Shaman Altai
Republica Altai
Hè natu in u 1958. Sicondu a tradizione di famiglia, ci era una volta trè fratelli in a famiglia Tonzhan. U fratellu mediu avia un sciamanu cum'è a so moglia è era riccu. Dui altri, per invidia, u tombu mentre cacciavanu, è anneganu a moglia sciamana in u lavu. Prima di a so morte, hà maleditu tutta a famiglia di i fratelli è hà dettu ch'ella vultà cum'è a moglia di unu di i rapprisentanti di a famiglia Tonzhan.
N.M. Yugusheva si cunsidereghja l'incarnazione di quellu shaman: hà maritatu cù un omu da a famiglia Tonzhan (u figliolu mediu in a famiglia); u maritu hè mortu in ghjovana età. A so nascita, sicondu N.M. Yugasheva, hè stata prevista in l'anni 1920. vechji sciamani.
N.M. Yugusheva hà ricevutu una educazione superiore. Per 25 anni hà travagliatu cum'è agrimensura. In u 1990, hà decisu di pruvà e so capacità curative à l'uspidale regiunale in Barnaul. Duranti l'esame, era ricunnisciuta com'è "persona di raghji X". Cuminciò à impegnà in attività sciamaniche in u 1993. In u 2003 hà participatu à a Cunferenza Internaziunale "Sacra in Cultura Tradizionale".
Vive in a Republica Altai.
Home | Articles
January 19, 2025 19:14:19 +0200 GMT
0.008 sec.