U situ web kazacu di Tengrismu

U muvimentu di i novi Ari-Huns, o a ghjente di u sole "kun-nu"
"... Ùn vogliu micca esse rè, vogliu campà cun voi cum'è fratellu".
Stepan Razin.
U tempu di "cuglià e petre". In particulare per i turchi post-nomadi. Dopu avè persu in a tecnulugia à i pòpuli stabiliti, a civilizazione di i discendenti di Abel-nomad si disintegra è sparì, diventendu un appendice di i vincitori. In ogni casu, a so vittoria era inevitabbilmente pyrrhic. Infatti, in u centru di u mondu vittorioso di Cain, ùn ci era micca un principiu eternu autosufficiente di i Turchi nomadi - Diu cum'è u Creatore di tuttu è di tuttu, dendu a vita eterna è a prosperità à i so figlioli ubbidienti di Abel. U postu di Diu hè statu pigliatu da un ego presuntu murtali, chì hà trasfurmatu tuttu in un mezzu di a so propria satisfaczione, esaltazione è auto-affirmazione. U populu Cain hà rimpiazzatu u regnu eternu di u Cielo-Babbu cù un mercatu rumoroso, vende tuttu è tuttu, andendu nantu à i capi di i so vicini à a "vanity fair" universale. Cusì, l'ego di i Caini chì l'imaginavanu hè diventatu una fonte di distruzzione è profanazione di a natura, parechje guerre, schiavitù spietata è culunialismu. Avà, cuminciendu cù a distruzzione di a mamma natura, a culunizazione di i so vicini, naturalmente, secondu a rota di Karma, si distrughjenu, essendu purtatu da droghe, matrimoniu di u stessu sessu, obesità è alcoolismu.
U tempu di i figlioli di Diu, i discendenti di u mansu Abel, hè ghjuntu. U tempu di i novi gunas, i "flageli" di Diu, chì anu da novu purificatu è "shake" a Terra, guariscenu, affirmannu l'eterna Legge Cosmica di a Ghjustizia, u listessu per tutti, Retribution à tutti secondu i so diserti. U centru di gravità di a nova, a storia alternativa principia di novu cù Altai, u "cordu umbilicale di a Terra" (J. Arguelles) è u centru, u core di l'"Isula Principale" di terrestri, da induve a cultura di bronzu è u ferru hè vinutu da, l'insediamentu di i guerrieri ariani è di i Sciti (Saks), chì hà datu nascita à a cultura europea. Da quì venenu l'antenati di i capi di l'Europa, l'Africa di u Nordu è l'Egittu (dinastii merovingiani, etc.), i fundatori di l'imperi Iraniani, Iran è Turan, Aryan Saka-Shakyas (guerrieri Kshatriya) è samurai giapponese, è ancu, forsi, i Maya onniscienti.
Allora tuttu "torna à a norma". A steppa, Kazakhstan hè a sintesi uriginale di l'Orienti è l'Occidenti, u Nordu è u Sud, ancoratu nantu à u centru cosmicu-Tengri, circundatu da tutti i lati da i populi Turchi. L'autoctoni lucali eranu urigginariamenti una sintesi interracial (prima, da l'Età di Bronzu è di Ferru, l'elementu Caucasoid (arianu) righjuntu u 100%, avà hè menu di un terzu, cedendu à l'elementu mongoloide appassiunatu). È u territoriu di u "novu paese in u mondu" stessu hè sempre parte di l'Europa da quasi un quartu.
Dettagli: http://www.kunnu.org

U situ web kazacu di Tengrismu
U situ web kazacu di Tengrismu
U situ web kazacu di Tengrismu
U situ web kazacu di Tengrismu U situ web kazacu di Tengrismu U situ web kazacu di Tengrismu



Home | Articles

January 19, 2025 19:10:41 +0200 GMT
0.004 sec.

Free Web Hosting