Chaman "Biancu" Altai Anton Yudanov

Per sapè ciò chì a cunniscenza secreta pussede i capi spirituali di Siberia, u currispundente di u KP hà scontru cù unu di i famosi shamans "bianchi" di Altai, Anton Yudanov. È avemu dumandatu à u capu di u Centru per u Studiu di u Shamanism à l'Istitutu di Etnologia è Antropologia di l'Academia Russa di Scienze, Duttore in Scienze Storiche Valentina Kharitonova, per cummentà a so storia.

Quale pò esse un sciamanu ?
Hè impussibile per una persona ordinaria di diventà un shaman. Un veru sciamanu deve pussede nove qualità distintive:
Unu di l'antenati deve esse un shaman, postu chì u rigalu hè ereditatu.
Ci deve esse una "marca divina" nantu à u corpu - una mole di a dimensione di un pugnu o un sestu dito nantu à un bracciu o gamba.
Unu deve esse capace di vede spiriti è cumunicà cun elli.
Avè a capacità di mandà a vostra ànima in un viaghju in altri mondi.
Tratta senza medicazione.
Ammansate u focu.
Capisce a lingua di l'animali.
Sapete rituali, preghiere sciamaniche è nomi di spiriti tribali.
Per esse u guardianu di a creatività epica orale, tradizioni è usanze di u vostru populu.
Anton Yudanov - capu di Shchukinsky
Aghju riisciutu à scuntrà unu di tali trasportatori di cunniscenze antiche pocu pocu tempu, durante un viaghju di cummerciale à Gorny Altai. Anton Yudanov, di 67 anni, ùn vive micca in u boscu di u boscu, ma in un appartamentu di trè stanze ben appiccicatu in a periferia di Gorno-Altaisk cù a so moglia è u so figliolu. U maniacu shamanicu hè sustituitu da sneakers, jeans è una T-shirt. Hà studiatu à a scola di l'operatori di macchina, l'Istitutu di l'Ingenieria Forestale di Krasnoyarsk è à a Scola di Teatru Shchukin (hà difesu u so diploma secondu Plyushkin da Dead Souls).
Hà travagliatu cum'è trattore, caricatore, attore in l'ensemble di pantomime à u Rosconcert è u Teatru. Pushkin. Hà campatu in Mosca per vint'anni è si maritò parechje volte. Per quattru anni era un direttore in Minsk cun Mulyavin, quandu ùn cantava micca in Pesnyary, ma in Orbit-67. Questu hè, per parlà, a biografia ufficiale. Sicondu una biografia micca ufficiale, Anton Yudanov hè un zaisan, u capu di una tribù di Altaiani di u Nordu - i Tubalars. Iniziatu à i sciamani "bianchi".
In l'anni trenta di u seculu passatu, tutti i shamans influenti di l'Altai sò stati purtati in Kazakistan, cacciati fora di u trenu in l'stepa in l'invernu. U missiavu di Yudanov, un narratore è sciamane di l'Altai, chì u so munumentu si trova avà in mezu à a cità di Gorno-Altaisk, hè statu ancu perseguitatu.
"Aviu avutu à seguità u percorsu di u mo missiavu, ma hè risultatu chì aghju vultatu à i fundamenti spirituali di l'Altai solu à l'età di 50", Yudanov mi fighja cù u so sguardu pisanti. - Prima, era impussibile, perchè tuttu questu tempu u Tsar di u Regnu Scuru hà rignatu in Russia. Ma Diu hà mandatu Mikhail Sergeevich Gorbachev, chì a so missione era di distrughje Satanassu.
- Gorbachev hè un salvatore ?!
- Innò, era solu "guidatu" da putenzi superiori da u spaziu.
- Putin si adatta à i sciamani ?
- Questu hè u megliu zar di u populu russu. Hè megliu cà i Romanov. Ma serà capace di caccià a Russia da un burato prufondu di i ladri ?
Cumu cumunicanu cù i spiriti?
I sperti credi chì i sciamani anu sviluppatu intuizione. È stu sestu sensu li permette di entre in stati alterati di cuscenza (ASC). È tandu ponu cumunicà abbastanza tangibly cù i spiriti. I sonnologi chjamanu u trance sciamanicu u terminu "sognu lucid", quandu i sogni sò percepiti cum'è realità. Certi scientisti chì studianu u fenomenu ASC crede chì questu hè un novu livellu di visione di u mondu chì hè sempre inaccessibile à a maiò parte di a ghjente.
Parechji sciamani ghjunghjenu stu statu per l'usu di stimulanti è sustanzi allucinogeni.
- Ti sbatti in a droga ? - Dumandu à Yudanov.
- Eiu micca. L'altri usanu veramente una infuzione di erbe speziale chì permette di liberà l'anima da u corpu. Ma u più impurtante, in tutta a so vita, u sciamanu cerca di liberà da l'emozioni assuciati cù l'aggressione, u risentimentu è a depressione. U menu arrabbiatu sì, u più grande u vostru putere, u più prufonda vi vede.
- Mentre studiava à Shchukinsky, avete preditu u destinu di i vostri cumpagni?
