Ulch shaman ereditaria di a pratica antica
regione di Khabarovsk
A so nanna era una sciamana, è a so mamma era cunsiderata unu perchè hà datu nascita à i gemelli trè volte. Trè di e so figliole? Echika, Geelhe (Rosugbu Geelhe) è Deya (dopu u matrimoniu? Dian Deya) sò diventati sciamani.
Hè graduata da a scola elementaria in Auri, tandu intrì in u pensionatu in u paese. mazza. Dopu questu, hà studiatu à a Facultà di Educazione di l'Istitutu di i Populi di u Far North chjamatu dopu. A.I. Herzen. Ùn puderia micca avè una educazione superiore, perchè quandu era in u so secondu annu, u so babbu, un cacciatore, hè statu riprimutu cum'è un pugnu. Echika hè stata espulsa da l'istitutu è espulsa da u Komsomol.
In u 1940 si maritò, ma u so maritu morse in fronte durante a guerra. Hà travagliatu in una splutazioni cullettiva in una squadra di piscadori. Idda addivintau famosu cum'è un artisgianu qualificata di tappeti naziunali è vestiti. Quandu Echika avia circa 30 anni, hà sperimentatu attacchi di malatie sciamaniche. Era malata per un bellu pezzu finu à ch'ella accunsentì à diventà un sciamanu.
Vive cun. Dudi, distrettu Ulchsky, Territoriu di Khabarovsk.
Home | Articles
January 19, 2025 19:14:29 +0200 GMT
0.008 sec.