Udege sciamanu ereditariu, hà una dedicazione
Primorsky Krai
U so missiavu avia u statutu più altu, era un "sciamanu volante". Quandu ellu kamlal, paria chì a so voce venia da u celu. Puderia piglià carboni ardenti è caccià u bacon da u bracier cù a so manu nuda. babbone? Alexander Yegorovich Peonka era un espertu ben cunnisciutu di i costumi sciamanichi. U so babbu hà campatu tutta a so vita in a taiga in un locu di caccia.
V. Dunkai da a zitiddina era distinatu da qualchi capacità sciamanica, ma ùn ci era micca prufessori chì puderianu l'iniziu in l'arti. In u 2005, à l'invitu di a filiera Far Eastern di u World Wildlife Fund (WWF), chì hà pigliatu a custodia di i Nanais è Udeges, u famosu shaman Buryat Valentin Khagdaev hè statu chjamatu per fà u riti di l'iniziu shamanic di Vasily Dunkai. Duranti l'iniziu, V. Dunkai hà fattu un ghjuramentu: "Eccu, nantu à a mo terra, sottu à l'altu celu, nantu à a riva di u fiumu Bikin, ghjurà per aiutà u mo pòpulu, prutegge, è mantene e tradizioni".
V. Dunkai, digià cum'è un shaman dedicatu, era un participante in u II festival etno-culturale interregionale in u paese. Khutaruk (distrettu Olkhonsky, regione Irkutsk) "Erdyn games". U cumitatu d'urganizazione hà nutatu cun gratitùdine per a preservazione di e tradizioni è i costumi di i populi indigeni.
In u 2006, V. Dunkai hè statu invitatu à Mosca à u Seminariu Internaziunale "Shamanism and Shamanic Healing: Methodological and Scientific and Practical Aspects", urganizata da u Centru per u Studiu di u Shamanism è altre credenze è pratiche tradiziunali in l'Istitutu di Etnologia è Antropologia. chjamatu dopu à A.I. N.N. Miklukho-Maclay RAS.
Vive cun. Krasny Yar, Primorsky Krai.
Home | Articles
January 19, 2025 19:00:17 +0200 GMT
0.007 sec.