- Hè accadutu. Andryusha Mironov, quandu avemu parlatu, aghju dettu: "U travagliu nantu à un filu strettu, è un filu troppu strettu si romperà un ghjornu, è questu pò succede assai rapidamente". Hè mortu esattamente un annu dopu. In a nostra tradizione, s'è vo ùn suggerisce à una persona circa un risultatu tristu, allura vi sò rispunsevuli. Hè bisogna à dì. È capisce, ùn capisce micca - questu hè u so affari.
Sò tutti i sciamani clarividenti?
- Solu noi, i "bianchi", cù l'aiutu di u putere di l'Altai superà u spaziu cù u pensamentu, vede ciò chì l'altri ùn vedenu micca, sente ciò chì l'altri ùn sentenu micca. Semu cunnessi cù a luce è u celu. È una persona cunnessa cù u mondu inferjuri è u mondu superiore, cù u mondu di l'ombra è di a luce à u stessu tempu, hè un sciamanu in u significatu di a parolla, cum'è voi l'Europeani capiscenu. Questu hè, quellu chì mette in ropa speciale, batte un tamburinu (è questu hè un strumentu di u regnu più bassu) è spins davanti à l'audienza. Hè "neru".
Incuntrami in u spaziu
Ogni sciamanu hà a so muntagna sacra. U mo interlocutore hà una muntagna à dui cimi Belukha. Sicondu e credenze lucali, ci hè un paese di spiriti - Shambhala. Un sciamanu ùn pò micca avvicinassi più vicinu à 10 km. Yudanov ghjunghje à u paese più vicinu, prega nantu à e so cime è foglie.
- Ma Belukha hè cunquistata ogni annu da parechji milla persone. Cumu cusì ?
"Aghju cummattiu stu sacrilegiu quantu possu. Cumu a ghjente ùn capisce micca - una persona ordinaria hè pruibita di entre in Shambhala! Per via, parechji di i cunquistatori di Belukha mori.
- Arrangete i collapsus ?
- Innò, Altai face. Qualcosa di misteriosu spessu succede in questa zona. Per esempiu, dopu chì u gruppu passa una tappa di a strada cù a guida, a pista sparisce, cum'è s'ellu ùn esiste micca. U vostru "Komsomolskaya Pravda" una volta chjamava u mo santuariu una "montagna assassina", induve a maiò parte di i turisti sò morti in l'ultimi anni. Ma questu ùn hè micca una muntagna - un assassinu, ma site suicidi. Tutti quelli chì volenu avvicinassi à u so sicretu più internu, si scaccià ...
I psichiatri per un bellu pezzu cunzidiravanu shamans pazzi, perchè a manifestazione di a cundizione, cundiziunata chjamata "malattia shamanica", s'assumiglia à a schizofrenia in sintomi esterni. In fatti, sò veramente pussede alcune tecniche mentali chì li permettenu di esse in trance è in realità à u stessu tempu. I Shamans sò furmatu in questu da a nascita o cù l'aiutu di un mentor. Se u "sceltu di i spiriti" ùn pò micca equilibrà u travagliu di u so cervellu in ogni modu, allura pò cumincià à avè prublemi cù a psique.
- Cumu cumunicà cù u Cosmos s'ellu ùn vi mancu avvicinassi à Belukha ?
- Cù l'aiutu di u pensamentu - a più alta energia in u mondu. Per esempiu, questu hè cumu scontru in l'ànima cù u mo fratellu in cosmogonia, un sciamanu americanu. Ellu "scolla" quì, in a so America, è io "scolla" quì. Questu hè chjamatu sciamanisimu - una pratica sciamanica speciale chì permette di entre in un statu di cuscenza alterata è viaghjà in altri mondi.
Perchè battenu un tamburinu ?
- Qualcosa chì ùn vecu chì avete un tamburinu ...
- Eiu, cum'è u mio missiavu, ghjucà u topshur (un strumentu musicale à dui corde in forma di dombra. - Ed.). I facciu mè stessu. In generale, un shaman sperimentatu di alta iniziazione pò fà un viaghju mentale à un altru mondu senza un tamburinu è un vestitu di shaman.
Sicondu i scientisti, quandu un sciamanu balla intornu à un focu è batte un tamburinu, summoning spirits, i spettatori vicinu parenu vede ancu i fantasmi. In fatti, i sciamani mettenu a ghjente in l'ipnosi. Studi di laboratoriu anu dimustratu chì u tamburinu provoca cambiamenti in u sistema nervu cintrali. U sciamanu batte à una frequenza di 4 - 7 battiti per seconda, stu ritmu coincide cù a freccia di l'onda cerebrale chì sò assuciati cù i sogni, l'imaghjini ipnotichi è u trance. Un esperimentu utilizendu un elettroencefalografu hà truvatu chì un sciamanu in deci minuti di ghjucà sta "musica" hà ottinutu u tipu di trance chì i maestri Zen giapponesi ghjunghjenu dopu una pratica di sei ore di meditazione prufonda.
Cumu si trattanu?
