu di sughjornu in u corpu, attivendu l'urganu in u quale si trova, è ancu a funzione mentale, l'embodiment materiale di quale hè questu organu. Durante u sonnu, in a maiò parte di i casi, u spiritu hè in i pedi di una persona. Se u locu di u spiritu hè dannatu, allura questu pò causà "sparisce". Sicondu a gravità di tali danni, per una persona questu pò significà sia una disrupzione in u funziunamentu di l'urganu di u corpu, sia una perdita di vitalità, depressione, finu à a morte fisica. In i ghjorni lunari spiciali, vale à dì in u sicondu, ottu, quindici, sedicesimu è trentesimu spiritu di una persona hè più attivu, è affetta tuttu u corpu psichicu. Dunque, hè abitudine di dì chì "u spiritu hè in tuttu u corpu". A ghjente a percepisce in modu diversu. Comu regula, questu hè un sintimu di una crescita di forza, efficienza. Pò esse ancu sentitu cum'è nervousità aumentata, irritabilità. I fatti di cumu a luna piena afecta à e persone sò ben cunnisciuti. Questa influenza solu induce u statu di "spiritu in tuttu u corpu". In questi ghjorni, unu deve esse astentu da qualsiasi intervenzioni chirurgiche, è ancu di pianificà l'attività di ogni ghjornu, evitendu risicu aumentatu. A pratica spirituale di questi ghjorni sò i più impurtanti, postu chì furnisce l'uppurtunità di dirige l'aumentu di l'energia in a direzione ghjusta.
I pinsamenti di una persona, u so statu emutivu sò interconnessi cù u corpu à traversu u spiritu. U spiritu stessu pò ancu abbandunà u corpu è stà in diversi lochi à u so propiu o à a vuluntà di l'altru. Si moverà induve i pinsamenti persistenti u dirigenu. Puderà vive in o frequente un locu cù quale a persona hà ricordi particularmente piacevuli, cum'è un arbre sacru o una primavera santa. Pensendu à questu locu, una persona guadagnà forza. L'ànima di e diverse persone entranu ancu in interazzione, chì hè spessu inconsciente, ma ancu assai intensa. Sta interaczione si trova direttamente, senza quelli fattori limitanti, chì per e persone sò e circustanze di u tempu è u spaziu, è ancu e cunvenzioni suciale, etc. Una zitella innamurata pò assai realisticamenti "asciucà" per qualchissia, una mamma cù u so amori pò dà forza à i so figlioli à distanza, è un stregone espertu pò guarì l'ànima persa o arrubbata di qualcunu da i dimònii, o arrubballi ellu stessu, causendu un longu tempu. coma o morte. Parechje sposi, dopu à una longa coabitazione, diventanu simili à l'altri in a manera di voce, articulazione, è ancu in faccia è fisicu s'assumiglia à l'altri. Questu hè chì e so anime erhsten sò forti interconnessi è, in fattu, sò un sanu. L'entità incorporeali sò unu di i fatturi più impurtanti chì affettanu erhsten. I patroni celesti furniscenu cù saturazione cù energie benefizii suttili, prutezzione. Puderanu turnà à u corpu in casu ch'ellu si perde in un locu per via di psicotrauma, o per qualchì altra ragione, allora e forze demoniche ponu succhià i succhi di vita da ellu, è ancu arrubà è ammuccianu in u so mondu. A rupture di u "filu di a vita", chì cunnetta u spiritu di una persona cù u so corpu, significarà a morte. A paura, a fatigue mentale debilita u spiritu di Erkhsten, facendu una persona inerte è senza difesa. Prima di tuttu, hè rinfurzatu da a capacità di una persona per accettà sè stessu è u mondu cum'è sò, o, in altre parolle, a fede.
A vigilia di a mente, a so capacità di esse in a non-azzione, in cuncentrazione rilassata, senza esse purtatu da spirienzi piacevuli o dispiacenti, significarà per u spiritu Erkhsten chì pò trattà cù u so compitu principale. Stu compitu hè di esse un containeru spaziosu è affidabile per tutte e funzioni mobili di u continuum psicosomaticu di una persona. In questu casu, una persona, induve ellu hè, si senti "in casa". Avarà sempre abbastanza tempu per diverse azzioni, per u travagliu, per e persone vicine, per u sviluppu è a migliurà di e so capacità. A ghjente felice hè accumpagnata da u sensu chì u so "tettu" hè a vasta cupola di u celu. Unu di i pinnacles di u sviluppu di e cumpetenze umane, acquistatu in u cursu di a pratica spirituale, hè a trasfurmazioni di l'energii di u corpu in i so cumpunenti originali, quandu u corpu diventa simili à u spiritu - incorporeal è senza peso. Allora e persone chì anu ottinutu a santità o qualchì altra massima di perfezione spirituale in una tradizione religiosa particulare scuntrà a so maturità pussede diverse qualità chì solu l'entità incorporeali anu. Puderanu vede avvenimenti distanti, ancu in u tempu, si movenu in u spaziu senza sperimentà e forze di gravità, diventanu invisibili, cunnoscenu a so vita passata è a vita di l'altri populi. Anu ancu datu a cunniscenza di u tempu è e circustanze di a so morte. Tali capacità sò dotati di i sciamani di u Novu Celu, chì sò chjamati Great.
U spiritu di Erkhsten hè quellu chì cuntene ancu putenziali umani, chì dà l'uppurtunità di esse solu. Questu hè un elementu di u spaziu.
L'elementi rimanenti nantu à quale l'abilità di una persona per certi tipi d'azzioni sò basati sò i seguenti.
Pudemu cunsiderà in dui aspetti: puri è distorti.
In u primu casu, serà unu di l'aspettu di u spiritu umanu, a capacità chì hè stata urigginariamente datu da a natura, per acquistà un significatu divinu in l'attività di ogni ghjornu. In u sicondu casu, questu hè a stessa qualità induve u so travagliu hè rottu. Questa tendenza mentale distorta, chì disturba u flussu naturali di l'energia in u corpu umanu, è provoca l'obsessione cù i spiriti maligni, hè chjamatu demoniu.
Home | Articles
January 19, 2025 19:10:15 +0200 GMT
0.004 sec.