Shaman Buryat ereditariu, hà 7 iniziazioni
Distrettu Autònumu Aginsky Buryat
Natu in u 1954 in paese. Chelutay di l'Aginsky Buryat nat. distretti. Veni da u genus Bate Khugduud. Cunnosce a so famiglia finu à a 8a generazione. Trà i so antenati ci era almenu 20 sciamani : 8 ? da u latu maternu è 12? cun paternu.
U so maestru era Tsybegmit-abge da Darasun. Hè ricivutu a so prima iniziazione in l'anni 1990. in Mongolia da Darzan Lupsan Dabi-boo, dopu avè principiatu à praticà. In u 1999, hà participatu à u Cungressu Internaziunale "Shamanism è altre credenze è pratiche tradiziunali", induve ellu dimustra a tecnica di instillà u spiritu. Ci ? scuntrà u famosu neo-shaman è fundatore di u Centru per u Studiu di u Shamanism M. Harner. U risultatu di questu era l'assignazione di B.Ts. Rinchinov cù u tìtulu di "Living Treasure of Shamanism" è l'attribuzione di una borsa di studiu da a Fundazione per a Ricerca Shamanica (California, USA).
In u 2001, B.Ts. Rinchinov participà à l'Olimpiadi di Teatru in Mosca, è un annu dopu, cù un gruppu di i so seguitori, apre l'Organizazione Religiosa di Shamans "Altan Chadanan" in a Regione Autonoma Aginsky Buryat.
Impegnatu in a guariscenza, conduce rituali sciamanici. Possiede a tecnica di instillà ongon (spiritu). Hà parechji studienti, cumpresi i Russi. Conduce riti di iniziazione in casu di una malatia sciamana. Ellu stessu hà sette iniziazioni. Cuntene una mandria di 800 cavalli è a so propria splutazioni.
Vive in paese Chelutai, Aginsky BAO.
Home | Articles
January 19, 2025 18:58:28 +0200 GMT
0.007 sec.