Shaman Buryat ereditariu, hà parechje iniziazioni
A Republica di Buriatia
Natu in u distrittu Kizhinginsky di Buryatia. Hè graduatu da a facultà di biblioteca di l'Istitutu di Cultura in Ulan-Ude. Hà insignatu a lingua è a literatura russa in una scola rurale. Dopu hà travagliatu in l'Accademia Statale di Cultura è Arti di Siberian Orientale, hà insignatu à u Dipartimentu di Etnologia è Folklore "Fundamenti di Pratica Shamanica".
In principiu, ùn hà micca intenzione di esse un sciamanu, malgradu u fattu chì da a zitiddina hà avutu a capacità di vede è sente l'altru mondu. Pensu chì tutti puderianu fà. Quandu i so genitori anu scupertu di e so capacità, l'anu purtatu à un sciamanu. Un ritu hè statu realizatu, chì per qualchì tempu hà salvatu da e voci è visioni, ma poi si suscitanu novu. A malatia hè aggravata in l'età adulta. U maritu hè mortu di colpu, i zitelli cuminciaru à malati. Duranti unu di l'attacchi, chì hè accadutu à u principiu di l'anni 1990, una voce interna annuncia N.A. Stepanova chì dumani morirà, ? hè colpitu da un camion. U ghjornu dopu hà pigliatu u sciamanisimu. Ricevutu appruvazioni in Mongolia. U so maestru era zaarin-boo (un shaman cù 9 iniziazioni) Borboev Leonty Abzaevich. Da ellu hà ricivutu i primi iniziazioni è successivi. Aghju cuminciatu à praticà, cumminendu tecniche di diverse direzzione.
In u 1993 N.A. Stepanova hà urganizatu è registratu in Ulan-Ude l'Associazione di sciamani Buryat "Hese hengereg" ("Rumbling tambourine"), più tardi rinominatu "Boo Murgel". Possiede l'idea di rinviviscia i taylagans (ceremonii) in onore di e cinque divinità principali? patroni di u populu Buryat.
Quasi da u principiu di a so attività sciamanica, hà cuminciatu à viaghjà attivamente à l'esteru, travagliendu inseme cù psicoterapeuti, psiculoghi è psichiatri. In Italia, un libru hè statu publicatu annantu à ella chjamatu "Nadya Stepanova, invucazione di i Diu. A storia di a vita di un sciamanu Buryat, cuntata da Cecilia D, Arista ”è un film documentariu direttu da C. Aleone. Hà criatu scole per l'insignamentu di l'arte sciamanica in Italia è in Francia.
Consideratu u sciamanu supremu di Ulan-Ude. Hà numerosi sustenitori in u mondu. Hè u presidente di a Società di Shamanismu di l'Asia Centrale, un membru di u Cunsigliu di Coordinazione di i Shamani Munniali è u Cumitatu Internaziunale Interreligioso di l'UNESCO.
Vive in Ulan-Ude, Buryatia.
Home | Articles
January 19, 2025 18:59:58 +0200 GMT
0.008 sec.