Nadezhda Ananievna Stepanova, sciamana ereditaria Buryat, hà parechje iniziazioni

Shaman Buryat ereditariu, hà parechje iniziazioni
A Republica di Buriatia
Natu in u distrittu Kizhinginsky di Buryatia. Hè graduatu da a facultà di biblioteca di l'Istitutu di Cultura in Ulan-Ude. Hà insignatu a lingua è a literatura russa in una scola rurale. Dopu hà travagliatu in l'Accademia Statale di Cultura è Arti di Siberian Orientale, hà insignatu à u Dipartimentu di Etnologia è Folklore "Fundamenti di Pratica Shamanica".
In principiu, ùn hà micca intenzione di esse un sciamanu, malgradu u fattu chì da a zitiddina hà avutu a capacità di vede è sente l'altru mondu. Pensu chì tutti puderianu fà. Quandu i so genitori anu scupertu di e so capacità, l'anu purtatu à un sciamanu. Un ritu hè statu realizatu, chì per qualchì tempu hà salvatu da e voci è visioni, ma poi si suscitanu novu. A malatia hè aggravata in l'età adulta. U maritu hè mortu di colpu, i zitelli cuminciaru à malati. Duranti unu di l'attacchi, chì hè accadutu à u principiu di l'anni 1990, una voce interna annuncia N.A. Stepanova chì dumani morirà, ? hè colpitu da un camion. U ghjornu dopu hà pigliatu u sciamanisimu. Ricevutu appruvazioni in Mongolia. U so maestru era zaarin-boo (un shaman cù 9 iniziazioni) Borboev Leonty Abzaevich. Da ellu hà ricivutu i primi iniziazioni è successivi. Aghju cuminciatu à praticà, cumminendu tecniche di diverse direzzione.
In u 1993 N.A. Stepanova hà urganizatu è registratu in Ulan-Ude l'Associazione di sciamani Buryat "Hese hengereg" ("Rumbling tambourine"), più tardi rinominatu "Boo Murgel". Possiede l'idea di rinviviscia i taylagans (ceremonii) in onore di e cinque divinità principali? patroni di u populu Buryat.
Quasi da u principiu di a so attività sciamanica, hà cuminciatu à viaghjà attivamente à l'esteru, travagliendu inseme cù psicoterapeuti, psiculoghi è psichiatri. In Italia, un libru hè statu publicatu annantu à ella chjamatu "Nadya Stepanova, invucazione di i Diu. A storia di a vita di un sciamanu Buryat, cuntata da Cecilia D, Arista ”è un film documentariu direttu da C. Aleone. Hà criatu scole per l'insignamentu di l'arte sciamanica in Italia è in Francia.
Consideratu u sciamanu supremu di Ulan-Ude. Hà numerosi sustenitori in u mondu. Hè u presidente di a Società di Shamanismu di l'Asia Centrale, un membru di u Cunsigliu di Coordinazione di i Shamani Munniali è u Cumitatu Internaziunale Interreligioso di l'UNESCO.
Vive in Ulan-Ude, Buryatia.

Nadezhda Ananievna Stepanova, sciamana ereditaria Buryat, hà parechje iniziazioni
Nadezhda Ananievna Stepanova, sciamana ereditaria Buryat, hà parechje iniziazioni
Nadezhda Ananievna Stepanova, sciamana ereditaria Buryat, hà parechje iniziazioni
Nadezhda Ananievna Stepanova, sciamana ereditaria Buryat, hà parechje iniziazioni Nadezhda Ananievna Stepanova, sciamana ereditaria Buryat, hà parechje iniziazioni Nadezhda Ananievna Stepanova, sciamana ereditaria Buryat, hà parechje iniziazioni



Home | Articles

January 19, 2025 18:59:58 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting