Shaman Tuvan ereditariu, hà parechje iniziazioni
Repubblica di Tyva
Natu in l'anni 1920. Veni da a famiglia Genghisides. Unu di i rami di u genus uriggina da Subudai-Bogotura? signore di guerra Gengis Khan. U missiavu è u missiavu di Batyr eranu famosi sciamani.
Una volta, in a zitiddina, Oyun Batyr cacciava un cinghiale, chì u purtò à a prufundità di a taiga. Inespettatu, hà sbattutu nantu à un larch enormu, à i rami di quale parechji cinturini multicolori sò stati attaccati. Pocu luntanu, ind'i boschi di ginepro, stendu un cuteddu di caccia. Batyr hà pigliatu à ellu stessu. Dopu avè ghjuntu à l'aal, hà dimustratu à i so genitori, è chjamanu l'anzianu. L'anzianu disse: "Stu cuteddu appartene à un sciamanu chì hà campatu in a nostra regione. Ùn avia micca eredi è, anticipendu a so morte imminente, piatta i so attributi shamanichi in a taiga, in a speranza chì qualchissia li truverà. Avà tù, Oyun Batyr, devi diventà un sciamanu. Sì ricusate, morirete in agonia, distruggete a vostra mamma è cundannate tutti l'abitanti di l'aal à u soffrenu ".
Oyun Batyr hà resistutu à sta scelta finu à chì i pesci cuminciaru à sparisce in u fiumu, è l'animali anu sparitu in a taiga. U latti di capre era amara, i yaks è arieti si ammalavanu. Batyr stessu à volte cascò in un statu semi-cunsciente, delirante. I friddi li battevanu, i so gammi è i braccia stretti, è a spuma li sboccava da a bocca. In visioni, hà avutu ritratti di cumu i vermi devoranu u so corpu, è ellu stessu si trasforma in un scheletru. Incapace di suppurtà a malatia di u sciamanu, andò à u maestru sciamanu.
Duranti u so primu rituali, Oyun Batyr hà sentitu a terra aperta sottu à i so pedi è volò in l'abissu. Allora si trasformò subitu in un uccello è si precipitò, ritruvendu in cima à una muntagna. 10 anni dopu, hà passatu a so prima iniziazione in Mongolia, è dopu à altri 5 anni, dopu à a terza iniziazione, hà ricevutu u titulu di "shaman-savior". U sciamanu supremu di u Tibet, Orgotoi-boo, u chjamava u sciamanu supremu di Siberia. Oyun Batyr hà ricevutu u so tamburinu cum'è un rigalu da u presidente di u Tadjikistan Rahmon Nabiev
In u principiu di l'anni 1990 Oyun Batyr hà avutu una grande pratica di viaghju: hà visitatu Odessa, Kiev, Mosca, Magnitogorsk, Barnaul cù sessioni di guariscenza, hà realizatu rituali in e regioni di Tula è Voronezh. Duranti u rituali, qualchì volta hà utilizatu un pitone, chì hà pigliatu danni durante a purificazione. Cù i soldi raccolti cum'è donazioni, sustene l'aal sanu (trenta iurte).
Organizza vacanze naziunali, hà parechji milla capi di vacche, cinque mogli è trè figlioli. Ùn beie micca alcolu, invece di tabacco, fuma erbe medicinali secche.
Vive in a Republica di Tyva, à a fruntiera stessa cù a Mongolia.
Home | Articles
January 19, 2025 18:58:12 +0200 GMT
0.006 sec.