Shaman Tuvan
Repubblica di Tyva
Hè natu in u paese di Bert-Dag di Tes-Khemsky kozhuun di a Republica di Tyva. À l'età di 12 anni, hà cuminciatu à sente a voce di i spiriti. In u 1999, diventò membru di l'Organizazione Religiosa Centralizzata di Tuvan Shamans "Tos-Deer" ("Nine Heavens"). In u stessu annu, inseme cù u sciamanu Ai-Churek, hà realizatu una ceremonia à u passaghju di a muntagna Boom, induve duie strade si intersecanu: Kyzyl? Chadan è Huvu-Aksy? Ash-Bashtyg.
"À u tramontu, un focu hè statu accesu, a cerimonia cuminciò, ? rammenta N. Dovuu. ? Immediatamente i spiriti sò vinuti da quattru direzzione. Ai-Churek hà vistu un spiritu unicu chì s'assumiglia à un toru, è eiu? maestru di a taiga Era altu, sopra à e muntagne ; i nuvuli toccu u so pettu. Ci ghjinochjemu è cuminciamu à pricà. I spiriti facenu u corpu immobile, cum'è in l'ipnosi. Ci stemu quì per circa un'ora ". Dopu stu rituali, N. Dovuu cuminciò micca solu à sente i spiriti, ma ancu à vede altri mondi.
N. Dovuu hà travagliatu cù Ai-Churek per sette anni. Viaghjà in tutta Tyva cù inviti; Sò statu in Germania, Austria è Svizzera. Conduttu seminarii in Mosca à l'Istitutu Transpersonale, chì hà causatu disappruvazioni di i culleghi. Dopu à u cambiamentu di a sucetà chì hè accadutu in u 2006, Tos-Deer si trasfirìu à una altra urganizazione religiosa di shamani? Dungur. Da e so parolle, Olard Dixon (vede Elvil) hà scrittu una quantità di miti shamanichi inclusi in u libru "Cammini Shamanichi. Legends è storie nantu à i spiriti, i sciamani è i lochi sacri di l'Asia Centrale "(M., 2007).
Vive in Kyzyl, Tyva.
Home | Articles
January 19, 2025 18:50:09 +0200 GMT
0.008 sec.