Oyun Batyr, un sciamanu ereditariu Tuvan, hà parechje iniziazioni

Shaman Tuvan ereditariu, hà parechje iniziazioni
Repubblica di Tyva
Natu in l'anni 1920. Veni da a famiglia Genghisides. Unu di i rami di u genus uriggina da Subudai-Bogotura? signore di guerra Gengis Khan. U missiavu è u missiavu di Batyr eranu famosi sciamani.
Una volta, in a zitiddina, Oyun Batyr cacciava un cinghiale, chì u purtò à a prufundità di a taiga. Inespettatu, hà sbattutu nantu à un larch enormu, à i rami di quale parechji cinturini multicolori sò stati attaccati. Pocu luntanu, ind'i boschi di ginepro, stendu un cuteddu di caccia. Batyr hà pigliatu à ellu stessu. Dopu avè ghjuntu à l'aal, hà dimustratu à i so genitori, è chjamanu l'anzianu. L'anzianu disse: "Stu cuteddu appartene à un sciamanu chì hà campatu in a nostra regione. Ùn avia micca eredi è, anticipendu a so morte imminente, piatta i so attributi shamanichi in a taiga, in a speranza chì qualchissia li truverà. Avà tù, Oyun Batyr, devi diventà un sciamanu. Sì ricusate, morirete in agonia, distruggete a vostra mamma è cundannate tutti l'abitanti di l'aal à u soffrenu ".
Oyun Batyr hà resistutu à sta scelta finu à chì i pesci cuminciaru à sparisce in u fiumu, è l'animali anu sparitu in a taiga. U latti di capre era amara, i yaks è arieti si ammalavanu. Batyr stessu à volte cascò in un statu semi-cunsciente, delirante. I friddi li battevanu, i so gammi è i braccia stretti, è a spuma li sboccava da a bocca. In visioni, hà avutu ritratti di cumu i vermi devoranu u so corpu, è ellu stessu si trasforma in un scheletru. Incapace di suppurtà a malatia di u sciamanu, andò à u maestru sciamanu.
Duranti u so primu rituali, Oyun Batyr hà sentitu a terra aperta sottu à i so pedi è volò in l'abissu. Allora si trasformò subitu in un uccello è si precipitò, ritruvendu in cima à una muntagna. 10 anni dopu, hà passatu a so prima iniziazione in Mongolia, è dopu à altri 5 anni, dopu à a terza iniziazione, hà ricevutu u titulu di "shaman-savior". U sciamanu supremu di u Tibet, Orgotoi-boo, u chjamava u sciamanu supremu di Siberia. Oyun Batyr hà ricevutu u so tamburinu cum'è un rigalu da u presidente di u Tadjikistan Rahmon Nabiev
In u principiu di l'anni 1990 Oyun Batyr hà avutu una grande pratica di viaghju: hà visitatu Odessa, Kiev, Mosca, Magnitogorsk, Barnaul cù sessioni di guariscenza, hà realizatu rituali in e regioni di Tula è Voronezh. Duranti u rituali, qualchì volta hà utilizatu un pitone, chì hà pigliatu danni durante a purificazione. Cù i soldi raccolti cum'è donazioni, sustene l'aal sanu (trenta iurte).
Organizza vacanze naziunali, hà parechji milla capi di vacche, cinque mogli è trè figlioli. Ùn beie micca alcolu, invece di tabacco, fuma erbe medicinali secche.
Vive in a Republica di Tyva, à a fruntiera stessa cù a Mongolia.

Oyun Batyr, un sciamanu ereditariu Tuvan, hà parechje iniziazioni
Oyun Batyr, un sciamanu ereditariu Tuvan, hà parechje iniziazioni
Oyun Batyr, un sciamanu ereditariu Tuvan, hà parechje iniziazioni
Oyun Batyr, un sciamanu ereditariu Tuvan, hà parechje iniziazioni Oyun Batyr, un sciamanu ereditariu Tuvan, hà parechje iniziazioni Oyun Batyr, un sciamanu ereditariu Tuvan, hà parechje iniziazioni



Home | Articles

January 19, 2025 18:58:12 +0200 GMT
0.006 sec.

Free Web Hosting