I dati di l'elettroencefalogramma pigliati durante e sessioni di guariscenza di u paci hà dimustratu chì u cervellu di u sciamanu è u paziente cumincianu à travaglià in u stessu ritmu. Dopu à a sessione, u statu emutivu è u funziunamentu di u sistema immune di u paziente migliurà. Una volta, i scientisti anu dumandatu à u sciamanu per agisce in modu diversu nantu à i vuluntarii di a prova: è qualchissia hà avutu a frebba, qualchissia hà cuminciatu à sentu vertigini severi, è qualchissia hà cuminciatu à oscillari in una sedia senza nutà. Da a pratica, i situazioni sò cunnisciuti quandu, dopu l'influenza di un shaman, a ricuperazione hè accaduta. Ma nimu di l'esperti dicerà chì era u sciamanu chì guarì. Dopu tuttu, à mezu à i so pazienti, prima di tuttu singichi e persone chì crede in a so forza. Da u puntu di vista di a psicoterapia, questu hè comprensibile: l'effettu placebo travaglia quandu u paci crede in una cura. Inoltre, à u cuntrariu di un duttore, una visita chì dura 15-30 minuti, un shaman pò passà parechji ghjorni cù u paziente in a lotta contru a malatia è a morte ...
- Ti tratti ?
- Di solitu un sciamanu hè chjamatu in casu d'infertilità o parturitu difficiule. Una volta una donna assai bella ùn pudia dà nascita per un bellu pezzu, perchè era malatu è ancu vulia suicidà. È I fora d'ella, SENZA ella, vale à dì, à distanza, aghju avutu una operazione - è pocu tempu hà datu nascita à u so secondu figliolu. Quandu un sciamanu hè impegnatu in a guariscenza, vede a malatia cum'è s'ellu l'ànima di una persona hè stata persa in u mondu sottile. A trova è a guarisce.
- Chì hè a diffarenza trà u sciamanisimu è l'altri religioni ?
- Quandu un musulmanu mori, hè scontru in u celu da Mohammed è altri prufeti. Quandu un cristianu mori, l'anghjuli u scontranu. Quandu un Buddhista mori, scuntrà u Buddha. È quandu un sciamanista mori, si scontra cù i so antenati.
RIFERIMENTU "KP"
A parolla "shaman" (da a parolla Evenki "saman" - una persona eccitata è frenetica) hè stata presa in prestu in u 17u seculu. Russi à u Tungus. U più altu gradu di shaman - zaarin - era una rarità digià in u 19u seculu. Puderia alzà in l'aria è sopra à e curone di l'arburi. E i primi sciamani, secondu a leggende antiche, puderanu vulà in i nuvuli nantu à i so cavalli è facenu miraculi chì i so discendenti muderni ùn ponu micca ripetiri.
Shambhala hè nantu à u Monti Belukha?
I shamans Altai credi chì Shambhala hè situatu in a muntagna sacra Belukha (u puntu più altu in Siberia - 4506 m), ma in una dimensione diversa, cusì pò esse vistu solu in un statu alteratu di cuscenza. È questu ùn hè micca datu à tutti. I sciamani dicenu chì una persona ordinaria ùn pò micca passà nantu à Belukha, perchè i dii è i spiriti campanu quì. È ci hè u centru di a Terra, energicamente cunnessu cù u Cosmos.
QUOTE
Viaghju per l'ànima di i malati
"Avè ghjuntu à a Muntagna di Ferru, vede ch'ella hè cuperta cù l'osse imbiancate d'altri sciamani chì ùn avianu micca a forza di ghjunghje in cima. Penetra in a caverna - l'entrata à l'Underworld, "a mandibula di a Terra". Vide u mare davanti à ellu è u attraversà nantu à un ponte a larghezza di un capeddu. Vide un omu chiodatu à un postu da l'arechja per spiegà daretu à a porta durante a so vita; l'altru, u calunniatore, hè suspesu da a lingua ; u glutton hè circundatu da i migliori cibi, ma ùn pò micca ghjunghje. Allora ghjunghjite à a tenda di u Rè di l'Infernu è, circannu à attirà a so attenzione, si tocca à a fronte cù un tamburinu è ripite : « Mergu ! Mergu!" Face finta di versà u vinu in u so tamburinu è l’offre à u Rè di l’infernu. Diventa gentile è accetta di dà a so ànima.
A sessione finisce, un tamburinu hè pigliatu da u sciamanu è battutu trè volte. U sciamanu si strofina l'ochji cum'è s'ellu si svegliava.
Cusì George Harner, un ricercatore ben cunnisciutu di u sciamanisimu, descrive a discesa di u sciamanu in l'infernu per truvà è purtà in casa l'ànima di i malati.
* Maniac - un mantellu speciale fattu di pelle d'animali.

Chaman "Biancu" Altai Anton Yudanov
Chaman "Biancu" Altai Anton Yudanov
Chaman "Biancu" Altai Anton Yudanov
Chaman "Biancu" Altai Anton Yudanov Chaman "Biancu" Altai Anton Yudanov Chaman "Biancu" Altai Anton Yudanov



Home | Articles

January 19, 2025 18:51:58 +0200 GMT
0.008 sec.

Free Web Hosting